Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. november 25., kedd

@822 - a tegnapitól alig @1-el korábban

Nos, ma a tegnapitól egyetlen netórával lemaradva éppen egy MODEM IDŐK adás megy, zárva a mai adást. Holnap 15:00 körül leszek elérhető, de 16:00 körül már ne keressetek, mert tornám lesz! Készüljetek a 15:15 körüli időre!

16 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sajnos nem leszek netközelben.

Névtelen írta...

Idenéztem, hátha hallgathatom a rádiót amíg készülődök. :D

Névtelen írta...

Látom csak én olvasom ezt a blogot. ;) Azért nem semmi, hogy állandóan erre lézengek. ;)

Névtelen írta...

Nem semmi, bizony!
De van is miért, hiszen én a rajongód vagyok!:-D
Most már én is szeretném elcsípni az adást...
Nekem a főnöknőm szinte mindig benn van du, totál zajérzékeny. Rádió-, zenehallgatásról szó sem lehet a közelében, még a suttogás is zavarja, meg az is pl, ha gépelek a klaviatúrán...
Föl kéne találni a multifunkciós hangtompítót, mer ő úgysem lesz hajlandó fülvédőd hordani...:-)

Névtelen írta...

Ez már beteges, nem, hogy ilyen kis zörejek is zavarják.

Névtelen írta...

Sajnos az... Igazából őt sajnálom, neki lehet rémes, én valahogy túlélem, hogytöbbnyire csöndben kell maradnom.

Más. otthon bekrepált az internetünk rövid felvirágzás után.
Szóval a rádijó egy darabig tényleg nem lesz hallható!:-)

Névtelen írta...

ajajajajaaajjjj pedig mára nagyon készültem!!! :)

Névtelen írta...

És én is, mert végre ráérnék. A vizsgáról inkább senki ne kérdezzen, ne feszegessük :-))
Marci hogy bírja?

Névtelen írta...

Kösz, nehezen, mert egy vírus leblokkolta a nethez kapcsolódást, egyes programok meg hamis Run Time Errort adnak ki, de azért...túlélem. Csak ne egyik pillanatról a másikra blokkolódott volna le az a...hívom az 1212-t (vagy 1412-t? Melyik a T-Home Szuperszervíz?), aztán helyreáll a dolog. (Csak-csak)

Névtelen írta...

Hát... az otthoni netnk gyelőre lőttek, nem müxik vmiér. Asse tudom mit kll ilyenkor tenni...

Ildi ma hánykor meki?

Névtelen írta...

Ildi,szóval mivan a vizsgáddal?:-)

Névtelen írta...

Most már tudjuk, hiszen tegnap megvolt a mekiben adva a válasz.

Névtelen írta...

Jó is volt, majd jó lenne megismételni

Névtelen írta...

Benne vagyok!
De ugye nem a vizsgára értetted az ismétlést?:-D

Névtelen írta...

Ne fessük az ördögöt a falra (pótvizsga képében). Tényleg Marcinak megvan már az eredménye?

Névtelen írta...

Annak már meg. Mindenki átment, vagyis ő is:-)
Hát Te?
Ha igen, duplán ünnepelünk!!!:-)