Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. április 2., csütörtök

44-es vonal építési naplója

Sziasztok!

Mint azt tudjátok, hogy vasutasadammal építjük a 44-es vasúti vonalat! Az első bejegyzésem óta hosszú idő tellett el, hogy újra írtam. Ennek több oka is van, közülük az egyik: abba akartam hagyni a 44-es építését, mert semmi információm nem volt róla. Vasutasadam addig addig biztatott mígnem nem mondtam le róla, és a vágányhálózat kiépítésének már majdnem 70%-val kész vagyok. A tereptárgyak még csak ezután fognak majd jönni, de is nagy előre lépés.

Sajnos most is meg kell állnom az építéssel mert bár székesfehérvári vagyok, de semmi infóm nincsen a vágányhálózatról. Most a Zusi vasút szimulátor magyarországi fejlesztőitől várom a segítséget és újra kezdem majd a munkát!

13 megjegyzés:

Slayer Gothpaladin írta...

Egyetlen kérdés (ezt már pár órával a bejegyzés írása után meg akartam írni, de nem ment komoly sulibeli netterheltség miatt, tegnap meg a mobilomon nem jött elő, hogy S.G.-ként írjam): miért nem olyan pályát választottál, amit ismersz is???

-del- írta...

Én nagyon jól ismerem, és segítek neki!

Hik írta...

Szia!

Mivel ez a első valós vasút vonalam, és ez viszonylag könnyű is meg vasutadam segít így mertem belekezdeni. Természetesen nem lesz 100%-os, de ami tőlem telik azt megteszem, hogy minél valósabb legyen. Sajnos bár annak ellenére, hogy szfvári vagyok, itt elvagyok akadtva a vágányhálózattal, ezért próbálkozom a zusi szimulátorral, mert ott úgy tudom megvan bp-szfvár amiből kitudnám másolgatni a vágányhálózatot!

Ezek miatt csinálom ezt a mellékvonalat!

Slayer Gothpaladin írta...

Hik, most úgy őszintén: van egyáltalán egy olyan hazai vasútvonal, aminek teljesen, vagy legalább félig ismered a felépítését? Ádám, oké, de akkor szerintem a 40-es és a 42-es mellett a 44-es is inkább hozzád fűződne, mert te vagy jártasabb, és végülis te mondod Hiknek, hogy ő hogyan vezesse le az építést!

Hik írta...

Hali!

A 44-est kevésbé ismerem, ám nem jelenti azt, hogy nem tudom legalább olyan 70-80%-os pontosságúra megcsinálni. Lásd tibi-train példáját 300km-re lakik attól a vonaltól amit épít.

Hogyne lenne olyan vonal amit ismerek: Bp-Szfvár, Dél-Balatoni részek, ezek kedvenc vonalaim is egyben!

Slayer Gothpaladin írta...

Budapest-Székesfehérvár? Abban is közösülni akarsz Ádámmal (40-es vonal)? :) A 44-est szerintem ha nem túlzottan ismered, jobb lenne fiktív pályaként megépíteni és kiadni, úgy, mint a Sellye-Pécst, és akkor az a fiktív pályák közül is egy igen szép és kiemelkedő darabbá válhatna! ;-)

-del- írta...

Ha ezt szeretné, hagy csinálja...
Én teljes mértékben segítek Hiknek a 44-es vonalban, a Dél balaton vonalat pedig nyáron kezdjük

Slayer Gothpaladin írta...

Jó, csinálja, csak ha nem igazán ismeri a vonalat, akkor inkább fiktív jelleggel adja ki!

-del- írta...

Valós lesz 90%-ig, ezt megígérem.

Slayer Gothpaladin írta...

Hát Ha az valójában 80-90%-ig a Te terveid alapján lesz, Ádám, akkor el tudom hinni, de Ha csak 50-50 lesz, már kételkedni fogok benne, hogy az nem inkább fiktív jellegű lesz.

Slayer Gothpaladin írta...

Persze, lehet, hogy csak én látom ilyennek a körülményeket, de ha tényleg olyan lesz, amilyennek te leírod, akkor az szerintem 2009 Adventje előtt nemigen fog elkészülni...vagy ti is így kalkuláltok az építési időben?

-del- írta...

Nem, ahogy sikerül.
De bízom abban, hogy ősz végére elkészülünk.

Slayer Gothpaladin írta...

Akkor hát Ámen rá, sok sikert, gyors és sikeres építést hozzá!