Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. december 26., péntek

115. bejegyzésként a főbb kapott ajándékokat felsorolom



Az egyik legfőbb ajándék egy Netidők-reklámmal ellátott kapaszkodó volt, amit sári adott át.
A másik egy Western Digital 250 GB-os USB-s külső winchester volt, amit apukámtól kaptam.
A harmadik pedig egy Közlekedik a Főváros című könyv, amit É. (Orbán Éva) adott nekem.
A negyedik pedig NonóManó oszttársától, Sárközy Danitól egy VIP-belépő volt a 22-ei Megasztár koncertre a Studioban. Olyan jó volt az a koncert, alig voltam hajlandó nem kivárni az utolsó, 23:23-kor induló M2 metró indulásáig legutolsó HÉV-et visszafelé menet!

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nahááát micsoda ajándékok!!! Szuper! :)

Névtelen írta...

Aha! :)

Névtelen írta...

Ilike, nálatok nhogy telt a karácsony?

Névtelen írta...

Nálunk fekvősen, ma telt le a 2 hét, már csak 11, szorítsatok, hogy KIBÍRJAM. :D 25.-én jöttek ebédre anyósomék, és sógornőmék, + férjem keresztanyja, sütöttem-főztem, jól telt. 23.-án apuhoz mentünk, végül Z. is jött, bár majdnem elkelt a hordágy. :D Amúgy itthon punnyadunk és kismillió filmet megnéztünk már, bátyám szorgalmasan küldözgeti nekünk a jobbnál-jobbakat, ja és könyvet olvasunk fel egymásnak. Szóval így telik, még ez a hét is, jövő héten lehet már dolgozom. Pénteken utaztunk volna Gyulára :( de sajnos ezt le kellett mondanunk a baleset miatt. :(

Mik a szilveszteri tervek, Marci, Anny, Ildi, ... ,??? :)

Névtelen írta...

Hú, hát Annyal és NonóManóval együtt végig itthon leszünk, NonóManó áthívja vagy 10 oszttársát, én pedig ÁkosSKÁT és Milleremilt, és vagy 2-ig jól elleszünk némi csipegetés és FOLYAMATOS RÁDIÓ mellett! Majd gyertek, hallgassátok a RÁDIÓT holnap éjszaka kb. 22 órától!
Ja és Ilike: az Ilcsimauterer@Gmail.com címen visszaigazolhatnál a csevegés menüpontnál, és felvehetnéd az Ildit is (palildi61@gmail.com)!

Névtelen írta...

Sziasztok.
Marcival most beszéltem (gmail-en), és üzentem neki, hogy pl. a 2-a nagyon jó, de máskor is, csak délután legyen és hánykor?
Ilikét nem annyira irigylem az ápolásért, de Marci, hogy neked mennyire klassz szilvesztered lesz!!!
Ha rádió közelében leszek biztos, hogy halgatlak.
Nálunk a szilveszter az utóbbi időben káosz. Máté valahol, én meg legszívesebben az unokatesómnál vagyok mert nagyon szeretem őt meg a feleségét és jókat szoktun "mulatni" velük, általában gyerekpezsgővel. Náluk mindig összejön egy pár ember. Viszont nekem a Tamás nem akar se menni sehova, se hívni senkit, se velem jönni. És akkor itt a lelkiismeretem, hagyjam egyedül? De hát nem igen beszélget velem sem.... Szóval... Na mindegy, azért lehet hogy csak rám fér egy kis beszélgetés.

Névtelen írta...

Hát, ha otthonhagynád, a net előtt egész jól ellenne, én mondom ;-)

Névtelen írta...

Jó bulizást, már biztos javában tart a lakás leamortizálása. :)

Névtelen írta...

Jó kis kapaszkodó. Nekem évekig egy illegálisan eltudajdonított HÉV menetjegy-kezelő gép volt a (kamaszkori) szobám dísze. Ja, meg volt metró fogantyúm is, de arra már nem is emlékszem, hogy került hozzám.

Névtelen írta...

Szebi, és erre nem válaszolt Marci???
Én mindig világéletemben egy jegylyukasztóra vágytam! Olyanra, amivel a kemény kartonból készült vonatjegyeket is ki lehetett lyukasztani. Még amikor kisebbek voltak a gyerekeim, nyomoztam utána, de lehet hogy újra fogok, éljenek a gyerekkori álmok!:-)