Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. augusztus 31., hétfő

Vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak...

Ezzel a hétfői nappal vége is van a nyárnak, ami idén valahogy hosszabbnak tűnt nekem, mint a korábbiak, de egyben az időjárás is egyre inkább szórakozik, sőt JÁTSZIK velünk. Pénteken még nyári idő volt, amit Szombaton óriási lehűlés és jeges szél követett, Vasárnapra meg megint enyhült az idő...hát mondom, azt a szeles jóistenét neki, nyugodjon már meg :D
Az új gépbe még továbbra sem került beszerelésre sem a hangkártya, sem a DVD-író, mivel hogy a tegnapelőtti Szombat munkanapnak számított, így ez a most következő hétvégéig csúszik.
De azért pár BVE-screenshot szerintem üdítően fog hatni, legalábbis remélem ;)

1 megjegyzés:

Anny írta...

Igen, én üdültem, izé felüdítőleg hatódtam meg a képektől!:-9