Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. december 6., szombat

777 netórakor merült fel bennem: senki se nosztalgiázik?

Üdv, nem-ősi olvasóim! Meg szeretném tőletek kérdezni, hogy miért nem nézi meg egyikőtök sem az első-2007 végi bejegyzéseimet? Eléggé elszomorító, hogy senki sem gondol közületek arra, hogy milyen stílusom volt korábban, hogyan indult számomra a blogolás, és mit jelentett! Az első bejegyzésre még mindig 2007-es évjáratú komment a legfrissebb, és azt is én írtam Pereszke kommentjére válaszként, ezt is most néztem meg...tessék nosztalgiázni, és azután írni komit, hogy mit szóltok hozzá, milyen módon alakult számomra 2007 Májusától napjainkig!

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Annak idején, mikor ide keveredtem átolvastam a régi bejegyzéseket :-)) de mindig van új, ami sokkal érdekesebbnek tűnik nekem. Melyiket lenne érdemes még egyszer megnézni? Tanácsot kérek.

Névtelen írta...

Én csak onnan olvastam a blogot, ahonnan bekapcsolódtam. De tervezem az elolvasást.

Névtelen írta...

Marcikuska, a téli szünetben elolvasgatlak visszafelé mint a rák, pedig bika vagyok:-)

Névtelen írta...

Ilike most elég ha kb 3 bejegyzést ugrasz vissza, mert oda is irogattam neked!

Névtelen írta...

Akkor megyek meglesem. :) Anny, neked van téli szüneted???? (kerek szemmel nézek)

Névtelen írta...

Ilike, Neked pont hogy csak 3-4 bejegyzést kéne megnézned, többről nem maradtál le! Ja, és miért ne lenne téli szünet? Neked nem lesz?!

Névtelen írta...

Persze, két ünnep között ki kell venni az erre tartalékolt szabadságot!
Mér, Ilike te akkor is gályázol????
Menjünk segíteni?:-)
Marci kiválóan portalanít, én motyogatok, felmosok (padlót és magunkat) stb.
Hm?

Névtelen írta...

"Portalanít"????? Hihi ez jó poén volt :))) Én inkább elvégezném helyette a Skype-regisztrációt Neki! :D

Névtelen írta...

De csak miután portalanítottál!:-)