Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. december 7., vasárnap

888 netóra és én az ősi bejegyzéseket nézem éppen

Most, December 7-én, 888 netórakor én teljesen nosztalgikus állapotba kerültem... Így nézegetem az első bejegyzésektől a negyed évvel ezelőttiekig, de sehol egy új komment...az az érzésem, hogy amit 2007 Májusában írtam, az már 3 éve lett volna, ami fél éve, azt meg másfél évnek nézném... Valahogy az az érzésem, hogy a bejegyzések és a kommentek újraolvasása előtt teljesen elfeledkeztem a múltamról, és most jöhetett egy emlékezetfrissítés...szerintem Ti is hasonlóan fogtok gondolkodni, mint én, amikor így elolvassátok az összes korábbi bejegyzést és az első kommenteket, valamint például sokan meg lesznek lepve a célszemélyen és rajtam kívül, hogy például Ilike akkor még Cukibogiként az én blogomnál kezdte a Google-ös jelenlétét...

Azután lesz egy nagy összeállítás Karácsonyra valami egészen érdekes témában, de hogy az mi lesz, az egyelőre még titok, majd a téli szünet elkezdődése után megtudjátok :)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon kiváncsi vagyok a meglepire, de tényleg :-))

Névtelen írta...

Énis, énis!!!:-)

Névtelen írta...

Látom, érdekel a meglepi, kevesebb mint két hét, és megtudjátok :)))

Névtelen írta...

Na akkor vághatjuk a 14 egységes centit! Meg a jó képet addig is!:-)

iLDI, TE HOGY VAGY ELEREZTVE IDŐILEG az ünnepek körül, között, után stb.?
Összejövünk alatta egyyszer?
Ne ajándékozásra gondolj, legfeljebb egy szem szaloncukor képében!:-)

Névtelen írta...

A jó képet csak LEvágjuk :)))

Névtelen írta...

Na a meglepetés még mindig készül? Mert a centi fogy ......

Névtelen írta...

Igen, de mint mondtam, csak 25-ére, azaz Karácsonyra kerül úgymond "nyilvánosságra", előtte nem! :P