Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. március 4., szerda

Rövidített tanítás vége mára

Ma 5 rövidített óránk volt, és most délben végződött a dolog, úgyhogy harangszó, ebéd, és irány haza, jöhet a BVE TrainSim 2.6.3 és a Gates of Troy (ógörög kori körökre osztott stratégiai játék, aminek sajnos nem sikerült befutnia, a GameStarban sem jelent meg több egy demónál, a német GameStar pedig indoktalanul lehúzta vagy 40%-ra, pedig megér legalább 70-et a játék, mert történelmi hűségű és nagyon változatos)! (Ezt még suliból írom munkám végzését követően.)

15 megjegyzés:

palildi írta...

De jó suli is ez (síszünet, rövidített órák....) És ahogy hallom az osztály is klassz.
Ez a játék történelemhű? És mi a lényege? Harcolni kell egymás ellen, vagy a gépet kell legyőzni?

ilike írta...

Miért voltak rövidített órák?


Nekünk miért nincs rövidített munkaidőnk??? :D

ilike írta...

Ildi, remélem Te vagy, akit bejelöltem az iwiw-en, bocsánat hogy nem írtam oda ki vagyok, de azt hittem egyértelmű a csodálatos lényem. :D :D Hiszen a szerénység is átüt a levelemen. :D Vagy nem Téged jelöltelek be? :D Majd kiderül.

Névtelen írta...

Engem bejelöltél, az biztos!

A játék annyira történelemhű, hogy valós időben is órákig tart, mire eldől a küzdelem, és alig tudom Marcit megint a gép elől elpiszkálni. Ugye a csata olyan, hogy nem lehet idő előtt befejezni, mert a hadvezér nem hagyhatja el a főnöki dombot még egy naggyon fontos matek házifeladat kedvéér sem. Na a pulykaragu kedvéért azért kivételt tett...:-)

Slayer Gothpaladin írta...

Ildi: Egymás ellen akkor kellhetne, ha egyszerre többen játszannk helyi hálózaton (sajnos Internetes multizás nincsen), ám mivel éppen csak a notebookon van rajta a játék, így inkább csak én vs gép.
Ilike: 1.: Mert tegnap volt a nyolcadikosok felvételije, és a tanárok az 5. óra után felvételiztetni mentek az utánunk jövőket. Nálatok gondolom nem csak ilyenkor van felvételi :D
2.: Ha Pálné Augusztin Ildikó-t vettél fel, akkor nem tévedtél. Ildi, ha Ilona Klub jelölt be, Ilcsi az!

ilike írta...

Marci le vagy maradva!!! Látod észre sem vetted, hogy nem vagyok már az ismerőseid között!!! :)
Ugyanis az Ilona Klubot törölték, gőzöm sincs hogy miért. :( Igaz, mindig volt valami nyűgöm, biztos megunta a gépház. :D
Ezért új néven regisztráltam, és téged is bejelöltelek Marci, eddig még nem jelöltél vissza. Hacsak nem ma, mert ma még nem jutottam el az iwiw-ig, mert fontosabb a blogodat olvasni: :) Szóval egy kém nő nevében regisztráltam, mert nem szeretnék magánszemélyként.
Úgyhogy kéretik visszajelölni. :)

Slayer Gothpaladin írta...

Kéretik iWiW-et otthagyni, engem vele nem untatni, mert semmi értelme a létének, haszontalan oldal! Kimerül annyiban, hogy haverkeresés, személyes levélírás, kommentek...
Mostanában úgyis csak Dichmann Netidők Dávid lép be myVIP-re meg iWiW-re is helyettem, és Google Talk-on kérdezi tőlem, hogy kit jelöljön igennel vissza, kit nemmel, meg volt egy meghívóm, és hogy azt elküldheti-e vkinek...egyszerűen igent mondtam, hozzátéve, hogy úgysem érdekel egyik sem. Nem is értem, titeket miért??? Semmi egyedi nincs bennük!
Erre jó a YouTube is, miért nem oda járkáltok föl, és esetleg felrakhatnátok (akár oda) néhány videót?

palildi írta...

Ilike, szóval te vagy a Mata Hari. Akkor bejelöllek, és vedd semmisnek amit írta. Marci ha nem érdekel, hát nem, engem azért, mert így egy csomó mindenkivel tudok levelezni, akiket régen ismertem, vagy meg tudok találni olyanokat, akiket egyébként nem tudnék. Például most, hogy suliba járok volt egy olyan feladat amit nem írtam le, és az ismerőseim sem (mert lusták velem együtt9, de az iwiwen találtam olyan csoporttársat aki igen és így meg tudtam szerezni (egy csoportban kb 200-an vagyunk, nem ismerek mindenkit, csak kb tudom hogy oda jár). Remélem nem fáztál meg így megázva, elég vizes volt a cipőd..

ilike írta...

Én azért "tartom" csak magam az iwiwhez, mert régi osztálytársak, stb. fotóit szoktam nézegetni.

marci a férjem tett fel videót youtubra, mindjárt megkeresem a linket.

ilike írta...

http://auto.indavideo.hu/video/dieselmotor

A férjem épít egy motort, és egy részfeladat elvégzése után készült az átépített dízel motorról ez a kis videó pár hete. A háttérben lehet látni engem hólapáttal és a drága vizslánk is ott les. :D

Marci, téged érdekelenek a műszaki dolgok?

Slayer Gothpaladin írta...

"http://auto.indavideo.hu/video/dieselmotor"

Ha ez neked YouTube, akkor nekem az Origó az Index.hu...^.^

Amúgy szerelni nem kívánok. De azért kösz. :)

ilike írta...

Jaaaj igazad van, az indára lett feltéve. :D

Slayer Gothpaladin írta...

Aha! Mata Hari! Na annak már korábban is nemmel igazoltam vissza, mert azt Dávid kérdezte, hogy ismerem-e, de csak te vagy olyan hülye, hogy nem személyesíted meg magadat, így megszívtad! :P

Névtelen írta...

Marci, má' ne haragudj, de nem kéne Ilikével így beszélned!
Abszolút joga van matahariként fellépni az iwiwen, aki ismeri, így is rájön, hogy róla van szó!
Tisztelni kell mások érzékenységét!
Szóval hátrább az agarakkal, fiam, légyszi!

Névtelen írta...

Heh, megnéztem az indát! Jó kis motorberregés!:-)Szóval a te két lábad látszik amint arrébb megy nyomában az eb!:-)