Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Comments on OFF Topic

2009. április 2., csütörtök

44-es vonal építési naplója

Sziasztok!

Mint azt tudjátok, hogy vasutasadammal építjük a 44-es vasúti vonalat! Az első bejegyzésem óta hosszú idő tellett el, hogy újra írtam. Ennek több oka is van, közülük az egyik: abba akartam hagyni a 44-es építését, mert semmi információm nem volt róla. Vasutasadam addig addig biztatott mígnem nem mondtam le róla, és a vágányhálózat kiépítésének már majdnem 70%-val kész vagyok. A tereptárgyak még csak ezután fognak majd jönni, de is nagy előre lépés.

Sajnos most is meg kell állnom az építéssel mert bár székesfehérvári vagyok, de semmi infóm nincsen a vágányhálózatról. Most a Zusi vasút szimulátor magyarországi fejlesztőitől várom a segítséget és újra kezdem majd a munkát!
Megjegyzés küldése