Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. augusztus 9., vasárnap

Nagybörzsönyi kaland 3 napra

Ma délután kiruccantam ide Nagybörzsönyre, a Psyche online közösség tagjaival együtt egy házba, oszt Keddig itt is maradok. Itt - Bakonybéllel ellenben - már az első benyomásaim is nagyon pozitívak voltak, és itt kifejezetten jól érzem magam, ezért megérte kijönni, azért meg főleg, hogy idefele jövet végre sikerült végigjárnom az egész 70-es vonalat, ráadásul Stadler FLIRT-tel sikerült végigjönni, úgy, hogy még Dömösi Átkelésnél is megállt a vonat, amit én először láttam élőben is. Visszafele menet persze már nem állt meg, de az engem már nem izgat XDXD; fő, hogy eljutottam Szobig, hisz eddig még csak Zebegény volt a legtávolabb, ahol voltam eddig a vonalon, ez tehát az első Szobra menetem. Utána pedig Volánbusszal folytattuk az utat egészen idáig, Nagybörzsönyig, és sikeresen meg is érkeztünk, és ebédeltünk is egy jót, azóta csak netezek.
Na kb ennyi egyelőre...

3 megjegyzés:

palildi írta...

Akkor jó, ha vége jót nyaraltál és nem volt unalmas :-))

anny írta...

És még egy nagyot kirándultunk is a 2. napon, végig a kisvasutat követve meg a Börzsöny patakot. Igaz, még egy üvwg víz sem volt nálunk, de sebaj, találtunk egy kihalt kulcsos házat Kisirtásnál, ahol volt kút is friss vízzel. Tök kihalt volt, viszont szép rendezettnek tűnt. kíváncsi vagyok, mennyibe kerülhet most ott a szállás?

palildi írta...

Nagyon klassz lehetett. Nekem a kirándulás már olyan rég kimaradt az életemből, de egyszer tényleg csatlakozom hozzátok,ha lehet :-))