Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. április 27., hétfő

Túl az 1200 képen

Most nem akarok mindenkit kifaggatni arról, mekkora részben használja telefonját multimédiás felvételek készítésére, de úgy döntöttem, hogy mivel NonóManó húgom azt javasolta, hogy fotószámról írjak, így most ezt meg is teszem. A mobilomban a mai estén ugyanis sikeresen túlszárnyaltam minden eddigi rekordomat képszámban, a telefonom ugyanis 1240 fotót regisztrált. Persze azt hozzá kell tegyem, hogy ebből valójában csak kb 750 kép általam készült, a többit a játékok textúrái teszik ki nagyrészt, de azért 132+490 MB mellett ez azért nem egy rossz teljesítmény, Nonó is "csak" 600-nál tart, ahhoz képest, hogy csak 100 megával kisebb az ő tárhelye...

4 megjegyzés:

ilike írta...

Hogy lehet hogy ennyi kép fér a memóriába???

Nekem kb. 20 után kiírja, hogy megtelt a meória. :D Tudom, gagyifonom van. :D

Amúgy én is szoktam fotózni, ha mms-t akarok küldeni.

palildi írta...

Nekem meg van a telefonomban vagy 20 db fénykép.... Hát én nem vagyok valami jó fotós....

anny írta...

nekem meg egy sincs, fogalmam sincs hogyan kell fotózni!:-)

Nyertem-nyertem!!!:-D

Slayer Gothpaladin írta...

Neked aztán nem 0 a darabszám, hanem kb 200...