Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. november 30., vasárnap

@015 - egy kis éjfél utáni lógás a szeren

Ma egy "kicsit" tovább lógok a gépen ÁkosSkával és Gergővel együtt itt, Piliscsabán, a Hársfa utca 29-ben, és teljesen frissen, épen, és nem kerget az ágyba ledőlési vágy sem engem, sem ÁkosSkát. Csak Gergő és a szülei azok, akik ezt már nem élik túl...néha ez is kell, hogy hosszantartó módon bírjuk ki, nemde?

22 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezek szerint a barátaidnál aludtál (vagy nem aludtál :-)) Ez tök jó. Én annyira szerettem ezeket, mert a barátom szülei mindig kevésbé voltak szigorúak mind az én szüleim (ami persze nem volt igaz,de teljesen igy érzetem).
Egy éjszakát meg miden szülő kibír néha.

Névtelen írta...

Átmentél Pilisvörösváron is Piliscsaba felé? ??? :D

Névtelen írta...

Igen, átmentem, méghozzá a Megyeri híd után Szentendréig a 11-es főúton, majd egy-két úton át a 10-es főúton! :D Melyik részén is laksz te Vörösvárnak? :D

Névtelen írta...

Lemaradtam a rádióról, vagy nem is volt.... mert egy kicsit későn léptem be, de nem szólt semmi... :-)) (én fél négyet igértem)

Névtelen írta...

Na akor én következem, próba-cseresznye!
Nagyon izgulok...:-)))

Névtelen írta...

Gondolom csobánkán át jöttél, nagyon szép község. Ha most azt mondom hogy az Őrhegy lábánál lakok, úgysem mond semmit. :)

Megyek megnézem van-e rádió adás. :P

Névtelen írta...

Hah, hallok! Hallok!!!!
Wow, szól a rádió-ó-ó-ó!!!!!!!!!!!
Halihó, jegenyén ül a rigó!
Red Hot Chilli Peppers megy éppen: Californication, naggyon zene!:-D
Klassz vagy GPS!:-)

Előtte meg meghallgathattam a metróállomásokat Deák tértől végállomásig, ajtók záródnak, kőbanya kispest végállomás, tessék a vonatot elhagyni szíveskedjenek, mars haza!
Na, mék is most má'. Csak ezér maradtam benn ilyen sokáig, hogy hallhassam, mit nyom az éterbe a Marci!:-)

Névtelen írta...

Hú lemaradtam a RHCP-ről, pedig szeretem őket!
(Marcim pedig a metró szignálokról)
Na majd holnap időben fülelünk!

Névtelen írta...

Én is szeretem, ha ilyen zenéket adsz le Marci, biztos, hogy mindig hallgatni fogom amikor csak tudom. De jó neked Anny, hogy elcsípted....

Ildi

Névtelen írta...

Gondolom tanítás van de azért megnézem megy-e az adás. :)

Névtelen írta...

ja most látom 15-17 h között.

Névtelen írta...

Kedves Gothpaladinus! Nagy örömmel hallottam arról, hogy van egy rádiód! Szuper!!! Meg szerettem volna hallgatni, de nem indul el. Kérlek szépen segíts abban, hogy mit tegyek, hogy hallhassam. Köszönöm: MWorm

Névtelen írta...

Kedves Gothpaladinus! Örömmel értesültem a rádiódról. Nagyon szuper!!! Meg szerettem volna hallgatni, de sajnos nem idnul el. Légyszives, segíts, mit tegyek, hogy meg tudjam hallgatni!
Köszönöm: MWorm

Névtelen írta...

Nekem sem sikerült elindítani

Névtelen írta...

Hallgatnám de nem igazán tudom hogyan kell elindítani, mert nem találom sehol a tune in szöveget.

Névtelen írta...

Mert Hétfőn és Kedden csak kb. fél négytől várható adás, előbb nemigen! Szerdán meg valószínű, hogy csak 3 óra körül leszek fönn, később nem hinném!

Névtelen írta...

Na de én 4-kor próbáltam és kedd van!

Névtelen írta...

Az jutott eszembe, hogy lehet hogy megoldás lenne erre a rádióvitára, ha a Marci csinálna egy terjesztési listát (g-mail-on? pl.) és egy megbeszélt jelszót (végállomás, vagy azonnal indulunk a Kosszúth térre, vagy valamit) és abból tudnánk, hogy na most van adás. Mert nekem jelez a gépem, ha új levelem érkezett. Mert így csak a vadászat izgalma marad.

Névtelen írta...

Hogyan kell levelezőlistát létrehozni Gmail-en, Ildi? Na azt leírhatnád, lépésről lépésre...azt nem találtam Gmail-en meg! Csak 4 YouTube-os értesítőt...

Névtelen írta...

Most megfogtál Marci... Éna az autlook-ban szoktam.

Névtelen írta...

Jaaa...annak akkor sok értelme nem volt előtte úgy beírni, hogy nincs ott az Outlook :P De én maradok a Windows Live Mail-nél X-P

Névtelen írta...

Hát ez most nekem egy kissé magas!
Mármint a levlista. De ha megkapom akkor gondolom, nem kell tennem semmit...:-)))