Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. április 22., szerda

Megszűnik a blog

Ez az utolsó bejegyzésem ebbe a blogba, innentől kezdve ezt a blogot hamarosan bezárom. A bejegyzések az én saját főblogomba fognak átkerülni, hála a blogexportálás lehetőségnek. Aki még szeretne ehhez a bloghoz hozzászólni, az innentől kezdve az én főblogomon írjon az oda újonnan elinduló BVE topik bejegyzéséhez. Az indokokba nem szeretnék nagyon belemenni, de csak a tények rögzítése végett annyi: vasutasadam és sicu220 (Dichmann Netidők Dávid) között olyanannyira elharapózott a viszály, hogy az már életre szóló dolog, illetve mert Hik-et indoktalanul kirúgták a BVE Klubból, és mert mindenki a mi viszályainkra hivatkozott. Szeretném innentől kezdve ezt a blogot bezártnak tekinteni, és szeretném, ha Hik visszakerülhetne a csapatba, és hogy a magyar BVE Klub világába visszatérhetne a béke! Én sosem kívántam azt, hogy valaki csak azért, mert klubtag, és egy tőlük kitiltott (hogy jogos volt-e, most nem akarom firtatni) taggal összehaverkodik, és vele együtt ír egy blogot, attól már ő is bűnös legyen (gondolom a klubban "árulónak" tekintették Hik-et, pedig nem írt semmit a csapata ellen, vagy bármi olyasmit, ami miatt megérdemelné), tehát ha Hik ezt olvassa, üzenem neki, hogy ez sose volt a céljaim között, sőt, inkább az, hogy létszámcsökkenés helyett növekedés legyen ismét a tagságban (vasutasadam megérdemelte volna a posztot, hogy új tag legyen), de sajnos azáltal, hogy Dávid kiűzte innét Ádámot és Hik-et, mindent felforgatott, aminek ez a cseppet sem hálás esemény lett a következménye. Én kérek emiatt a viszály miatt elnézést mindenkitől, és szerintem csak a blog megszűntetése lehet erre (valamilyen szinten) megoldás. Aki ezzel nem ért egyet, írja meg nekem nyugodtan Google Talk-on vagy Skype-on, és adjon más ötletet, ha van. Ha nincs, akkor azonban ez véglegessé válik hétvégétől...

Nincsenek megjegyzések: