Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. április 23., csütörtök

Rettenetes tegnap

Komolyan mondom, ilyen rossz ebédidő körüli időm rég volt. Egyik megpróbáltatás a másik szenvedés után. Az egész Dél körül kezdődött azzal, hogy a közel negyedórás videó, amit Rozi unokahúgom szülinapi buliján rögzítettem, az tegnap infóórán itt, a suliban lévő gépemnél veszett oda. Az előzménye az, hogy a videót - mivel a memóriakártyán ez közel 50 megát foglalt az 512-ből (formázva a gyakorlatban 490-ből), és szerettem volna áthelyezni az USB-s winchesteremre, amin viszont több mint 200 giga van még mindig szabadon az eredetileg 250, gyakorlatban 232 gigából. Oké, videó másolási cél: Asztal, mert a H:\ meghajtón (ez mindenkinek a saját felhasználói privát 145 megás tárhelye) csak 42 mega volt ebből szabadon, és a 49 megás videónak ez nem volt elég. Eddig semmi probléma. Mobilt ki az USB-ből, jön helyette a winchester. Na, itt kezdődtek a problémák, ugyanis bármily keményen küzdött a gép és a winchester azért, hogy elérjék egymást, nem ment nekik! (Közben - én hülye - letöröltem a memórakártyáról a videót, itt követtem el a hibát, vagy ez nem az én hibám?) Addig eljutott, hogy "Helyi lemez (E:\)" de ennél tovább nem tudott eljutni, és még több mint egy percre a hosszadalmas, keserves sikertelen olvasási kísérlet le is fagyasztotta a futó programokat (Sajátgép, Total Commander), és csak azután tért minden magához (sőt, még akkor sem minden)! Na, gondoltam, egy reset megoldja a problémát... Újraindítottam a gépet, ám előtte előjött a kijelentkeznél a probléma, hogy "a Windows nem tudott minden adatot menteni, RÉSZLETEK - Nincs elég hely a merevlemezen." Itt először nem fogtam föl, mi a baja, mivel nem a H:\ meghajtóra raktam a videót, hanem a C:\-ra, amin 32 giga szabadon volt a formázottan 38-ból (eredetileg 40-ből)... Ám újraindítás után ELTŰNT A VIDEÓ, ÉS KERESÉSRE SEM KERÜLT ELŐ! Itt voltam olyan állapotban, hogy ha lenne nálam kalapács, szétverném a hálózatot vele...de ez még csak az első rész!!! Most jön a másik, a BVE-s...
Mint az olvashattátok tegnap estétől, komoly felfordulást okozott a BVE blog...(folyt. köv, mert kicsöngettek!)
Folytatás (2009.04.24., 10:30-tól (jé, PONTOSAN egy nappal később :D)):
Tehát, ott tartottam, hogy a BVE blog a BVE Klubon belül "illegálisnak" lett tekintve, "mert hogy tőlük másoltam a híreket", na de mondom ha Gál Mihály, közismertebb becenevén BKV-Figyelő is (sőt, ő már több mint) két éve blogol, és ezalatt ő kb 10* annyi bejegyzést írt, mint én, és ennek kb 10-20%-át (azaz kb 175 posztot) úgy írt, hogy más nagyobb hírportáloktól másolta szó szerint a híreket(Pl MTI-ről), annyi különbséget téve, hogy nem formázottan és idézőjelek közé téve, és emiatt mégsem szólt ellene föl senki, akkor nálam ezzel miért problémáztak? Ez az, amit nem tudtam megérteni mindmáig sem, mert elvileg az, hogy mik az indokai szegény Hik korábban erre nem utaló jelek melletti kirúgásának a klubból, két indoka volt:
-Ad. 1.: A saját fórumukról kitiltott taggal áll össze, anélkül, hogy szólt volna erről a klubnak
-Ad. 2.: Nem jelentette a bejegyzések a klub hírei másolataként való közzétételét blogtagság ellenére
Vasutasadam meg először - mivel egy kicsit megsértődött - 11:45 tájt írta nekem, hogy "MIATTAD RÚGTÁK KI HIKET A BVE KLUBRÓL, GRATULÁLOK!" Persze én ezt csak hazaérésemkor tudtam meg, hogy írt, bár én már a kirúgás napján észrevettem ezt felkandikálva a klub saját fórumára, de akkor még nem volt egyértelmű, hogy kirúgás miatt nem tud belépni a zárt részekre, és hogy a "BVE Klub tagja" helyett miért kapott "Itt él" rangot...(A rangrendszer a rangadás furcsaságai következtében pár nap múlva megszűnt a fórumon.) Aztán ennek következtében igen hangosan zajlott az élet az OFF topikjukban napokon át, mivel a két klubadminisztrátor eleinte nem túlzottan adminhoz és egyben moderátorhoz illő hangnemben mondta meg a magáét a kirúgás okairól, de azóta egy kicsit lenyugodtak a kedélyek, a vita végére egy nem admin - de klubtag - Desiro16 tette a pontot egy igencsak "diplomatikus", és összefoglaló hozzászólással. Ezalatt természetesen sem én, sem vasutasadam nem mehettünk el szó nélkül a téma mellett, az Index fórum BVE Train topikjában leírtuk mindketten az ehhez való hozzászólásunkat, nem is röviden, amik leginkább Hik védelmében lettek írva (igaz, vasutasadam Hik védelmét nem ismerte el, de őszinteségén és normális hangnemén látszik, hogy csak tagadja, hogy nem azért írt).

