Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. április 28., kedd

Rosszat sejtek az USB-s vinyómról

Az USB-s winchesterem azóta nem akar rendesen működni, amióta azt a videót rá akartam rakni, több gépre is megpróbáltam csatlakoztatni, felismertetni, csekkolni a tartalmát, de már otthon sem akar menni, amióta egyszer kihúztam és újra bedugtam. Furcsamód már arra sem emlékszik sok gépnél, hogy én F:\ jelzést adtam neki, van ahol E:\-nek nézi, gyanús, de szerencsére még garis, az a jó része, csak legfeljebb odaveszne 22 gigányi nagyon fontos adat, azért viszont már nem lennék a Western Digital-lal jóban...bár annyit hozzáteszek, hogy a nagybátyám, Dj Rozchont apuja, Zsolt azt mondta, hogy neki is WD-s USB-s winchestere volt, és alig negyed év után tönkrement neki is...én amondó vagyok, hogy mivel nekem már lassan fél éve megvan, csak nem ment tönkre...apuval megpróbálok erről beszélni, és megmutatni neki, mennyire nem akar működni, aztán meglátjuk, hogy megyünk-e cseréltetni, vagy megoldódhat a dolog...tartok tőle, hogy nem...

7 megjegyzés:

anny írta...

Hát ez nem jó hír...Persze mondd el apádnak, hátha!

ilike írta...

Remélem megoldódik jó irányba ez a dolog!

Slayer Gothpaladin írta...

Én is remélem :S

palildi írta...

Ennyi reménykedőt :-))

anny írta...

Erről volt vmi vicc, hogy a Remény hal meg utoljára...
Nem ismeri valaki?vmi olyasmi hogy a halak usznak, a lepény hal megy előre, a remény hal meg utoljára...:-)

ilike írta...

:-) ezt a viccet nem hallottam még,de jó! :-)

Slayer Gothpaladin írta...

@Mindenki: :-)))