Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. március 23., hétfő

Két hét nem telhet el normálisan ebben a suliban?

Ez a suli valami hihetetlen szervezésű. Nem telhet el két hét anélkül, hogy valami tanítási zavar jönne. Komolyan mondom, nem tart sok idő, mire már össze fogok keverni mindent a fejemben. A mostani Szerdán megint 6 rövidített óra lesz, a Csütörtök meg abszolút kivételes lesz, mert két (!!!!!) óra lesz megtartva, az is 30 (!!!!!) percesre rövidítve, egyetlen 10 perces szünettel. Az igazgatónknak a "vidéki nép" már panaszkodott is irodalom órán, hogy két, azaz KÉT órára minek jöjjenek be, mikor egyeseknek, mint például Győrfi Zsófinak (Pilisjászfalun lakik), vagy Szunai Katának (ő pedig Gyömrői) alapból több, mint 2 óra oda-vissza az út suliba és vissza... Nem lesz semmi! Na ezt kapjátok ki: 8:00-8:30 és 8:40-9:10 és vége! Két angol/német kurzus lesz és annyi, ez aztán tényleg kivételes alkalom. Nekem viszont csak jó lesz, mert akkor ezt a 2 órát kivéve végig tudok netezni egészen 15:30-ig, mert utána torna, aztán vissza kb 17:50-re Dáviddal, és ismét netezés. Áhh, ilyen jó dolga ritkán lehet egy gimnazistának, mint nekünk :D

13 megjegyzés:

ilike írta...

Igen ez teljesen érthetetlen szervezés, én sem értem hogy ezt miért csinálják így.

palildi írta...

Még mindig jobb ha kevesebb az óra, mintha több lenne. Viszont én annaki idején az ilyeneket mindig elfelejtettem és össze-vissza mentem suliba. Marci neked biztos jobb a memóriád.

Szebi írta...

Rövidített órák, elmaradt órák, van aki ennek nem örül?

Névtelen írta...

Laza hely ez a Szemere, örülj neki Marci!:-)
Valszeg, mivel ez a 0.év, még úgyis nagyrészt ismételtek!
N majd jövőre...))

Slayer Gothpaladin írta...

Ilike: "We don't need No education..."
PálIldi: Biztos jobb...xD
Szebi: Na igen...
Anny: Ki tudja, könnyen lehet, hogy az lesz, de NEM amiatt, hogy az már tizedik osztály lesz - lévén mindez az EGÉSZ gimnáziumra tartozik - hanem mert az igazgatónk, Ahmadné Elek Margit idén megy nyugdíjba...

Névtelen írta...

Jaj Marci...:-)

Igen, ofőin is elhangzott, hogy Ahmadné, többek örömére nyugdíjba vonul, na majd lesz utána nemulass!:-)

ilike írta...

Dehogy nincs Marci! :)

Slayer Gothpaladin írta...

Ilike: ?

palildi írta...

Szerintem Ilikének van, de mi? A fene egye meg, hogy még ennyit sem értek angolul....

anny írta...

Azt éneklik a nebulók a Pink Floyd együttes híres dalában, hogy "semmi szükségünk nevelésre/oktatásra!" - jól ferdítem Szebi, Ilike?
A dal a Pink Floyd: The Wall (A fal) című film bemutatása után (70-es évek vége felé) híresült el, ha valaki nem látta, feltétlen pótolja!
Ildi a zenéje megvan még ódivatú audio kazettán, ha kell, majd kölcsön adom!
Bár gondolom, a youtube-on is meg lehet nézni jónélhány változatban...

Na vajon miért cáfolhatja ezt Ilike?:-D

Slayer Gothpaladin írta...

@Anny: Nem-nem-nem, szerintem kihagytad a "No" szócskát, mert nem csak annyi, hogy "We don't need education" hanem We don't need _No_ education"! Tehát ez azt jelenti, hogy NEM-tanítás nem kell (oktatási rendszer szintje = nem tanítás)!
@PálIldi: Ja, hogy Ilike ARRA célzott? Az más...

palildi írta...

Marci ezek szerint tanulni akarsz csak jó tanároktól jó dolgokat. Ez klassz. Így már tudom miről van szó, még énekeltem is párszor magamban, csak hát azt sem tudtam mit.

Slayer Gothpaladin írta...

Az már jó, ha azt se tudod, mit énekelsz :D