Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. március 15., vasárnap

Egy kis létszámú, ámde annál ütősebb buli

Tegnap délután 4 és este 1/2 9 között egy igen nagy 14. szülinapi bulit rendezett Szűcs Dániel Gábor, NonóManó osztálytársa, mellesleg az Amusement Parking blog tagja, és a bulijára engem is meghívott, és én mentem is hozzá.

A buli előzményeiről annyi: Danival először Windows Live Messengeren cseteltem először, akkor még egy közös évfolyami csevegésen, de igazán csak Skype-on ismerkedtem meg vele. Ő nagy Linkin Park rajongó, és ő is ismeri a BVE világát, és miután ugyan már Február végén betöltötte a 14-et, de csak mostanra került rá igazán jó alkalom, hogy két-három barátjával együtt összejöjjünk, és egy nagyon szórakoztató és király hangulatú bulit csapjunk.

Kezdjük is ott, hogy még délután 2 óra előtt nem sokkal még nyomtunk Skype-on egy előcsevegést arról, hogy inkább már 15:45 körül legyek ott, hogy - mivel eredetileg karaoke-zás volt tervben, de aztán előkészületek híján ez elmaradt - beállítsuk így előre a mikrofonokat. Dani - még mielőtt az első kólákat kitöltöttük a poharakba - berakta a mikrofonokat az egyik szekrényébe, de aztán elfelejtette, hogy oda rakta őket, lett is nagy pánik :D, de szerencsére az alapos körülnézés után meglettek, így be is nyomtuk őket a "házimoziba", és kipróbáltuk, jó volt. Akkor még volt ott egy kb 12 éves "kislány", Flóra is, aki azzal szórakozott, hogy labdazsonglőrködött, mondta, hogy egyik barátnője tanította meg rá, meg is dícsértem, mert ütős volt. :) A bulin az időbeli pontosság az én kb 5 perces "késésemet" kivéve (nem 15:45-re hanem 15:50-re értem oda, de éppen, amikor nyomtam volna a kapucsengőt, akkor jöttek vissza egy "kis levegőzés" után a szülők is, egyből sejtették, hogy Danihoz jövök, mondtam, igen, és együtt mentünk fel) elismerésre méltó volt, mert Flórának 16:30-kor el kellett indulnia, hiszen neki este 7-re kinn kellett, hogy legyen Törökbálinton, sikerült is majdnem percre pontosan elindulnia. Ketten maradtunk a szülők mellett, még próbálkoztunk egy rövid időre a routerem beállításával, de aztán feladtuk (a netkapcsolatnál kellett volna a felhasználónevet / a jelszót átállítani, de Dani nem kívánta kihasználni a lehetőséget), és a hálózati csatlakozót inkább visszadugtuk a notebookjába (amit egyébként még Karácsonyra kapott, így egy elég ütős gép, Windows Vistával alapból), és folytattuk az előkészülteteket. 16:50-re megjött a másik Dani is, a Dani dj-s haverja, de ez utóbbi tulajdonság rá a bulin nem volt jellemző, hiszen egyfolytában csak Linkin Park ment, de sebaj :D - lényeg, ami lényeg: ekkorra már úgy nagyjából előkészültünk, és még egy valakire vártunk: szintén oszttársuk, a Krisztián jött még el, aki hát eléggé debil gyerek volt a bulin, de sebaj, úgyis csak ezután jött a pokol, meg a pizza-uzsonna, köszönet érte Dani szüleinek! Folytatás következik!

