Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. március 8., vasárnap

Az aktuális OpenBVE-projekt logóként

Vasutasádámmal együtt, közösen elkezdtük fejleszteni a Sárbogárd - Sárosd és a Budapest-Nyugati pályaudvar - Budapest-Zugló nagyvasúti vonalat OpenBVE-hez. A projekt jelenleg kb. félkész állapotú, az új logó a munkánkat dícséri és mutatja be. Remélem, ez a logó már sokkalta jobb visszhangot kap, lévén ez azért már egy eléggé jó készültségi állapotú pálya. Erről a két projektről az időközben nevet változatott Dichmann Netidők Dávid BVE Hírblogjában (új nevén Szuper Expressz BVE Hírblogja) lehet olvasni, és további képeket is megnézni. Remélem, ez a bejegyzés jótékony hatással lesz azon blog látogatottságára és népszerűsítésére, illetve hogy "drámaian" megnő a kommentezés, és a szavazatszám! Nagyon örülnék neki, hszen ide én rendszeresen írok, sőt néha Dávid is, illetve mától fogva Vasutasádám is. Aki esetleg oda is kérne meghívót, és szeretne oda írni, az itt kommentben kérhet, vagy ha ír nekem, Dávidnak vagy Ádámnak Google Talkon, vagy e-mailben egy kérést (Google-címeink: Gothpaladinus@Gmail.com; Sicu220@Gmail.com; Vasutasadam@Gmail.com)!

25 megjegyzés:

ilike írta...

Tetszik az új külső!

palildi írta...

Nekem is tetszik, nagyon ügyesek vagytok.

Névtelen írta...

Szerintem is jól néz ki nagyon!
Egy érdekel: a feliratok áttűnnek egymáson, gondolom, ezt nagyon nehéz lehet kiiktatni, ugye?

Szebi írta...

Jók vagytok nagyon! Tetszik.
Én miért nem tudok ilyeneket csinálni? (Költői kérdés csupán)

Slayer Gothpaladin írta...

Szebi: mindez csak az adott állomás ismeretén és a szakértelmen múlik!

Szebi írta...

Hát én egyikkel sem rendelkezem!
Már az is komoly kihívás volt nekem, mikor olyan programot kellett írnom, hogy a számítógépes oldalon csillagok jelenjenek meg egymás után betöltve a képernyőt.

Névtelen írta...

Viszont a csillagos ég is gyönyörű lehetett, én meg ilyent sem tudok...

palildi írta...

Szerintem én vizsgáztam belőle (vagy valami hasonlóból), de már egyáltalán nem biztos hogy meg tudnám csinálni. A szakértelmen meg bizony sok múlik

Névtelen írta...

Ja vizsgázni én is vizsgáztam!:-D
Van ecdl-em, bi-biiii!
Csak az a bibi, hogy hiába van bizi,
arra nincs alibi,
ha nem értesz a gépedhez...:-)
(Hú ez nagyon rossz volt!)

Szebi írta...

Anny, látom homlokon csókolt a múzsa :-)

palildi írta...

Valamin tényleg csókolt.... de hogy min is? De jót mosolyogtam rajta. Marci hogy sikerült a tegnapi program?

Névtelen írta...

He-he igen értem, mire gondoltok, hova csókolt a múzsa!:-)

Ildi Marci nekem is mesélte, hogy összefutottatok!:-)

Slayer Gothpaladin írta...

Nagyon jól éreztem magam mind a tegnapi, mind a mai délutánon. Csak ma este eléggé erős volt a fronthatás, szal du 4 óra után már nehéz volt nyitva tartani a szemememet, vagy 20 percig szenvedtem vele, mire rendbejöttem...

palildi írta...

Ilyenkor haza kell menni aludni. Persze a munkahelyemen sem szokták elfogadni ezt a - szerintem nagyon is jó - javaslatomat :-))

Névtelen írta...

Ez ügyben én is nehéz perceket éltem át, főnöknőmmel összeolvastunk szövegeket, és közben mikroalvásokat produkáltam. Szerencsére már tökélyre fejlesztettem, így Ági szinte semmit sem vesz észre, a tizedmásodpercnyi szünetek kivételével...:-)

palildi írta...

Nagyon ügyes vagy, ha ezt tudod produkálni. Nekem volt még a gimnáziumban egy osztálytársam, aki nyitott szemmelt kezére támaszkodott állal tudott aludni, sőt ez egyik kezében mozgott a toll is. Csak egy páran vettük észre, hogy alszik, akik körülötte voltunk, mert egy kicsit horkolt. Ha megcsikizted az oldalát váratlanul, az nagyon vicces volt, mert hirelen nem tudta hol van....
Remélem Marci ti jobbak vagytok a suliban.

palildi írta...

GPS megnéztem az ajánlott blogot, és szavaztam is, de a témához nem igen tudok semmit sem hozzátenni, mivel egyáltalán nem értek hozzá.... Ami elég kár, mert éredekes lehet.

Névtelen írta...

Jelentem Marci megint otthon lóg, mert reggel nem lehetett elővakarni a pihi ágyikóból...
Még valami alvás témában: én arra is képes vagyok (voltam), hogy a 7-es buszon állva elaludjak! Na???:-D

palildi írta...

Marci úgy van vele, hogy nem és nem akar aludni, aztán ha mégis akkor nem bír felkelni. De jó neki :-))

Névtelen írta...

Hát igen, Marci még egyelőre megteheti, hogy otthon maradhat, mi már kevésbé...
Na de mindjárt hétvége, ujjé!:-)

ilike írta...

Marci, emlékszel mit mondtam nem is olyan régen??? Hogy év végéig megpróbállak megelőzni látogatottság szintjén. 1400-nál tartok!!! :) Húzz bele!!! :D (pedig nem kattintgatok magamra, sőőőt rád naponta kétszer szoktam legalább. )

Jó hétvégét mindenkinek!!! Nálunk esik az esőőő, pedig kertészkedni akartam! :-/

ilike írta...

Nektek mikor lesz a tavaszi szünet?

Slayer Gothpaladin írta...

Az még a jövő zenéje :D

Névtelen írta...

Ilike gratula!!!:-)))
És jó lapátolást, nincs finomabb a friss föld illatánál! Ma már biztsan lehet, süt a nap, de csak egy kicsi csíkban látom innét a melóhelyemről...:-(

Slayer Gothpaladin írta...

És mától fogva alig egy hétig, de itt van a szünet.