Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. április 19., vasárnap

Új BVE-pályaprojekt: Belváros-Kispest-Belváros éjjeli körjárat


Mivel úgy döntöttem, hogy mivel jelenleg ezen blogom egy nappal hátrább van a frissességi listában, mint a BVE-s, és még nem sokat haladtam az építéssel, így úgy döntöttem, itt jelentem először be az új BVE 2.6-os pályaprojektemet. Most eddigi projektjeimmel ellenben egy éjjeli pályát kezdtem el építeni, ami igazából nem is vasúti, hanem valójában egy felszíni kocsikázást örökít meg. Konkétan azt a körutat, amin eddig kétszer mentem végig Gergővel, és a Colors Hostel recepciós leányzójával, Kovács Rékával, a Belváros, Reáltanoda utca (Ferenciek tere M) - Üllői út - Kispest, Vécsey utca - Üllői út - Ferenciek tere M - Szabadság tér - Vértanúk tere - Bajcsy-Zsilinszky út - Astoria M - Belváros, Reáltanoda utca közötti körjáraton. Nem túl sokat haladtam egyelőre az építéssel, pl épületek még nincsenek benne - de hamarosan lesznek, úgyhogy don't worry - de addig már eljutottam, hogy jobbról és balról berakjak egy-egy Pre-zli által készített betonfalat, hogy az íves szakaszok ne egy egyenessín (út) 25 méterenkénti szögletesítésével, hanem tényleg megfelelő íves objektumok vannak a pályában, illetve hogy a háttér egy éjjeli eget ábrázoló kép. Bizonyításképpen itt van egy kép, ami a 0.1-es változat Kálvin tér előtti kanyaros szakaszát ábrázolja. Várom a hozzászólásokat!

11 megjegyzés:

ilike írta...

Nagyon ügyes vagy!

anny írta...

Megyünk bele a sötét éjszakába?:-)
Szép munka, fiam! Folytasd!

Slayer Gothpaladin írta...

Köszi mindkettőtöknek! Éjjeli pályát még úgysem terveztem, gondoltam, ezt is kipróbálom. Egyelőre itt tartok, de Április végén már sokkal kidolgozattabb lesz, ezt azért tutira ígérhetem.

anny írta...

Várjuk szeretettel!:-)

palildi írta...

Én is kíváncsi vagyok :-))

Slayer Gothpaladin írta...

Érdemes lesz! :)

Szebi írta...

Ez tök jó lesz, Marci is biztos díjazni fogja.

Slayer Gothpaladin írta...

Én Marci vagy te Marci(d), Szebi? Bármelyikünk is lesz, én büszke leszek rá, ha elkészül. Remélem, Ti is így gondoljátok. :-)))

Szebi írta...

Persze a saját Marcimra gondoltam!
Mostanában leginkább a terepasztalával játszik, új mozdonyt is kapott rá, volt ilyen kiállításon is a Jókai klubban. De azért a nagy kedvence a budapesti közlekedés, akár virtuálisan is!

anny írta...

Az én Marcim meg nagyon örül, hogy a te Marcid is közlekedés mániás!
Ugye Marci?:-)))

Slayer Gothpaladin írta...

@Szebi: Mi? Jókai Klub? Te jó ég, és én erről tudtam, de elfelejtettem...MIÉRT NEM SZÓLTÁL RÓLA, HOGY LESZ?!
@Anny: Így van! :)