Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. november 7., péntek

Mindjárt itt az újabb ECDL vizsga (IT)

Most délután indul az újabb megpróbáltatás, meglátjuk, hogy sikerül. Most azért mégsem mondom azt, hogy "hú, hát ezen tutira átmegyek", mert ebből az egész anyagból eddig egy nem túl biztató 66% volt a legjobb eredményem...

22 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj, Marci, hogy sikerült????

Névtelen írta...

Drukkolok!

Névtelen írta...

Szerinem Marcinak meg sem kottyan.... Amilyen ügyes. Most már biztos kiderült, GPS majd írd meg.

Névtelen írta...

Nem jött teljesen össze, sebaj, pótlás jövő pénteken! De én legalább nem puskázva nem mentem át, mert a többiek is csak a folyamatos puskázás miatt jutottak tovább!!! Legalább becsületesen jött össze a 68% - mert 75 kellett volna...

Névtelen írta...

Így igaz, inkább becsületesen mint puskázva.

Névtelen írta...

Hát igen, itt ám olyanokat is köll tudni, hogy mikor született meg az adatvédelmi törvény...
Nemsokára szurkolhatunk a pótvizsgán!

Névtelen írta...

Ja, de aki ilyen kérdéseket tud föltenni egy olyan 14-15 éves személynek, akinek ilyenkor még köze sincs ezekhez, csípőből kirúgnám, ha én lennék a főnöke, mert ezt még nem kell tudni ennek a korosztálynak, különösen, hogy nem is tanítják! :-/

Névtelen írta...

Mennyi felesleges marhaságot megtanítanak az iskolában, amit azonnal elfelejt mindenki. Nagyon ügye vagy, nekem a 68 % sem jött volna össze.

Névtelen írta...

Hát igen. Bezzeg, amit KÉNE, MERT BENNE VAN A VIZSGAKÉRDÉSEK KÖZÖTT, azt meg NEM tanítanák! :-((( :-@

Névtelen írta...

puska...XD

Névtelen írta...

puska...XD

Névtelen írta...

Hát fiam,gondolj bele, mindannyian ennek a közoktatásnak vagyunk (voltunk) részesei.

2 puska? Nem sok az egy kicsit???:-)))
Ja és ez milyen újabb szmájli: :-@?
Mit jelent?

Ildi, nincs véletlenül meki hiányod?

Névtelen írta...

Számból vetted ki a szót (vagyis a mekit). Épp javaslani szerettem volna. Mikor? Én még vagyok is (részes) itt szenvedek egy házidolgozoat írással. A semmi mondanivalót írom immár a 6. oldalon. Viszont szépen kicsicsáztam, hátha így is megér egy kettest. Marci minden részvétem a tied.

Névtelen írta...

Hát ez értelmetlen lett. Vagyis azt szerettem volna írnik, hogy még mindig részese vagyok az oktatási rendszernek. - Így már azért érthetőbb. Munkatársaim úgyis azt mondják hogy mindig csak a mondatok felét mondom ki (a többit viszont hozzágondolom, csak az nem látszik). És ez nekik néha vicces :-)) (nekem is)

Névtelen írta...

Nyugi, értcsük sztem elsőre is!:-)
Akkor itt is írom, hogy meki jövő péntek OK?
Nagyon kíváncsi lennék a házidolidra!
Tudod, most szegény Nonó zokogott azon, hogy képtelen összehozni tízmondatos fogalmazást, mi lenne, ha Hófehérke nem kapott volna a mérgezett almából! Feladta. Asszem azért nem ment neki, mert iszonyúan görcsöl a két vezető tanárnőtől, a franciától, és az ofőtől, aki magyart tanít nekik. Ráadásul ezek barátnők, olyannyira, h egymás melletti lakásban laknak! És tényleg félelmetesek, túl okosak, entellektüelek, gunyorosak. Nonó görcsöl attól, hogy sokat várnak tőle... nem tudom hogyan segítsek szegény kicsi jányomon! Megírhatom helyette, de az nem túl jó megoldás...

Névtelen írta...

Marcikám, ma írod a pót ecdl-t hajrá fiam!!!!

Névtelen írta...

Sikerült!

Névtelen írta...

(Igaz, hogy mivel most még az előzőnél is JÓVAL TÖBB olyan kérdés volt, amit "hát honnan tudnék", így puskáztam jó sokat XD)

Névtelen írta...

He-he-he!
ennyit az elvekről...:-DDD
Puska vitte a nyulat!:-)

Névtelen írta...

Ja :D

Névtelen írta...

Fő hogy túl vagy rajta!
Azér gratula neked fijam!

Névtelen írta...

Kösz...második 1500 ft után már nem akartam, hogy pénzpocsékolás legyen belőle, hanem hogy még értelme is legyen :-DDDDD