Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. március 31., kedd

Nyakunkon az Április...

...és a blogmegtekintések száma felülmúlta a 3000-et, köszönöm Minden Kedves Olvasómnak, hogy blogügyben itt tartunk, illetve hogy a profilmegtekintések száma is már éppen csak 825 alatt van!

Május 9-e környékén blogtalálkozó lesz szervezve, ugyanis akkor lesz kétéves a blog, bár addig még van vagy 6 hét, de mostantól kezdve hivatalos a bejelentésem!

12 megjegyzés:

palildi írta...

Én meg hivatalosan bejelentem, hogy ott a helyem :-))

anny írta...

Az enyém is, természetesen!:-)
Szebi?
Ilike?

Ilike??
Szebi??

Ugye, Ti is?

Ilike, nem teszel ezegyszer kivételt a kedvünkér?
Csak ennyi mit egy anny kér...

anny írta...

Szép szám a 3000!:-)
Éjjen!!!

Slayer Gothpaladin írta...

Na meg azért Szebike, Vasutasadam, Valko2 és Dichmann Netidők Dávid se maradjon ki, sőt Falloutot is szívesen látnám, és ha lehet, Szebi hozhatja magával Marcit és Zitát is, illetve mindenki, akinek viszonylag újgenerációs mobilja van (legalább 16 MB memóriával / memóriakártya-hellyel és BlueTooth-szal kiegészítve), azok közt lesz majd szerintem egy kis fájlcsere is, én ezt tervezném :)

Szebi írta...

Köszi a meghívást, Marcival, ha tudunk elmegyünk!

anny írta...

Szebi, ja de jó!

Ilike, mz/x jelentkezz!!!

A tetthelyet illetőn is meg kellene állapodnunk...

Slayer Gothpaladin írta...

@Anny: MZ/X :D

Írj neki az etelital.blogol.hu-n, hogy jöjjön, ha most szükség van rá, itt hiába próbálkozol, ha nem lépsz be és nem BEJEGYZÉS formájában próbálod idecsalogatni...

@Szebi: Én is nagyon örülök, szívesen várunk mindkettőtöket!

palildi írta...

Akkor már csak a tetthely kérdéses. Mit szóltok a szép időhöz? Remélem mindenki valahol kinn van..... és senki nincs a gépnél. ÉN is megyek, csak van egy öt perces sütirecept, azt jöttem megnézni. Ha sikerül elküldöm nektek is....

ilike írta...

Itt vagyok, fiúk lányok! :)

Lehetne, hogy a 10 ezrediknél kapcsolódok be? :)

Szegény fejem, jön a fejmosás... (? :) )

Slayer Gothpaladin írta...

@PálIldi: Így van. A recept az mehet Ilikének! :D
@Ilike: ezt most inkább az OFF topikba kellett volna írnod!

anny írta...

Szóval piknik a szabadban?
De HOL???
Jó időt meg kell rendelni!

Slayer Gothpaladin írta...

Teszkó Bécsi út, csak hogy ne kelljen Ilikének azzal jönnie, hogy "hát az baromi messze van, oda én soha az életben el nem találnék", max szegény Szebiék járnának ezzel rosszul, de hát áldozatok nélkül nincsen győzelem, ezt nem győzöm ismételgetni :D