Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. december 2., kedd

Itt a tél - szezonálisan

Sziasztok! Immár a dátum is átállt arra, hogy eljöjjön az a bizonyos TÉL! Ez azt jelenti, hogy mostantól már indokolt lehetnek a -2-5 fokok, mert ez már szezonális. Ennek ellenére meglepő módon November utolsó hetét hidegebbnek éreztem addig a Vasárnapi hajnalig, amiről akkor, 3 napja írtam, mint amilyen azóta az idő. Mostanában megint kezd felfelé mászni a Windows Live Spaces Internetes hőmérőjének "higanyszála" is, és ez számomra (és gondolom nem csak számomra) igen jó hír, hiszen nemigen kell tartani attól, hogy jéggé fagynánk az úton, "nem fújdogál az hideg szél", csak "esik az eső, szakad, hízik a dinnye, dagad" olykor-olykor. De most még az sem rontja le a kellemes időt, tehát kellemes, langyos, és szép Adventet és Decembert kívánok mindenkinek, és higgyétek el, már csak néhány nap van Mikulásig, Pénteken már jön is...:) Aztán az Újév is beköszönt nemsokára...hihetetlen, de már csak 4 hét van hátra az évből...de én mindvégig jelen leszek, írok, olvasok (de könyveket nem XD), zenét hallgatok, újítok, korszerűsítek, de a kockaságom ez év végéig már nem fog elhagyni, az biztos! XP Na jöhetnek a komik is! :-D

16 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pont most írtál??!! Hogy kell rádiót hallgatni GPS?

Névtelen írta...

Neked is szép decembert, főleg hogy úgy 2 hét lehet még a téli szünetig. Tudom javasolni az olvasást is, mert ha állandóan a neten lógsz, kinő egy USB csatlakozó a fejedből. :D A Te korodban én kb. az 500. könyvet olvastam ki, most már ennek többszörösénél tartok. A mi időnkben ráadásul nem volt ennyi izgalmas tizenéveseknek szóló könyv, mint most. Próbélj meg egy izgalmas regényt olvasni, talán rákapsz az ízére. Nem okoskodni akarok, csak imádom a könyveket.

Névtelen írta...

Ilike: te túlművelt vagy stréber vagy? Ha te ennyire az analóg és nem a digitális korszak felé akarsz irányulni...el sem tudom emellett rólad hinni, hogy csak harminckevés éves vagy! A nővérem 31, de egyáltalán nem ilyen gondolkodású!

Névtelen írta...

Ilike: írni írtam, de ma nem volt adás. Valószínűleg csak Pénteken lesz hétköznapok közül ezen a héten, de a holnapután sem elképzelhetetlen!

Névtelen írta...

Kedves Gothpaladinus! Az általad megadott adásidőben próbálkoztunk, de sajnos nem indul el a rádió. Légyszives segíts, mit kell tenni, hogy elinduljon. Köszönöm: MWorm

Névtelen írta...

Marci USB csatlakozóval :-))
És igen is én is szeretek olvasni. Igaz, hogy már vén vagyok, de akkor is, annál nincs jobb, szerintem. Na nem tankönyvet, meg kötelezőt, de krimit, meg fantasztikusat, meg romantikusat, meg szépet, meg mindent ami jó.
Viszont az igaz, hogy egy gyerekem sem olvas, hiába kergetem őket a könyvekkel, csak fejbecsapkodni tudom őket velük maximum. A névtelen beszélgetőtársunkat Marci ki ne töröld, egy ismerősöm a netről, aki szeretne hallani,csak szerintem nem tudja hogy ne legyen "névtelen".

Névtelen írta...

MWorm: te képes lennél ilyennel engem REGGEL FÉL HÉTKOR "zargatni"?! Hát akkor szinte sose leszek...vagy mikor nyomtad be (azazhogy csak próbáltad benyomni)? PálIldi: de igenis kitörlöm, az ilyenek spamek itt, név nélkül nem írunk. Minimum az, amit MWorm csinált, hogy beleírja a nevét a kommentbe!

Névtelen írta...

Ez a reggel fél hét tényleg borzasztó-nem embernek való időpont.... - miért nem lehnet rugalmasan 10-re járni dolgozni?

Névtelen írta...

GPS, ha szereted a fantasyt, olvasd el Asimovtól az Alapítvány könyveket!
Nagyon jó.

Névtelen írta...

Sajna egyik gyermek sem olvas, Nonócska még csak-csak, egy-egy lányregényt néha, vagy mostanában a mangákra kapott rá, amitől nemvagyok túlzottan elragadtatva, de az jobb mint a semmi...
Marci, tudod a stréber nem magától olvas vagy tanul, hanem csak azért, hogy megfeleljen a tanári elvárásoknak!
Mi viszont élvezetből, kíváncsiságból, tudásvágyból olvasunk!
Hidd el, hogy nekem gyönyörűség az olvasás, létszükséglet!
Remélem, hogy egyszer majd Te is rákapsz az olvasás "ízére"!
Ha lehetne kívánni valamit most hirtelen a Jézuskától, én ezt kívánnám, hogy szeressetek gyerekeim olvasni, regényt, verset, elbeszélést!

Névtelen írta...

Tök jó az avatárod Ilike!:-)
na avatatlan testvéreim, mi is akar lenni az avatár?
és aki megmondja mi van rajta, az jutalmat kap!:-)

Névtelen írta...

Ne má', hogy még a Marci fejéből is!
Igy is állandóan vezetékek erdejében vezet az út! Kész dzsungel ami otthon van nálunk, szeretettel várunk mindenkit egy kis túlélő túrára, bozótvágó kést hozzatok!:-)

Névtelen írta...

Ahogy Anny írja, élvezetből olvasok, de bevallom pl. a versektől rosszul vagyok, a kötelezőket sem faltam, sőt a Kőszívű ember fiait ki sem olvastam, szégyellem is. :D

Bocs ha nem válaszolok mindenre eléggé kevés most az időm és szétszórt is vagyok.

Névtelen írta...

A kötelezőket nem csodálom!
Verseket meg írni kell!:-D

Ilike
gyere a mekibe,
járjál a kedvibe
Gothpaladinusnak!

Na ugye, ezt szereted?:-DDD

Névtelen írta...

Ilike, ide figyelj
Ha nem jössz, odaveszel
Ha jössz, meg vagy mentve
Válassz: halva vagy élve?

Névtelen írta...

Ilike nem nyúzunk ezzel tovább, ígérem!
A vers különben is pocsék..:-)