Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. december 22., hétfő

Levelezőlista létrehozva!

Hála a Google Groups (Csoportok) szolgáltatásnak, sikerült létrehoznom egy levelezőlistát. A levelezőlista nyílt, tehát bárki csatlakozhat! Gyertek, csatlakozzatok a listához ITT, és utána itt fogom kiküldeni a rádiós meg egyéb fontos információkat, de majd közületek is lesznek olyanok, akik írhatnak körüzit!

Frissítés 11:30-kor: az itteni blogtagok legnagyobb részének (kivéve BIG W, Sári, Muskovics14 és Fari) kiküldtem a meghívót, tehát csak a kivételes blogtagoknak, illetve a nem-blogtagoknak kell csak ez a link!

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szervusztok, hogy fog telni a Karácsonyotok??? Mire vágytok a Jézus(ká)tól? :D Gyertek, meséljetek!

Névtelen írta...

Nálunk ez úgy szokott lenni, hogy általában nagyon nagy felhajtást nem csinálok. Gyerekkoromban az anyukám sütött főzött, vásárolt meg takarított - az apukám meg nem segített- úgyhogy általában bőgéssel töltötte a szentestét. Én el is határoztam, hogy ennek értelme nincs sok. Úgyhogy (persze könnyen beszélek, mert az anyu megcsinálja helyettem a bejglit, meg a kocsonyát meg a káposztát) én csak valami különleges vacsit csinálok, egy picit alaposabban kitakarítok és kész. Nálunk aztán 7 óra felé csenget a jézus (a nagy ló fiaimnak is) szoktunk egyet énekelni a fa alatt aztán örülünk az ajándékoknak. Amik általában nem drágák, de megpróbálunka azért örömet okozni. Utána vacsi. És azért sem mosogatok el este. Aztán másnak a fiúk elmennek az apjukhoz (ami nekem a legjobb nap, mert egy egész napom van magamra :-)). Nálatok?

Névtelen írta...

Amit én szeretnék, az egy MP4 lejátszó és webcamera. A Karácsonyom jól fog telni, mert apukámmal elmegyünk a Vörösmarty térre.

Névtelen írta...

Én, mint írtam
Minden vágyam
Nokiát vártam
Játék - Jáva (MIDP 2.0 :))
Net is bárhol
Hotspot-bárból
Kilépve írtam
Boldogot, sztáros
Karácsony-álmot
Kívánok minden
Olvasómnak!!!!! :D

Névtelen írta...

Ildi, Te mire vágysz, mit szeretnél kapni?
Dichmann, az meg miért jó, hogy mentek a Vörösmarty térre?

Névtelen írta...

Ildi, teljesen igazad van, én egyszer fogom magunkat :D és lelépünk 3 napra valahová. Az lenne az igazi. :)

Névtelen írta...

Pestre tennéd át magadat? :)))

Névtelen írta...

Majd jövök én is, csak itthonról minden lassabban megy!
BÚÉK mindenkinek!

Ildi, most van két ünnep között!:-)
MEKI?
tel: 302 80 48
vagy 30 4785830