Sziasztok!
Mint azt tudjátok, hogy vasutasadammal építjük a 44-es vasúti vonalat! Az első bejegyzésem óta hosszú idő tellett el, hogy újra írtam. Ennek több oka is van, közülük az egyik: abba akartam hagyni a 44-es építését, mert semmi információm nem volt róla. Vasutasadam addig addig biztatott mígnem nem mondtam le róla, és a vágányhálózat kiépítésének már majdnem 70%-val kész vagyok. A tereptárgyak még csak ezután fognak majd jönni, de is nagy előre lépés.
Sajnos most is meg kell állnom az építéssel mert bár székesfehérvári vagyok, de semmi infóm nincsen a vágányhálózatról. Most a Zusi vasút szimulátor magyarországi fejlesztőitől várom a segítséget és újra kezdem majd a munkát!
Blogszabályzat
Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.
13 megjegyzés:
Egyetlen kérdés (ezt már pár órával a bejegyzés írása után meg akartam írni, de nem ment komoly sulibeli netterheltség miatt, tegnap meg a mobilomon nem jött elő, hogy S.G.-ként írjam): miért nem olyan pályát választottál, amit ismersz is???
Én nagyon jól ismerem, és segítek neki!
Szia!
Mivel ez a első valós vasút vonalam, és ez viszonylag könnyű is meg vasutadam segít így mertem belekezdeni. Természetesen nem lesz 100%-os, de ami tőlem telik azt megteszem, hogy minél valósabb legyen. Sajnos bár annak ellenére, hogy szfvári vagyok, itt elvagyok akadtva a vágányhálózattal, ezért próbálkozom a zusi szimulátorral, mert ott úgy tudom megvan bp-szfvár amiből kitudnám másolgatni a vágányhálózatot!
Ezek miatt csinálom ezt a mellékvonalat!
Hik, most úgy őszintén: van egyáltalán egy olyan hazai vasútvonal, aminek teljesen, vagy legalább félig ismered a felépítését? Ádám, oké, de akkor szerintem a 40-es és a 42-es mellett a 44-es is inkább hozzád fűződne, mert te vagy jártasabb, és végülis te mondod Hiknek, hogy ő hogyan vezesse le az építést!
Hali!
A 44-est kevésbé ismerem, ám nem jelenti azt, hogy nem tudom legalább olyan 70-80%-os pontosságúra megcsinálni. Lásd tibi-train példáját 300km-re lakik attól a vonaltól amit épít.
Hogyne lenne olyan vonal amit ismerek: Bp-Szfvár, Dél-Balatoni részek, ezek kedvenc vonalaim is egyben!
Budapest-Székesfehérvár? Abban is közösülni akarsz Ádámmal (40-es vonal)? :) A 44-est szerintem ha nem túlzottan ismered, jobb lenne fiktív pályaként megépíteni és kiadni, úgy, mint a Sellye-Pécst, és akkor az a fiktív pályák közül is egy igen szép és kiemelkedő darabbá válhatna! ;-)
Ha ezt szeretné, hagy csinálja...
Én teljes mértékben segítek Hiknek a 44-es vonalban, a Dél balaton vonalat pedig nyáron kezdjük
Jó, csinálja, csak ha nem igazán ismeri a vonalat, akkor inkább fiktív jelleggel adja ki!
Valós lesz 90%-ig, ezt megígérem.
Hát Ha az valójában 80-90%-ig a Te terveid alapján lesz, Ádám, akkor el tudom hinni, de Ha csak 50-50 lesz, már kételkedni fogok benne, hogy az nem inkább fiktív jellegű lesz.
Persze, lehet, hogy csak én látom ilyennek a körülményeket, de ha tényleg olyan lesz, amilyennek te leírod, akkor az szerintem 2009 Adventje előtt nemigen fog elkészülni...vagy ti is így kalkuláltok az építési időben?
Nem, ahogy sikerül.
De bízom abban, hogy ősz végére elkészülünk.
Akkor hát Ámen rá, sok sikert, gyors és sikeres építést hozzá!
Megjegyzés küldése