Blogszabályzat
Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.
Gothpaladinus videói
Honnét látogattak?
Kategorizált topikok // Categorised topics
Comments on OFF Topic
2009. augusztus 13., csütörtök
Aggasztó a 3-mas metró szerelvényei állapota
Aki mostanában kételkedik a budapesti metrók biztonságosságában, egyre több oka lesz rá. A 3-mas metrón az idén történt már szerelvényégés a Dózsa György útnál, azóta csak egyre rosszabb a helyzet. Nemrégiben elütött egy utast az egyik vonat. Hihetetlen... Ma meg megint arra lettem figyelmes az Arany János utcánál a mozgólépcsőn lejutva, hogy mondják be, hogy a Lehel tértől Újpest felé metrópótló buszok járnak csak, mert valami gubanc megint történt ott a környéken, igaz, arról fogalmam sincs, hogy konkrétan mi, de számomra a legvalószínűbb az, hogy megint kigyulladt egy 81-717. Én személy szerint nem is értem, hogy miért a 81-717-ek égnek, és nem az Ev3-mak, hiszen az utóbbiak a jóval öregebbek, és azok közül jóval több a már rozsdásodó darab... Rejtély, merő rejtély, de a helyzet a vonalon egyre aggasztóbb, és ki tudja, hány égés lesz _még idén_ odalenn? Remélem, egy se, de szerintem nem vagyok ezzel egyedül, sőt azzal sem, hogy márpedig 1-2-re biztosan lehet számítani a vonatok állapotát tekintve. Ki tud ehhez jót hozzászólni?
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
6 megjegyzés:
Az az ismerősöm aki metróvezető előtte szerelő volt (csak nem bírta a dereka, mindig fájt neki) mesélte, hogy milyen nehéz munka a metrókarbantartás. Három műszak, nehéz és mindig kevesen voltak, kevés pénzt kerestek. Ezért csak azt a metrót javították meg amit nagyon muszáj volt, átnézni a metrók állapotát rendesen soha nem volt elég idejük. Remélem ez a helyzet azért meg fog változni, mert addig sajnos mindig elő fog fordulni, hogy valamiért menet közben mondja fel a szolgálatot valamelyik szerelvény.
Hát azt én is nagyon remélem, bár a sikerre nemigen látok esélyt a BKV jelen helyzetében...
Azt hiszem sajnos nagyon jól látod a helyzetet :-(( De lehet, hogy mikor kész lesz a 4-es metró,több pénz jut a régi szerelvényekre is. Én megint nem leszek egy pár napig, (kb. péntekig), de utána jelentkezem :-))
Hát ha addig "élni fognak" még az orosz vonatok...hát szerintem Ev-vel kezdődők már nemigen lesznek, csak Barbik (EvA) - lesznek helyettük Alstom Metropolis-ek - viszont a 81-717-ek, az Usgyik meg a Vizipókok még biztosan szolgálni fognak...vagy nem? Azért azok még csak kihúzzák magukat a kihúzókról kihúzásig, a 81-717-et kivéve azért még igen jó állapotban vannak (a 81-717 az égős típus)...
A "szerelvényégés" a Dózsánál kicsit erős, nem égett ki egy kocsi sem (pláne szerelvény). A következő mondat meg arról szól, hogy "elütött egy utast az egyik vonat". Nekem a szövegkörnyezetből az jön le, hogy a gázolásért a vonatok műszaki állapota lenne a felelős. Nem. Az utas nem kerül csak úgy a metró elé, hanem beugranak. Azon a napon is amikor a Leheltől Újpestig pótlók jártak (aug. 13.) gázolás volt az Árpád jobbon. (szintén beugrott az utas, a vonat nem felelős érte, tűzoltóság oldalain vannak róla képek, ha érdekel).
Az rendben van, hogy a műszaki állapotok nem túl jók, de ezt nem kellene összefüggésbe hozni a gázolásokkal, mert azoknak speciel semmi közük hozzá. És a "szerelvényégés" szöveg is elég erős.
Ez tény, hogy az utas elütése nem a szerelvény vagy annak vezetője miatt történt, de mivel az ilyen jellegű híreket mindenhol kiemelt hírként kezelik, nem lehet elmenni szó nélkül amellett sem, mivel többen is lehetnek a nem-Pest megyeiek közül, akiket ez eléggé elrettenthet a metrózástól, hogy nem játszásiból (á la Kontroll), hanem tényleg halálra tudott ütni egy embert Európa legbiztonságosabbnak gondolt metrója... És ha nem kellett volna azonnal tűzoltókat hívni, nem írtam volna "szerelvényégésről" sem.
Megjegyzés küldése