Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. december 14., vasárnap

Mail-to-Blogger kísérleti bejegyzés

Ha ezt a bejegyzést el tudjátok olvasni, akkor tudjátok, hogy ezt a bejegyzést a Mail2Blogger segítségével készítettem, amit Nektek is csak ajánlhatok! Bőwebben a go.blogger.com oldalon lehet ennek módjáról olvasni!

Frissítés 19:30-kor: a bejegyzés közzététele sikeres volt, de ezt a bekezdést kivéve mindent eredeti formájában hagytam, tehát még csak címkét sem adtam hozzá! Egy plusz linket így teszek hozzá: Blogger Mobile (angol) Itt lehet arról tájékozódni, hogy hol és hogyan lehet mobilblogot létrehozni (sajnos hazai szolgáltatónál ez egyelőre nem elérhető, de ha nem MMS-ben / SMS-ben, hanem e-mailben akartok bejegyzést létrehozni, azt Hotmail-es, Gmail-es vagy Yahoo!-s cím megléte esetén lehet itthon is használni)!

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

El tudtam olvasni. ;)

Névtelen írta...

Én is...:-)

Névtelen írta...

g1
És én is. Vagy már későn szólok? Marci ámulok és bámulok, hogy te miket tudsz.

Névtelen írta...

És én is. Vagy már későn szólok? Marci ámulok és bámulok, hogy te miket tudsz.

Névtelen írta...

Na úgy látszik megint bénáztam :-))

Névtelen írta...

Már gyakorlatilag mindannyiótok elkésett, még bizony Ilike is. :P Ildi, csak hogy Borek Andris blogjából idézzek: "Maga hülye, hogy mindent kétszermond?" Ha legalább utána az első kísérletet kitörölnéd...mert azt meg tudnád csinálni, amikor be vagy jelentkezve!

Névtelen írta...

Tanultam valami újat megint. Szóval lehet törölni. Én azt hittem, ha valamit már leírtam, és elküldtem, annak annyi.

Névtelen írta...

Nem, ez csak akkor baj, ha nem bejelentkezve (névtelenül) írsz, mert akkor nem tudod kitörölni a már beírt kommenteket, ám te úgyis mindig bejelentkezve írsz, tehát a saját kommentjeidet a kommentek alatt lévő kuka ikonnal tudod őket törölni.

Névtelen írta...

Ildi, csak ülök és vigyorgok...:-)))

Névtelen írta...

Bocs, most csúnya leszek ;) még én is tudom hogyan kell törölni. :D

Névtelen írta...

Ildi, ugye te is vihogsz?:-)))

De én igazából azon vigyorogtam, ahogy megadóan tűröd GPS ostorcsapásait!:-)

Névtelen írta...

Kárpótol gps egy kávéval? A mekibe (na jó nem neki kell fizetnie). Valamikor a jövő héten, vagy inkább a két ünnep között?

Névtelen írta...

Ilike nem vagy csűnya, tudom én a korlátaimat. És ez csak rosszabb lesz.... :-)) Tényleg nálatok mi a karácsony menú? Valami ötletet kérek... (a lényeg, hogy még én is meg tudjam csinálni, vagyis könnyen elkészíthető legyen, és még olcsó is viszonylag) Van ilyen? Ja és még finom is.

Névtelen írta...

Csak mekis kaja (nekem legalábbis az és a jó kakaós-nutellás palacsinta az álom-kaja Karácsonyra ;-))

Névtelen írta...

Ja, meg egy kis meggyes rétes is jöhet hozzá :D
Ilike most úgy tűnik, elég gonosz volt ahhoz, hogy megoldja a bejelentkezést és a törlési funkciót; nem semmi, gratulálok, Ilikém! :)

Névtelen írta...

Milyen két ünnepre gondolsz, Ildi? A suliszünet kezdete és a Karácsony (December 26.) közti szakaszra, vagy a Karácsony (December 26.) - Suliszünet végére?

Névtelen írta...

Két ünnep közöttre gondoltam. Egyébként a palacsinta nem rossz ötlet. A rétes is, de olyat én nem tudok csinálni.

Névtelen írta...

Sztem GPS meggyes pitére gondolt, azt süt anyukám szentestére! Mmmmmmm, mennyei lesz!:-)
Hogy otthon mit főzök? Ne is mondd!
Múltkor Marci haverja Gergő is nehezen gyűrte le az én bableveskémet (vagy inkább főzelék volt, nem is tudom...):-))) Pedig ő nagyon udvarias!
Viszont azt már kitaláltuk Nonóval, hogy köv. héten mézeskalácsot sütünk! Az is nagyon ronda szokott lenni, de finom!
Asszem sütük egybe egy kis husit, és krumplipürét hozzá, azt mindenki szereti...

Ildi, a jövő hétfőt kivéve bármelyik nap jó! És naná, hogy GPS kárpótoljon a kávéval!:-)
Végig szabin leszek, 5.-ig, a gyerekek szintén!

Névtelen írta...

Ildi: tejjel, cukkoral, mindkettővel, vagy egyikkel sem? Hosszú vagy rövid? 1-250 Ft vagy 250-500 Ft? Jeges vagy forró? Na? Még mindig kell az a KÁVÉ? ;)

Névtelen írta...

Ildi: melyik két ünnep? Leírtam két lehetőséget, azok közül válassz, vagy ez a dedós "-Doktor úr, nagyon beteg vagyok! -Mi fáj? -Nagyon beteg vagyok" jellegű értelmetlen párbeszéddé válhat...tehát visszaidézve az előző hozzászólásomat: "Milyen két ünnepre gondolsz, Ildi? A suliszünet kezdete és a Karácsony (December 26.) közti szakaszra, vagy a Karácsony (December 26.) - Suliszünet végére?"