Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. április 17., péntek

Kigyulladt egy metró a Dózsa György útnál

Ma reggel 7 óra körül komoly műszaki hiba keletkezett a 3-mas metró egyik szerelvényében, aminek következtében a Dózsa György útnál a szerelvény egyik középkocsija szabályosan kigyulladt. Haláleset szerencsére nem kísérte a problémát, viszont a közlekedés a vonal Deák Ferenc tér és Árpád híd közötti szakaszán az eszméletlenül tömött csuklós Ikarus pótlóbuszok miatt pokolivá vált. Ez nagyon sok osztálytársunknak hihetetlen próbát váltott ki a suliba jutáskor, különösképp Gellért "Zuzmó" Dani, Fari és Girtuskij Igor számára vált lehetetlenné az időben való suliba érkezés. Dani először 7:35 tájt hívott Fari mobiljáról, hogy "itt vagyunk az Árpád hídnál, milyen busszal juthatunk be a suliba leggyorsabban?" Mondtam neki, hogy 133-as busz a Lehel térig, aztán 15-ös busz a Kossuth térig az ideális választás...ezután ők viszont fél órán át szerencsétlenkedtek az Árpád hídnál, mert nem találtak rá a 133-as végállomására... Akkor vált csak igazán súlyossá a helyzet, amikor beértem a föciterembe, és láttam, hogy lehettünk kb 7-en-9-en, akik benn voltunk az osztályból... Egyből tudtam, hogy ez a metrólezárás miatt van, azonban én erről addig nem tudtam, arról meg végképp, hogy miért lett lezárva, egyáltalán csak akkor tudtam meg, hogy egyáltalán lezárták, hogy Dani az első hívás alkalmával erről értesített, szóval "egy kicsit" megdöbbenten fogadtam ezt a szokatlanul alacsony jelenlétszámot, és ez jelzőcsöngetésig így is maradt (!!!), csak utána kezdtek 8:05-ig beérkezni a többiek nagy része, mire az igazgató-helyettesünk bejött, szerencsére már benn volt az osztály kétharmada, úgyhogy megnyugodtam. Azonban amikor becsöngetés előtt pár másodperccel ismét rezegni kezdett a mobilom, egy kicsit megijedtem, hogy "már megint mi történhetett Daniékkal?" Persze, hogy ő volt a hívó. Felvettem, figyeltem, hogy mit mond, de padlót fogtam az elrettenéstől. Kiderült, hogy fél óra nem volt nekik elég, hogy megtalálják a buszmegállót, hiába mondtam nekik, hogy "az a Váci út Duna felőli és az Árpád híd északabbi oldalán van", nem akadtak rá, és főleg, hogy még mindig ott voltak! Na, ekkor már tudtam, hogy rájuk nem lehet számítani az első órán. Mondtam nekik, hogy "ott van a pótlóbusz, gyertek be azzal!" Dani szerint azonban "a pótlóbusz az olyan, mint a szardínia" - tehát arra felszállni és arról leszállni bizony nem könnyű feladat annak ellenére, hogy az Árpád híd az maga a végállomás volt a pótlóbusznak...
Miután a megszokott 5 perces késése után beérkezett Vali néni, a tanárnőnk és egyben igazgató-helyettesünk, úgy döntött, hogy mivel sokan elakadtak az iménti eset miatt, és mivel többeknek azt pletykálták be, hogy "Vali néni nem ma íratja meg a röpdogát", így következő föciórára halasztotta azt el. És szinte pontosan fél kilenckor érkeztek be a terembe a Daniék...
De hát természetesen ebben benne volt az is, hogy suli és ebéd után el kellett menniük az Akácfa utcába, hogy hivatalos igazolást kérjenek a késésért, bár ugyanígy járt Pintér Dóri is, aki ugyanezen ok miatt már be se ért az első órán.

Most vonjátok le a konklúziót és gondolkodjatok el ezen ügyön!

10 megjegyzés:

palildi írta...

Nekem az volt a szerencsém, hogy hallottam a rádióban (még a kocsiban ahogy mentem a metró felé) hogy mi történt. Rögtön a 14-es villamos felé vettem az irányt, és kényelmesen elmentem a Lehel térig. Viszont az út sokkal tovább tartott. A Lehel téren meg láttam a metrópótló buszokat és tényleg úgy voltak benne az emberek mint a heringek. Nekem már könnyű dolgom volt, mert a 15-ös busszal könnyedén be tudtam jutni a munkahelyemre (csak nagyon elkéstem, mert a villamos többletideje nem volt belekalkulálva az indulásba). Marci jó olvasni, hogy téged keresnek ha közlekedés megoldás kell valakinek. Ma nem csak én késtem el, hanem sokan,úgyhogy nem volt gond. Egyik kolléganőm barátja metrószerelőből lett metróvezető, majd kikérdezem hogy pontosan mi történt.

Slayer Gothpaladin írta...

Azt jó lesz kikérdezni! Addig is, találtam egy videót az esetről, íme: RTL hírek

Slayer Gothpaladin írta...

Ja, és akkor vezető lévén arra is megkérhetnéd, hogy invitáljon meg egyik nap a Bajcsy kihúzóba a vezetőfülkébe mindkettőnket, és akkor mi is vezethetnénk :D Hozzátehetnéd azt is, hogy bennem megbízhatna, mert meglenne már hozzá nekem az előképzettség a BVE-ből :D (Azt kéne, hogy akkor magammal vinném a notebookomat, és azon is benyomnám BVE 4-ben az M3 Újpest-Kőki vonalát, és szinkronban tolnánk: egyikünk a valós vezetőállási karokat és gombokat tolná, a többiek BVE 4-ben :D)

ilike írta...

Nahát Marci, ha egyszer eltévedek a "Nagy Faluban", biztosan téged foglak felhívni, mert mindent tudsz a közlekedésről, járművekről, mi hol van, stb. ; :)

Slayer Gothpaladin írta...

Jó választás, Ilikém ;)

ilike írta...

Ilikém? :D Anyóspajtás szokott így nevezni. :D :D

anny írta...

Hi-hi!
Hát először is, Ildikém (téged is hívott így anyóspajtás?:-)) most a kkor döncsük el már hogy hering volt vagy szardínia!!!:-D

Marci, nem biztos hogy a metró felső vezetők (nem vezetékek!), díjaznák, ha ti ott nyomnátok a vezetőfülkében a bve-t, sajnos... Pedig jó buli lenne, az biztos!

Ilikém:-), fordujj nyugodtan a mesterhez közlekedés ügyben, reggel fél héttől bátran!:-)

Slayer Gothpaladin írta...

@Ilikém: :D
@Anny(uk): Nem kérnénk hozzá kommentet, egyszerűen csak játszanánk :D És szerk: reggel negyed nyolctól.

anny írta...

Egyébként azt nem értem, ha egyszer még újsághír is lett belőle, meg bemonta a rádijó is, akkor mi a túróért küldik el a gyerekeket az igazolásért a békávéhoz??? Ez a bürokrácia teteje!:-(((

Slayer Gothpaladin írta...

Hát ez az, hogy akkor meg ezt minek igazoltatni? Az igaz, hogy suliban sajnos nemigen hallgat senki híreket, mert azok általában pontban becsöngetéskor kezdődnek, így végülis ezzel gondolom tudná megyarázni ezt az az illető, aki reggel suliba menet előtt nem nézett TV-t / hallgatott rádiót... Újságban viszont ritkaság, hogy napközben jelenik meg, így azokban csak következő napon várható frissülés...