Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. április 15., szerda

"Elmúlt, hát elmúlt, viszlát jóbarát"

Vég(kifejlet)éhez érkezett a 2009 tavaszi szünet. Szép is volt, jó is volt, de most már ismét itt a suli, izé, gimi. Majd lehet jól beTeszkózom magam :D, de ami biztos, az az, hogy az ötödik (infó) óránk végén még felkukkantok ide, remélem, lesz addigra mire válaszolni (mármint kommentre)! Úgyhogy ne sajnáljátok a komizást délelőtt se! Aztán az infó (11:50 - 12:35 és én ebből kb 12:25-kor jövök fel kicsengetésig) után kb 2 órától ismét fenn leszek! Na addig is szióka!

22 megjegyzés:

ilike írta...

Szervusz Marci!!!
Innen a melóhelyemről írok kommentet! :D Jó tanulást!

palildi írta...

Szia!
Hogy telt az első nap? (Frissen kipihenten :-))

Slayer Gothpaladin írta...

Sziasztok!
@Ilike: Köszi!
@PálIldi: Most még telik nagyban...

anny írta...

Marci már reggel 6-kor frissen, üdén kijött a konyhába, mondván hogy angol leckéje van. 10 perc alatt megírta, aztán odaragadt a kezébe a telefonja, csak 2. órára kellett mennie...

Én is a melóhelyemről írok, nekem is még telik!:-)Bár ez már a 2. munkanap!

ilike írta...

Anny, büszke lehetsz hogy ilyen okos, értelmes fiad van! :) Remélem az enyém is ilyen lesz, ha lesz. :) Bár nekem lettek volna ilyen egyszerűek a házi feladatok! :-/

Slayer Gothpaladin írta...

@Anny: szerk: 10 perc alatt kiderült, hogy már egy hete kész van.
@Ilike: de ha lesz, akkor te is nevelj belőle egy BVE hírbloggert! Akkor biztos hasonló dícséreteket kapnátok! ;-D

ilike írta...

Marci, emlékszel hogy mondtam pár hete, hogy kapok spam levelet, ami a te email címedhez kötődik, és nem tudom mivégre kapom. Rájöttem ma, hogy minden komment után kapok egy angol nyelvű értesítést, hogy írtam neked kommentet. Ezt spamnek értékeli és oda is teszi. Viszont én azt szeretném, ha nem kapnék jelentést a kommentelésemről. nem tudod véletlenül, hogy mit és hogyn állítsak át?

anny írta...

Szívás fiacskám, szívás!!!:-)))

Ilike a okos fijamat este megkérdem, hogy válaszoljon a spammolós kérdésedre má!

Furák ezek a gépek, mer hát te mér kapsz, én meg mér nem....

Slayer Gothpaladin írta...

@Ilike: Angol nyelvűt??? Hát nem magyar vagy? XD

Én nem szoktam kapni értesítést új kommentekről, kivéve, ha egy-egy bejegyzésnél a kommenteknél BEJELÖLÖM, hogy "na, erről küldj, ha van valami friss!" De mostanában nem kérek semmiről, és nem is kapok, szal nem tom, te mit állíthattál be ilyen ügyesen...de nincs egyébként benne egyik e-mailben sem, hogy "lemondás" (angolul unsubscribe)? Mert ha benne van, akkor ott a megoldás... Nyisd meg az egyiket, és csekkold!
@Anny: nem válaszoltam rá egyből, egy napon belül? DE, válaszoltam! Akkor meg miről beszélsz?

ilike írta...

Megkeresem azt az angol szót a levélben, hátha! Gőzöm sincs mit és hogyan állíthattam, ha így is tettem, az sem szándékos volt csak kattintgattam ide-oda. :D

ilike írta...

Nem sikerült sajnos megoldanom a problémát.

Egy megoldás szerintem lenne, ha nem google belépéssel tenném fel a kommentet, csak simán. Ki is próbálom.

anny írta...

Na sikerült?:-)))

Volt egy jó kis reggae szám, a refrénjében az van, hogy: kitt-katt, kitt-katt - na ezt küldeném neked Ilike szeretettel, ha megtalálnám a youtubeon.

anny írta...

Marci tőled meg ünnepélyesen bocsi, télleg válaszoltál 1 napon belül!
Biztos magmból idultam ki...
(na erre biztos bőszen helyeselni fogsz:-)))

anny írta...

Ja és mikor lesz fiacskád Ilike?
Projektbe van véve?

Slayer Gothpaladin írta...

@Ilike: csak gratulálni tudok. :/
@Anny: úgy bizony :P

ilike írta...

Igen úgy látom ez beválik. :)

Hááát Anny, sajnos "már" 19 hónapja tervben van véve és még semmi. :-/ Itt nem akarok ebbe mélyebben belemenni, mert az offolásért Marci kitilt a blogjáról, életfogytiglan. :D Email-ben megírom majd.

Biztos az IQ-m alacsonysága miatt nem értem a kitt-katt dolgot. :) ??? :)

ilike írta...

Még egy kérdés Marci.

:) Bármit csinálok a blogodon, megjelenik egy kis ablak azzal a szöveggel, hogy biztosan megjelítem- e , mert tartalmazhat nem biztonságos elemeket, és felkínál 3 variációt, tudod-e mit csináljak, hogy ez az ablak többé ne jelenjen meg?

Slayer Gothpaladin írta...

@Ilike:
1.: Az OFF topik pont ezért lett létrehozva, és azért van még mindig a bejegyzések fölött az arra utaló link, hogy használjátok. Egészséggel!
2.: Használj Google Chrome-ot, vagy az Internet Explorer beállításainál keresd ki a vmi "figyelmeztés nem biztonságos oldalelemeknél"-szerű beállítást (nem tom mi a pontos szövege, mivel én nem azt, hanem Chrome-ot használok, de asszem a "Speciális" fülön van), és vedd mellőle ki a pipát. Onnantól kezdve ez nem jelenik meg. De a Google Chrome letöltése lesz a legjobb választás!

Slayer Gothpaladin írta...

OFF
Opsz, a linket elírtam, akkor mégegyszer: Google Chrome letöltéseON

ilike írta...

Sajnos nem sikerült a beállítás, a Chrome-ot sem tudtam letölteni, de további időt nem töltök el vele. Inkább elfogadom azt az ablakocskát.

Slayer Gothpaladin írta...

Hát, ha ezek nem váltak be, marad a klikkelgetés. Én a legegyszerűbb módszerrel próbálkoztam, de Neked akkor csak ezt tudom ajánlani. Vagy azt, hogy írsz egy hsz-t a PC World Segélyvonalának, ott biztos kapsz választ!

anny írta...

Dehogy a te iq-da hibás, csak én nem vok közérthető: van egy régebbi szám, amiben a refrén így kezdődik, kitt-katt kitt-katt, de sajna semmi másra nem emléxem belőle az égvilágon, szal inkább az én iq-mmal van baj, asszem...:-)