Folytatás, 2009.03.18.: Tehát, ott tartottunk, hogy megjött a két srác, és uzsonnáztunk egyet. Ezután mindenféle Linkin Park-os meg paródiás YouTube- meg Videa-marhaság következett, engem egy kicsit fárasztott a téma, vagyis inkább untatott, úgyhogy én inkább kipróbáltam a V43-1346-modellt meg még egy-két további vonatot a jókora terepasztalon, mert Daninak még az is van, nem is kicsi méretű, nagyobb, mint egy "átlagos" méretű asztal, csak vonat nincs sok rajta, de attól még értékes és nem mindennapi darab! A vacsi se maradt el, akkor jött a 14 gyertyás torta, sajna egyikünknek sem jutott eszébe az elfújást levideózni, a fotó erre meg alkalmatlannak bizonyulna, de sebaj, lényeg, ami lényeg: mindenki kapott egy-egy hatod csokitortát, és jóízűen fogyasztottuk el. A bulinak természetesen még ekkor sem lett vége, csak 8 órától kezdve jöttek a búcsúzkodások, akkor ugyanis Krisznek mennie kellett, de azért volt még előtte egy kis idő egy kis tombolázásra is - itt Dani anyukája a 4 fiú között (engem is beleszámolva, meg Danit is) számokra húzott mindenkinek ki összesen 7*4 db ajándékot, ezek között nagyszámban voltak csokoládék, tollak, füzetek, rágógumik, biliárdgolyók (!) és hűtőmatricák. A "fődíj" (amiből csak egy volt) egy 208A típusú Pocket Calculator - Calendar Calculator (zsebszámológép és naptárgép egyben) volt, erre nekem sikerült szert tennem. :)
Aztán - mint már fent említettem - Kriszért pontosan (ez volt a másik extrém időbeli pontosság) - sőt, egy perccel korábban - 8-kor csörgött a kaputelefon, így tőle búcsúzni kellett, de háran még tudtunk közel háromnegyed órát szórakozni a terepasztallal, illetve rámásoltam Dani notebookjára az én USB-s winchesteremről a BVE 2.6-ot és az OpenBVE-t az összes általam meglévő pályával, azok szerelvényeivel, objektumaival, hangjaival együtt, igaz, a BVE 2.6 nem indult el, de ez szinte egyértelmű volt, lévén Mackoy 2002-ben még nem Windows Vistára tervezett játékokat, olvasható is az oldalán, hogy nem Vista-kompatibilis a játék, bár hibaüzenetet nem kaptunk. Ez már valami...csak elszállt, de nem panaszkodott. Akkor jó. Átnéztem az OpenBVE-re (közben egyszer már hívott Anny, hogy 20:30-ra legyek a Dózsánál, pedig elvileg 21:00-ig tartott a buli), azon belül is Vasutasádám két Sárbogárdról induló pályájára, név szerint a Sárb-Sárosdra (40-es vonal) illetve a Sárb-Börgöndre (42-es vonal (Sárb=Sárbogárd)). A grafikai beállításokat maximumra húztam fel, a notebookhoz ajánlott 1280*800@32 bites felbontáson, és mindkét pálya enyhén szaggatva, de játszható sebességel (kb 15-25 frame/sec-el futhatott a játék) futott, a betöltési idő is egész korrekt volt, azt mondom, hogy egy ilyen gép kéne nekem is. :) Már éppen kilépni készültem a játékból, amikor Nonó rámcsörgött, hogy "hol vagy már?" Nem túl jó hangulatban mondtam neki, hogy "most indulok", persze ő ilyen totál bekattant lett, mire odaértem, de gyorsan visszaugrok. (Még mindig olvastok? Oké, akkor folytatom. Tehát.) Hát nekem is mennem kellett emiatt, elpakoltam tehát a routert, a vinyót, meg amiket a tombolán nyertem, ezután lementem a lakás alsó szintjére kabátot fölvenni, apjuk kérdezte is Danit, hogy "ha Kriszt is lekísérted, őt is lekíséred, igaz?" Hát lementünk mindhárman. Búcsú a másik Danitól meg mindkét Dani anyjától, és "csövi, köszönök mindent, majd még jövök"! Szűk 5 perc után leértünk a metróállomás elé, ahol Anny és Nonó már nagyon vártak, gondolom, Nonó nem örült Daninak, bár akkor még tudta fegyelmezni magát. Amint azonban Daniék is elmentek, és mi leindultunk a metróhoz, Nonó szégyenszemre kifakadt, hogy "mi az istent csináltál, miért nem jöttél egyből meg, már tíz perce állunk ott?" Persze én sem hagytam magam: "Ha neked ez baj, miért nem jöttetek oda a házhoz?!" Nonó hülyeségét mutatja a következő válasz: "Hát én honnét tudnám, melyik a Botond utca, sohasem hallottam róla, azt sem tudom, hol van? Ez a 2. legrosszabb környék Józsefváros után!" Erre én: "Ha te csak kötözködni jöttél, jobb lett volna, ha egyből hazamész, és nem jössz te is ide!" Arra bezzeg nem volt esze annak a ...-nak (ide mindenki behelyettesíheti, amit akar), hogy inkább ne is jöjjön el, de mondjuk úgyse választott volna, mert biztos be... volna attól, hogy "milyen rossz emberek közé keveredett volna késő este útközben" a gyávája...ehh, Nonónak még van mit tanulni az illedelmességről, mert Anny is inkább engem pártolt a veszekedésben, hogy "ha egyszer ő jól érezte magát, akkor hadd maradjon még egy kicsit!" Szóval Nonó, no comment.