Nos, mi jöhet még? Szerencsére Ádámmal az erről szóló témát "kibeszéltük" Google Talk-on, szerencsére mivel mi kezdettől fogva nem voltunk egymás ellenségei (nem úgy mint Ádám és Dávid - a köztük kialakult ellenségeskedésről inkább most nem szeretnék írni, mert félő, ez már sok lenne valamelyiküknek...), és mi egymásnak megbocsátottunk, a többiekkel való végső kiegyezés viszont a Krisz és Phontanka (a BVE Klub 2 adminisztátora) a klubtagság feltételei és indoklása újragondolása után születhet szerintem meg...

De ami azonban mindezek mellett egyértelmű, hogy ennél valósabb "Péntek 13."-át ebben az évben még nem nagyon tudtam sem én, se Dávid, se Ádám, se a BVE Klub elképzelni... Nektek volt valami különösebb ilyesféle "tragédia" ezen a napon?

10 megjegyzés:

palildi írta...

Van olyan, hogy úgy érzi az ember minden összeesküdött ellene. És nagyon ügyes vagy, hogy megálltad és nem verted szét a gépet (ezt csak titokban merem leírni, mert ha megtudnák otthon hogy pletykáltam kapnék a fejemre), egyszer a Máté mikor szerkesztett valamit a gépen (Szerintem valamilyen focikupát) és napok óta dolgozott vele de valamiért lefagyott a gép és újra indításnál is elvesztek az adatok, hát bizony addig rugdosta szegény gépházat amíg be nem horpadt. Neked még jó, hogy leírod és nem csinálsz ilyen butaságot....
De nagyon sajnálom, mert ez nagyon bosszantó dolog.

Slayer Gothpaladin írta...

Köszönöm a nyugtató támogatás, Ildikém, jól esett ezt olvasni, hogy öröm, hogy csak leírtam, és nem tettem meg, de sajnos ez egy darabig az eszemben lesz, hiszen éppen azért akartam ezt tenni, hogy aztán egypár ismerősömnek átküldjem / csak ismerősök számára, privát módon YouTube-ra felrakjam, személy szerint a nővérem kérte is, most mit fogok neki mondani? Segíts, SZBG géphálózat...

palildi írta...

Szívesem Marcikám :-) Ahogy az apukám szokta mondani "több is veszett Mohácsnál" Persze hogy bosszantó, de ha nem lehet rajta segíteni kár bosszankodni rakta....

iluska írta...

Mi lett a videóóóval?? ?

Rémes nap lehetett, nem jó mással nézeteltérésbe keveredni.

Egy haverom nem tudta kicserélni az izzót az autója lámpájában, erre fogta az ásót (ami pont ott volt a falnak támasztva) és szétverte a szélvédőt mérgében!!! :D Velem még nem történt hasonló sem.

ilike írta...

na ez véletlenül iluska lett, a blogomból kifolyólag.

Slayer Gothpaladin írta...

Ó, Iluska ide is ír ezen a néven :))) Azt azért hozzá kell tenni, hogy egy sikertelen égőcsere még mindig kolibrinyi veszteség egy hosszú videó törlődéséhez képest, szóval azért az már túlzott, aki ilyet tett egy ennyire jelentéktelen dolog miatt, Ilike (vagy Iluska?)...

anny írta...

Hát... az attól függ, előtte már mi minden van az ember bögyiben! mert ha már gyűlt csak gyűlt a sok feszkó, akkor nem csoda, ha végén egy kolibrinyi (:-)) izzó miatt is palacsintává lapít valamit a környezetében!

Slayer Gothpaladin írta...

Bögyiben xD

anny írta...

Szép tájnyelvi kifejezésekkel traktállak, ugye!:-)))

Slayer Gothpaladin írta...

Az is jó, h feszkó :))) Miért nem inkább Teszkó? XD