Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. december 25., csütörtök

Blogtok (Boldog) Karácsonyt!

Én mára ígértem a gyűjtemény kiadását, úgyhogy ma meg is mutatom, mit gyűjtöttem össze, lista formájában:

Anny, NonóManó, Kifo, pereszke, Varga Máté, É., Anna, cukibogi, Rita, buffy_hu, Dj Rozchont, MIKSA, Kangaroo, Zsuzsa, Andi, Sanyi, Grétsy László, SZÓMEN, ili, nermal93, Pál Ildi, mimi, bea, jucus, Kapeller Anikó, Máté, Istvánné, palildi, Marci7, Tamás, Puskás "Öcsi" (???), Ukacsita, nagyokos9, Szebi, ilike, semota, Dichmann Netidők Dávid, zuzmo, valko2, Beta Verzio, Fallout

Nos, kiderült számotokra, hogy ez milyen lista? :)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog karácsonyt neked is Marci és mindenkinek akiket felsoroltál (annynak, nonomanónak, ilikének stb)

Névtelen írta...

Boldog karácsonyt mindenkinek

Névtelen írta...

Nem tudom milyen lista, de több nevem is ott van. :D vagyis 2, de 3 ha az ili is én vagyok. :D

BOLDOG, BÉKÉS KARÁCSONYT KÍVÁNOK NEKTEK!!!!

Névtelen írta...

Úgy látom, nem tűnt fel, hogy azon kedves felhasználók neveit gyűjtöttem most össze, akik legalább egy kommentet írtak! Így például Ilike te háromszor is rajta vagy a listán, mert először Cukibogiként, majd Iliként, végül Ilikeként írtál. BOLDOG, BÉKÉS KARÁCSONYBÚCSÚZTATÓT MINDENKINEK!

Névtelen írta...

Boldog karácsonyt és éljen Marci blogja! É.

Névtelen írta...

Na, É. most már regisztrálhatsz is :)

Névtelen írta...

Megkésve de boldog ünnepeket, új évet mindenkinek!