Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. március 11., szerda

Budapest-Esztergom nagyvasúti vonal


 © Gothpaladinusma 21:22 | Válasz | #1 
Hellósztok! 

Szeretném most bejelenteni, hogy nagyban építek BVE 2.6-hoz nagyvasúti vonalakat, amik Budapest-Nyugati pályaudvarról indulnak, így szeretném bemutatni Nektek az általam elkezdett Budapest-Nyugati pu - Esztergom szakaszt! 

A pálya teljesen valós alapokon épül, így tehát a németek által BVE-hez elkészített Siemens Desiro vonat lesz az alapszerelvénye, és a valósághoz hasonlóan kb. 50-60 km hosszú lesz. Külső segítségek nélkül számomra a Nyugati - Piliscsaba szakasz lesz egyértelmű és valós felépítésű, a továbbiakra majd keresek hozzá anyagot, kivéve, ha itt is kapok segítséget. 

Jelenleg a Nyugati - Angyalföld szakasz készült el, igaz, csak kb félig, de azért már van benne néhány épület- és vonatkocsiobjektum, screenshot hamarosan látható lesz a pont a BVE-projektjeinkre alapozott blogunkon (én, Vasutasádám és Schichmann Dávid írjuk, de Hik-et és Levis-t is szívesen várjuk a tgaok közé), amit a http://schichmann.blogspot.com-on lehet elérni. Itt jegyzem meg, hogy eddigi projektjeink közül a Sárbogárd-Sárosd és a Nyugati-Zugló pályákról vannak már fönn screenshotok, mindkét pálya jelenleg kb félkész állapotban van, és majd' mindennap azokat írjuk, közben csetelünk Google Talk-on (Ádám Gmailből, de sebaj), egymásnak tippeket, ötleteket adva, valamint mindig mutatva, éppen hogy áll a pályánk (ezt e-mailben). 

A lényeg tehát annyi, hogy a pálya most kb 5-10%-ig van elkészülve, de emellett a Nyugati - Zugló pályáról is még fogok mesélni, és képeket mutatni a blogon. 

Bármi kérdésetek van, írjatok a Gothpaladinus@Gmail.com címre, vagy vegyetek föl Skype-on / Google Talk-on - mindkettőn Gothpaladinus névvel találhattok meg - de természetesen blogra is írhattok kommentet, és ha kulturált formájú / hasznos a szövege, akkor tuti válaszolunk rá!
BVE 2.6 pályaépítő, Vasutasádám és Hik segédje
http://schichmann.blogspot.com

4 megjegyzés:

-del- írta...

Szólok, hogy ez a vonal már nagyon gyors ütemben épül valós objektumokkal....

Slayer Gothpaladin írta...

Én meg szólok, hogy ha nemigen van a BVE Klubon megmelítve, akkor ahhoz nekem semmi közöm, én az illetőktől (ki is építi? Krisz, Phontanka, vagy akár IST / Lajszer?) teljesen függetlenül építem a pályát, tehát tuti, hogy nem lesz "másolásszagú, mint Adria1747-nél a V43", merthogy én nem más pályáját alakítom át, hanem teljesen saját az alkotás!

-del- írta...

Nem mondtam, hogy ˝lopni˝ fogsz, sőt tudom is, hogy nem.
Én csak azért szólok, hogy építik, szerintem felesleges 2-szer megépíteni, inkább egy olyat kéne amit nem építenek.

Ha nem értesz velem egyet, ezer bocsika...

Slayer Gothpaladin írta...

Na de mégis KIK építik??? Amíg azt nem tudom, addig számomra az illetők nem építenek, és addig én egyedül dominálom ezt a vonalat az építést tekintve. Amúgy meg ha egyszer én (is) gyakran járok mostanában errefelé, azért csak hagyod, hogy ismert legyen számomra a pálya, vagy azt nemigen értékelné szted senki? Amúgy meg ha neked úgy sincs túl sok kedved kiadni azt a Sárb-Sárosdot, legalább ez mutassa azt, hogy csináltunk is egyet s mást, ha az már nem!