A buli ennek ellenére viszont istenkirálycsászár hangulatú volt elejétől végig, gratulálok a kiváló szervezéshez Szűcs család!

31 megjegyzés:

ilike írta...

Jó kis buli lehetett! Mondjuk nekem a pizza jött volna be a legjobban! :) Várom a folytatást.

Névtelen írta...

Nekem is!:-)
A kakoke nem hiányzott volna, igaz még soha nem próbáltam. Talán jobb is, sztem leginkább mások idegeit tenném erősen próbára...

ilike írta...

Vagy kiderülne, hogy egy született Megasztár vagy. :)

palildi írta...

Tényleg jó lehetett a buli. Egyszer egy esküvőn karaokiztam, (addigra már fényes volt a hangulat), ami nem lett volna baj, ha nem készül fénykép az eseményről. Hát hogy nekem mekkora a szám a fejemhez képest
:-)) D

Névtelen írta...

Na ja, csak az Imi dzsemet kéne kitalálni: banya partvisnyélen vagy vmi hasonló, tuti siker!!!:-D

Ildi, nem olyan nagy baj, ha az ember lányának nagy a szája...:-)
És mit énekeltél?

Majd egyx megalakítjuk a hangtalan asszonykórust, jó?:-)

ilike írta...

Remélem én is tag lehetek, én leszek Mrs. "Repedtfazék". :D

Marcitól nem fogunk fejmosást kapni, hogy fórumnak használjuk a blogját? :)

Szebi írta...

A karaoke csak akkor necces, ha nyaralsz és részeg holland túristák "énekelnek" hajnali 1-kor a szomszédban.
A Szigeten mondjuk egyik kedvenc helyszínem volt a karaoke színpad :-) - szigorúan nézőként

palildi írta...

Én szeretek énekelni :-)) csak nem tudok, de ez legyen mások baja ...
És otthon tilos, meg az autóban is, ha valamelyik fiam velem van. Szóval el vagyok nyomva. Marci te hogy állsz az énekléssel?

Névtelen írta...

Szóval mindenkit kísértésbe hoz a karaoke?
A Szigeten mit nyomtak főleg a srácok-lányok? Marci apja is kipróbálta ott pár éve, Istvánakirálllyal virítottak.

Ami azt illeti én is elnyomás alatt élek: Marci azonnal leállít, ha énekelni kezdek. Így aztán hogy fogok készülni a megasztárra?:-)

Marci nem baj hogy fórumon érezzük magunkat?
Éjjen a görög dhemokratia!

Ja és megintes várom a folytatást!!!

Slayer Gothpaladin írta...

Csajok, ne OFF-oljatok a dalolással :), de én amúgy nem vok szörnyű hang hozzá. A folytatás most fog jönni!

ilike írta...

csajok. :D

Már várom a folytatást!

Névtelen írta...

Ildi neked hol nem tilosazé?
Otthon nem, kocsiban nem?
Munkahelyen? Nálunk az irodánk mellett van egy szoba, fiatal munkatársak dógozgatnak benne, az egyik lány fütyörészni szeret, amásik danol egész nap, szegény főnöknőmet ez az őrületbe kergeti...:-)
Épp a minap döbbentem rá, hogy régen télleg sokat énekeltem, elég sok népdalt ismertem, most meg, nagy néha, ha pl azunokámnak próbálok vmit gajdolni, hát alig-alig megy, elfelejtettem őket. Nagyon sajnálom! De tényleg, otthon vagy a rádió szól, vagy a szgépről jönnek a hangok (BVE pálya zakatol-dudál stb.), vagy a gyerekek mobiljáról, vagy egyszerre mind a 8 helyről, őrült hangzavar van gyakran. Emellé még énekelni???

Szebi írta...

Anny, a Szigeten "régi idők nagy slágereit" nyomták, míg a Nagyszínpadon az új együttesek dalolásznak, akiket már nem ismerek.
A folytatáshoz:
Marci és Zita közt is sok konfliktus van, mondhatni ez a természetes testvérek között :-)

Slayer Gothpaladin írta...

Szebi ezen igaz hozzászólásával szeretném lezárni az éneklésről szóló párbeszédet. Nyitok inkább egy OFF bejegyzést, a linkje a legfrissebb bejegyzések fölött lesz, oda tessék OFF-olni mostantól!

Slayer Gothpaladin írta...

Ilike, amúgy milyen folytatásra vársz? Ez így már teljes, végleges formája a bejegyzésnek!

palildi írta...

