Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. szeptember 15., hétfő

iPhone 3G - gondolatok + ez az 50. bejegyzés ;-)

iPhone 3G - A várva várt iPhone. Megérkezett. Nos, én nem tudom, mit mondjak erre, de az biztos, hogy szerintem semmi ok erre az óriási felhajtásra. Ahogy Spányik (Chatman / TRf / PaySkin) Balázs írja: TÉTLEN FOR LIFE! Szöveg: "Ha az Apple a Vodafone-t választja, ma lehet, hogy van iPhone-om. T-? SOHA!" Nos, én erre igen komolyan és keményen írtam neki egy elutasító kommentet...meglátjuk, mit fog ehhez szólni! Ja, és még valami: ez már az ötvenedik bejegyzés!!! Hipp-hipp-hurrá.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratula az 50.-hez!:-)

Névtelen írta...

hipp-hipp :D

Névtelen írta...

Hurrá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

"Sok víz lefolyt, s még sok víz folyik netesen a vén Dunán"

Névtelen írta...

Így legyen!
Na de könyörgöm, hol a torta???:-D

Névtelen írta...

Az majd a századiknál lesz, ezt ígérhetem (max nem tartom be) ;-)