Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. november 22., szombat

"Itt a G.P.S. Rádió, az Internetes időszámítás szerint 800 netóra van."

Mától kezdve a pontos időt is lehet látni a blogon, amikor ezt írom, azaz 19:12-kor éppen @800 (netóra) van. Gondolom, csak hasznos lehet, ha nálam mindig lehet időért is keresni, és ezért mindig érdemes beugrani, és éppen ezért jó, ha ilyenkor hallgatjátok az adás, szavaztok, komiztok, meg írtok, olvastok, összességében tehát aktívak vagytok. (Ezt sajnos ma nem látom...mi lelt titeket, hová tűntetek?)

16 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én bizony itt vagyok, és voltam ma már legalább 2* napközben is, csak nem írtam. Mondjuk nem is merek azok után, hogy azt a tanító blogot belinkelted. :)

Névtelen írta...

Én meg most nem vagyok magamnál, de majd jövök..... szerda után.

Névtelen írta...

Ilike: miért nem írsz??? Ha legalább oda írnál...de nem! Ott sem láttam semmit sem TŐLED...ÍRJÁL MÁR!!!
Pál Ildi: miért nem? Költöztök? Máté ellopta a gépet? Vagy mi lelt?

Névtelen írta...

Jaj nagy az én bajom :-)) De ez vicc volt. Az a helyzet, hogy most már írok megígérem. Anny akkor péntek? Hány is? És akinek még kedve van egy mekire,,,,,
Ildi

Névtelen írta...

Ki hány?:-)
Meki fél 7-kor jó?

Ilike ne féjj, írjál bátran!
Ha GPS túl szigorú is, mi Ildivel nem, és hiányzik, ha nem írsz!!!
Te hol is laksz?

Névtelen írta...

Emlékeim szerint Pomázon. Ugye, Ilike? És ha írnál és szavaznál végre...különösen, ha még rádiót is hallgatnál (ha nem minket akkor Mária Rádiót, mert "Jézust adja Neked"! LOL az áll a honlapján, hogy csak támogatás tartja fönn, és hogy "Isten fizesse meg!" Ez utóbbi naon poén XDXD), leginkább hétköznap délutánokon, mondjuk holnap...vagy -után; mindenkinek ez hiányzik itt már! Ne bújkálj, Ilike, mert gondolom, nem "imádod" az inzultust és azt, ha a blogodon fikázások jelennének meg kommentként...ugye-ugye? Ha igen, akkor leszel szíves írni pár sort!

Névtelen írta...

Na most én jövök Marci!! (haha)
Bejelöltelek az IWIW-en és nem jelöltél vissza. Ilike tényleg hiányzol, mepróbáltam megtalálni a blogod címét de hát mind már említettem nem vagyok ügyes annyira és nem találom. Megadnátok?

Névtelen írta...

Mit nekünk iWiW...miért nem elég neked a Blogger? LOL! Se iWiW-re, se myVIP-re nem szeretek mostanában felnézni. Majd ha egyszer (BÁRMIKOR) kedvem szottyan hozzá, majd vissza is jelöllek. Amúgy te csak most kerültél iWiW-re föl, hogy még csak most jeleölsz be? Ilike blogjának címéhez pedig lásd az előző kommentemben lévő linket, az egyből odavisz!

Névtelen írta...

Nahát most olvasom csak hogy mik történnek!!! :D Ugyan közel van Pomáz, de én Pilisvörösváron lakok. Ide születtem, sőt, 1699-ben a 12 sváb család egyike volt egy felmenőm, akik bevándoroltak és alapítói voltak a mai sváb (kisebbségnek) közösségnek. Egy kis történelem, érdekesség csak itt, csak Nektek. :)

A blogom www.etelital.blogol.hu

Megkérdezhetem Tőletek, hogy a Meki egy állandó program? Nekem úgy tűnik hogy állandóan ott vagytok. :D Valamelyik nap be kellett mennem Óbudára, gondoltam megkóstolom a magyaros ízeket. :) Hááát... , nem voltam tőle elájulva, pedig imádom ezeket a kajákat. :)

iwiw: Van egy Ilona klubom, megyek bejelölök mindenkit, akinek nem ciki hogy Ilona Klub tagja legyen, fogadja el a tiszteletbeli tagságot. :D Marci, van több férfi tagunk is. :)
Anny nagyon kedves vagy hogy hiányzom ha nem írok.

