Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. december 6., szombat

Mikulás napjától Honfoglaló bajnokság

Tegnap este 20 órakor elindult egy nyolcnaponta témakörileg változó Honfoglaló bajnokság! Ez a bajnokság Január utolsó hetéig tart, a következő témakörbeli játék egy hét múlva, Szombaton lesz, az azt követő 23-án Vasárnap, és így tovább. Én ott Marcikuska néven játszok! Gyertek minél többen, mérjük most a szezonban össze tudásunkat, és kommentben - vagy Honfoglalón üzenetként - írjátok meg, milyen neven, illetve gyakorisággal játszotok!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Cukibogika néven játszottam régen, jó 8 hónap után tegnap újra felmentem, Gothpaladinus néven kerestelek. Eléggé kiestem a gyakorlatból ráadásul teljesen megváltozott a grafika, de majd kereslek és játszhatnánk.

Névtelen írta...

A Gothpaladinus nevet már nem is leehtne regisztrálni, mert felülmúlja a max karakterek számát! A másik fiókom Gothpaladin, de az elsődleges és az ősi a Marcikuska. Én is örülnék egy kis játéknak.

Névtelen írta...

Na és játszottatok már?

Névtelen írta...

Még nem...