Fú de ismerős az izgulás a 15 éves fiamért meg az azt követő testvérveszekedés is.... De anny félt és az sem túl jó ha sokáig áll az ember valakire várva. De azért tényleg jó lehetett a buli, Dani szülei nagyon ügyesek. Szombaton én is voltam egy bulin, ami házavató volt, meg Bea névnep, meg Zsuszi születésnap, meg babaváró buli is. (Bea kolleganőm mindjárt anyuka lesz). Jó volt, sokat nevettünk és mivel mindegyik ünnepelt azt hitte hogy sima házvavató bulira megy mindenki meg is hatódott az ajándékoktól. szóval a buli jó.... Nem kellene tartani?

ilike írta...

Ja jó, én új bejegyzésnek vártam, nem láttam hogy ott folytatod ahol abba hagytad. Jó hogy szóltál, még Karácsonykor is a folytatást vártam volna. :)

Slayer Gothpaladin írta...

Vidámparkosnál sem úgy írtam...

Slayer Gothpaladin írta...

"Bea névnep". "Zsuszi". "Házvavató". Hadd gratuláljak. Kapkodtál, ugye?

Névtelen írta...

He-he Ildikém, kapkodunk, kapkodunk?:-D
Ilike:-)))
Szebi, mondanom sem kell, hogy Nonó csőstül visszakapta Marcitól...
A buli tényleg király lehetett Marci, tudod, a terepasztallal még én is szívesen eljátszadoznék, a Közlekedési Múzeumban is el tudom nézni hosszasan ahogy jönnek-mennnek a vonatok.
Na és Ferdinánd hídon is imádok lenézni, amikor alattunk megy el vonat, na meg a hidakon ha elhúz egy-egy hajó...
Na és a csokitrotából is ettem volna egy szép nagy darabot...
Csak a biliárdgolyót nem értem.:-)

Névtelen írta...

Ildi OK, ha komolyan gondoltad, csapjunk egy bulit!:-)
Ha van ötleted én télleg benne vagyok!
Többiek?

Slayer Gothpaladin írta...

@Anny: Annak majd Május elején kellene, hogy jöjjön, mert akkor lesz kétéves a blog. :)

Dichmann Netidők Dávid írta...

én is elmetem volna

Névtelen írta...

OK lehet május elsején, és akkor tényleg külön oka is lesz a bulinak, és akkor hátha még Ilike is bevállalná!
Nagyon jó lenne...
Szóval, Szebi, Ilike, Ildi, Dávid... és bocs, ha valakit kihagytam,
mit szóltok MÁJUS ELSEJÉHEZ???

Slayer Gothpaladin írta...

OFF
A blog nem Május 1-jén született, kikérem Google-nek :), hanem 9-én, tehát ez egy kicsit előre lenne...
Csak nézzetek rá a linkre, és meglátjátok, hogy nem ANNYIRA ősi ez a blog, "csak" 9 nappal korábbról beszélsz...áhh...
Ja, a link: http://gothpaladinus.blogspot.com/2007/05/welcome.html
Erre már nagyon rég nem láttam kommentet, pedig szeretnék!
ON

Slayer Gothpaladin írta...

OFF
Bocsánat, használhatatlanul sikerült a bejegyzésre hivatkozó link, akkor mégegyszer:
Welcome

palildi írta...

Akkor előszületésnap május elsején. Torta legyen?

Slayer Gothpaladin írta...

Na de éppen ezt írtam, hogy ez túl korai a Május 1, mert akkor az még több, min egy hét addig! Május 1 utáni első Szombat vagy Vasárnap (nem tom milyen napra esik) jobb lenne, mert az már közelebb lenne hozzá, kivéve, ha Május 1 Péntekre esik, mert akkor a 2. kéne, de mindenképpen ami fontos, hogy ne legyen a megtartás és a blogkészítés napja között legalább egy teljes hét!

Slayer Gothpaladin írta...

Ja és innentől kezdve ismét ON.

anny írta...

Mi ON???

Slayer Gothpaladin írta...

" Slayer Gothpaladin írta...
OFF
Bocsánat, használhatatlanul sikerült a bejegyzésre hivatkozó link, akkor mégegyszer:
Welcome

hétfő, március 23, 2009 5:43:00 DU"

" Slayer Gothpaladin írta...
Ja és innentől kezdve ismét ON.

kedd, március 31, 2009 5:10:00 DU"

Értsd a topikra, hogy OFF-oltam a linkkel, de mostantól ismét ON-olok.