GPS szavaztam, én voltam az első, hogy rádióznék, de nem jó az időpont vagy valami ilyesmi volt! De mit is látok, fikáznál a blogomon? hihihi :D gyerünk hajrá. :D :D Én tényleg annyi kommentet írok, egyszer össze fogom számolni, szerintem én írom a legtöbbet, nem??? :P Holnap sietek haza hogy halgathassam a rádiódat, üdv. mindenkinek!

Névtelen írta...

Pál Ildi, az iwiwen Te vagy a Pálné A. Ildikó?

Névtelen írta...

Igen, ő az. Ezek szerint nem te voltál Pomázi látogató?

Névtelen írta...

Mi ez az egoizmus fijam, hogy csak a blog, semmi iwiw meg egyebek? Azt a terem búrádat:-)

Todod Ilike mi az Ildivel a Nyugati téri mekiben ápolgatjuk a kapcsolatunkat nagyjából havonta. Nyáron jegeskávé, télen forró kv mellett. A meki-féle magyaros kaja biztos sz@r, de agyerekek imádják a transzzsírt, így aztán a kajautalvány nagy része itt megy l Marci majdnem mindig becsatlakozik hozzánk, Nonó ritkábban, és Téged szerfelett szívesen látnánk.
Pilisvörösvár, az jó hely, majd nyáron kirándulunk hozzád testületileg, ha megengeded...Ez most fenyegetés akar lenni!:-)
Sváb csajszi vagy? ismertem boldogult ifjú lányka koromban egy sváb srácot, tök szerelmes voltam belé, nagyon jó fej volt, a legjobb életemben!
Éjjenek a svábok!!!:-)

GPS: ötszáz klattyintás, ez szép! De azér ne szállj el fiacskám annyira, mer...

Ildi most már kíváncsi vagyok, visszajelölt-e GPS, vagy télleg szívat? majd megbeszéljük, hogy kaloda, vagy kerékbe törés lesz-e a megfelelő módszer jobb belátásra bírni ifjoncunkat!:-)

Névtelen írta...

Ha Vörösvárról senki nem kattintott hozzád, akkor biztos engem értelmez Pomázinak.

Megbeszélhetjük a nyarat, mármint nem az egészet :D :D :D de tudod hogy én hogy szégyellem magam, de ezt majd még megbeszéljük. Igen, sváb vagyok, ráadásul apám és anyám is 100%-ig sváb, anyu tősgyökeres pilisszentiváni volt, így én is echte sváb vagyok, talán ezért lettem ilyen nyomi. :D

Mi lett a nagy szerelemmel??? Szerintem a sváb fiúk csúúúúnyák (kivéve egyet:D) :D ezért mentem hozzá egy magyarhoz. :D

Névtelen írta...

Szégyellni én is szégyellhetném pl a nemtom már hány tonnányi túlsúlyomat, de teszek rá, te csak ne szégyellj semmit! Nagyon kedvelünk, és pontosan annak fogadunk el, aki és amilyen vagy, lüke Ilike!:-D
Megszálljuk a vörös váradat nyáron te pomázi leány, ne is reménykedj semmi jóban, nincs kifogás!:-D

Az én svábom amolyan csúnya-szép fiú volt, én akkor a lexebbnek láttam a világon, természetsen! Akkor voltam 17 éves, gimanzista, és gyakorló tanár volt egy ideig az iskolánkban. Köldökig kigombolt ingben, farmerben, saruban járt, és tett az ultrakonzervatív és baromi szigorú ofőnk fejére, hát mi kiscsajok ájuldoztunk tőle. Aztán rendezett egy filmet, eszembe fog jutni a címe, de nem most, valami tánciskoláról szólt. Kovácsy János a neve, majdnem, mint Micimackóé, de persze magyarosítottt név ez csak, az eredetire sajna szintén nem emléxem...Kiment Ámerikába, basszus, nem meglógott előlem? De.:-D

Névtelen írta...

Basszus, most mehettünk volna Ámerikááába nyaralni, ha kicsit ügyesebb vagy! :D

Nekem is van túlsúlyom, amióta leszoktam a dohányzásról.

Névtelen írta...

Kicsi mágyár lányok menni Ámeriká? El is mennék én, megnézném nú jorkot is meg a nagy kanyont meg a zabriskie point-ot, meg a csendes óceán partvidékét. Mást nem is. Köszönöm.

Túlsúlyban verhetetlen vagyok, pedig soha nem dohányoztam!:-)
Az jó, hogy leszoktál, ezért most 3x hurrá neked!
HURRÁHURRÁHURRÁ!!!

Ildi látod, csak vajpuha aranyszíve van ami GPS-ünknek, hogy azért visszajelölt,csak kár hogy annyira rejtegeti!:-)