Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. december 5., péntek

Jön a Mikulás - 100. bejegyzés + Valkó2 új blogja

Ez a nap is elérkezett, elképesztő. 2008. December 5., azaz Miklós napja van. Ma este jön Mikulás. Lesz, akinek virgácsot, lesz, akinek csokit, de olyan is lesz, akinek Garfield magazint hoz a csapata. Tagjai: Mikulás, Rudolf, Krampusz 1, Krampusz 2. Aztán ki tudja, mikor fog megjönni. Hajnali 3-kor? 4-kor? 5-kor? Ezt mi nem tudhatjuk. Érdekelne is mindenkit, igaz? Hát bizony, most aki nem hisz a Mikulás-csapatban, holnap reggelre vessen magára! :D Amit viszont biztosan lehet tudni: Mikulás érkezésével azonos napon íródott meg a 100. blogbejegyzés, ettől kezdve jön "A távoli jövő 2009-" új időszámítás! Ha meg nem, akkor attól kezdve, amióta több mint 1000-szer lett betöltve a blog mindenki által. Ha még ez sem elég, akkor amint a profilmegtekintéseim száma éri el az ezret. Ezek mindegyike lehetséges...

Mikulás napjára Valkó Máté barátunknak elege lett a Windows Live Spaces funkciószegény és korlátozott elérhetőségű blogszolgáltatásából, és úgy döntött, hogy azt mától kezdve otthagyja, és ő is átpártol a Bloggerre funkciódússága és szerethetősége miatt, ennek csakis örülhetünk. Új blogja címe http://Valko2.BlogSpot.com , amin egyelőre csak az áll, hogy miért hagyta ott a Windows Live-ot, de rövidesen biztos lesznek ott komolyabb írások is...most kb. 10 perce küldte Nekem ki a meghívót oda, úgyhogy most már 11 (vagy 12) blogom van! :D

Mindenkinek kívánok ezúton kellemes blogolást, Mikulást, Honfoglalózást, hisz mind-mind valamire jó! Kellemes, békés estét kívánok.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
küldtem valamit az email címedre :-))

Névtelen írta...

Hát, nekem nem jött semmi az e-mail címemre Tőled, pedig egész délután fenn voltam, és most néztem meg. Biztos, hogy erre a címre - Gothpaladinus@Hotmail.com - írtál??

Névtelen írta...

Nem valami freemail-es címre írtam. Viszont annytól én is megkaptam, ugyhogy te is biztos kaptál (az egyetlen ajándék a Mikulástól :-))

Névtelen írta...

Nem tudom, miről írsz, Anny nem mondott semmi olyat, hogy te küldtél volna valamit... Írd meg az imént leírt címemre vagy a Gothpaladinus@Gmail.com-ra!