Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Comments on OFF Topic

2009. április 19., vasárnap

Új BVE-pályaprojekt: Belváros-Kispest-Belváros éjjeli körjárat


Mivel úgy döntöttem, hogy mivel jelenleg ezen blogom egy nappal hátrább van a frissességi listában, mint a BVE-s, és még nem sokat haladtam az építéssel, így úgy döntöttem, itt jelentem először be az új BVE 2.6-os pályaprojektemet. Most eddigi projektjeimmel ellenben egy éjjeli pályát kezdtem el építeni, ami igazából nem is vasúti, hanem valójában egy felszíni kocsikázást örökít meg. Konkétan azt a körutat, amin eddig kétszer mentem végig Gergővel, és a Colors Hostel recepciós leányzójával, Kovács Rékával, a Belváros, Reáltanoda utca (Ferenciek tere M) - Üllői út - Kispest, Vécsey utca - Üllői út - Ferenciek tere M - Szabadság tér - Vértanúk tere - Bajcsy-Zsilinszky út - Astoria M - Belváros, Reáltanoda utca közötti körjáraton. Nem túl sokat haladtam egyelőre az építéssel, pl épületek még nincsenek benne - de hamarosan lesznek, úgyhogy don't worry - de addig már eljutottam, hogy jobbról és balról berakjak egy-egy Pre-zli által készített betonfalat, hogy az íves szakaszok ne egy egyenessín (út) 25 méterenkénti szögletesítésével, hanem tényleg megfelelő íves objektumok vannak a pályában, illetve hogy a háttér egy éjjeli eget ábrázoló kép. Bizonyításképpen itt van egy kép, ami a 0.1-es változat Kálvin tér előtti kanyaros szakaszát ábrázolja. Várom a hozzászólásokat!
Megjegyzés küldése