Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. december 14., vasárnap

Ismét egy új Netidőkös tag a blogon + 11 nap és Karácsony

Immár egy hete nem írtam új bejegyzést, most azonban van miről írni, merthogy ma délután egy újabb tagot üdvözölhetünk a blogon, név szerint Fallout-ot - alias Dávid Csabát - aki szintén egy mai napig lelkes 30 éves hallgatója a Netidőknek, így most őt is invitáltam itteni blogírásra (ő már korábban is jelen volt Bloggeren, de anno egy hölgy ismerőse sikeresen meguntatta vele), ezért most már ő is tag ezen és a Netidők blogon, köszöntsétek hát szeretettel és kommentekkel!

A karácsony pedig egyre közelebb kerül hozzánk... Bizony, már csak 11 nap van hátra, és jöhet a Wham - Last Christmas, a The First Noel, a Jingle Bells, a Betlehembe kéne menni és társaik... Na, pánikoltok már ezek és az ajándékötlettelenségek miatt? :) Én nem! XD

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem pánikolok, mert mindenkinek megvan az ajándéka ;), és imádom a Last Christmas-t!!! :D

Névtelen írta...

Te hogyan készülsz a Karácsonyra, Marci?

Névtelen írta...

Üdv a fedélzeten Dávid Csaba barátunk, már ha itt vagy!:-)

Ilike sárgulok a zirigységtől, mer nekem még bizony nincs ki mindenkinek a...
De megfogadtam hogy idén nem csomagolok, nem én!!!:-)

Névtelen írta...

Nahát,én már inkább zöld vagyok, mert nekem meg senkinek nincs meg. És ahogy anyagilag állok, sok jóra nem számíthatnak. A Tamásnak akartam szabadidőruhát venni (miután az összes rongyos ami van), de közölte, hogy neki abszolút nincs kedve vásárolni. Máté meg amit akar az drága, megpróbálok az apukájával még tárgyalni ez ügyben, Ha valaki látná a Pál család csomagolótechnikáját, hát azt mondaná inkább csak egy zacskó, mert még az is szebb. De a lelkesedés minden évben meg van.
Csaba tőlem is üdv :-))

Névtelen írta...

Ilike: ÉN? Készülni Karácsonyra? Szerinted ÉN szoktam arra bármikor is _készülni_??? Hát akkor tévedtél... Maximum a zenéket, felvételeket, és a hasonló együttjárókkat fogom (szinte) csak ÉN benyomni, felvenni, satöbbi... Én még Last Christmas sem tettem ennél nagyon többet ugyanekkor!

Névtelen írta...

Mintha a Tamást hallanám :-)) Legalább ennyire lelkes. Nemrég elárulta, hogy a husvéti nyuszitól kimondottan félt mikor pici volt. (Elképzelte, hogy egy oriásnyúl /annak kell lennie ha elbírja azt a sok ajándékot amit széthord/ éjszaka közepén kószál a szobájában. Nem is mert aludni. A karácsony jobb, mert mégis csak délután történik, amikor résen van.

Névtelen írta...

Köszönöm az üdvözlő szavakat! :D

Névtelen írta...

4 perc különbség a kettőtök kommentjei között?! Na, ez nem semmi :D Ildi: én sose féltem nyuszitól, csak vártam :) Na de hogy délután...??? Szerintem inkább késő este...szóval...nálunk az este 6-10 óra az időköz az ünneplésre, de hogy idén 25-én mi lesz...arról fogalmam sincs. Lehet, hogy már délelőtt 11 körül már elkezdenénk, és végeznénk vele délután 5-re...? Ki tudja...??

Névtelen írta...

Marci kétéves korodban meg se közelíthettünk egy műanyag óriás nyulat az egyik áruházban! És a margitszigeti kisállatkertben is ezerrel húztál el a nyulaktól. csak már nem emlékszel erre!
Ildi, megint milyen fura egybeesés ez is!:-)

Na persze a Gyalog-galoppban is a nyúl a szörny! meg is zabálta azokat, akik nem hitték ezt el róla!
Szal valaminek lennie kell abban, hogy a nyúl félelmetes jószág...:-D