Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. december 4., csütörtök

Pál Ildi ötlete: levelezőlista a jókori rádiózáshoz + mekizés a 10-es főút mentén

1.: Nos, Pál Ildi most December elején előállt azzal az ötlettel (lássátok a korábbi bejegyzéseket), hogy mivel közületek szinte senki sem tudja, mikor van adás, ezért azt kéne, hogy létrehozzunk egy levelezőlistát. Ehhez viszont mindannyiótoknak kellene az e-mail címetek...jó, az itteni blogtagoknak gondolom u.a. mint amire a meghívót kiküldtem, de aki nem tagja a blogomnak, annak bizony ha szeretné a műsort hallgatni, legjobb lenne, ha kommentben ideírná az e-mail címét, tehát pl. MWorm Zsuzsinak nincs meg a címe nekem, jó lenne, ha te is ideírnád, Zsuzsi, és akkor mindannyiótokat - Ildi Outlookot használ, de én Windows Live Mailt - közzétenném egy levelezési listára, és így mindannyiótoknak akkor kürtölném (küldeném) szét a mail-eket, amikor elindítom az adást...csak ehhez az kéne, hogy mindannyian (de legalább öten) akkor egyből, amint elment hozzátok a körlevél, be tudnátok nyomni! Ehhez ugyebár általában a du. 3-4 óra közötti időszakaszban kell többnyire elérhetőnek lennetek...ötletek ezzel kapcsolatban még?

2.: A legutóbbi Outlookos ECDL vizsgán ismét átment az egész osztály, hipp-hipp-hurrá, úgyhogy szokás szerint most is jönni fog egy mekizés, a tervünk szerint a 10-es főúton [(Külső) Bécsi út], a TESCO Bécsi út vagy az Auchan Solymárhoz szerveznénk most vagy jövő Vasárnapra egy találkozót, gondolom, Solymár már Ilikének se jönne rosszul, vagy még talán a TESCO sem, ezek azért már eléggé közel vannak Pilisvörösvárhoz; ugye Ilike, odáig csak el tudsz már jönni, igaz? És remélem, a többieknek is elérhető lenne az új TESCO vagy az Auchan, úgyhogy írjatok ezzel kapcsolatban is, melyik lenne jobb hely, a TESCO vagy az Auchan, és melyik hét (akár nap) lenne Nektek is jó, mert 50-50-ből nem lesz könnyű kitalálni, melyik a nyerőbb hely / hét...köszi! Várunk!

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez biztony kétszer is látszik (mindent kétszer mondok-mindent kétszer mondok)

Névtelen írta...

Jó szervező kezdesz lenni Marci. A vizsgádhoz gratulálkok. Már irtam, de akkor ide is, hogy nekem a mostani meg a jövő heti vasárnap sajnos egyáltalán nem jó, bár a meki sokkal jobb lenne mind a valószínűségszámítás, de hát ez van.

Névtelen írta...

Jó szervező kezdesz lenni Marci. A vizsgádhoz gratulálkok. Már irtam, de akkor ide is, hogy nekem a mostani meg a jövő heti vasárnap sajnos egyáltalán nem jó, bár a meki sokkal jobb lenne mind a valószínűségszámítás, de hát ez van.

Névtelen írta...

Nos, akkor most már egy olyat is írhatsz, ami elérhető időben van, és Neked is jó!

Névtelen írta...

Én is gratulálok a vizsgádhoz!!!

Nagyon kedvesek vagytok, de ne alkalmazkodjatok hozzám mert nagy valószínűséggel nem fogok tudni menni.

Most voltam fenn de sajnos nincs rádió,jó a levelezőlista ötlete, ez mit is takar ez pontosan? :)

Névtelen írta...

Ilike! Solymárig ne tudnál feljönni?! Most viccelsz? Pilisvörösvár után már egyből Solymár jön Pest felé...addig Neked is BE KELL, HOGY TUDJ JÖNNI!

Névtelen írta...

szóval részemrôl TESCO, de persze Auchan is lehet, népi nevén: "madaras TESCO"

Névtelen írta...

Áruld már el, ki vagy, te kedves BÉTA VERZIÓ? OK részemről bármelyik, madaras Tesco is akár!:-9

Ilike, olyan jó lenne, ha egyszer rászánnád magad a közeljövőben, és Te is vígan mekiznél velünk!!!
Hidd el, olyan jó fejek vagyunk így együtt, emberiek meg kedvesek, és sokat eszünk, nem hagynánk belőled egy csontot sem!:-)

Névtelen írta...

:D De itt nincs is meki!!! A legutolsó a Vörösvári úton van, a Flóriántól, árpád hídtól úgy 500 méterre.

Tényleg nem fogok menni, elég a vásárlás Karácsonyra Anny, tudod miért, félek hogy felfaltok. :D Bocsi, egyszer rászánom majd magam.

Névtelen írta...

A Béta Verzió az a Gazda Geri, régi jó haverunk, el se hiszem, hogy nem ismerted meg egyből! XDXD Ilike, csak hogy tudd: a másik, rokonszenves arcomat még nem mutattam Neked meg, ideje lenne Neked is látnod, milyen is az, meg leszel lepve! ;)

Névtelen írta...

Gazda Geri ráadásul Piliscsabai, róla írtam, hogy náluk éjszakáztam, tehát Ilike, ha NEM jössz, akkor fogunk belőled roston sült véres csirkecombot sütni, mert Geritől befelé bizony Vörösvárra mindenképpen bemegyünk :P Úgyhogy ha NEM jössz Ili, RESZKESS! XD

Névtelen írta...

XD roston sült véres csirkecomb??? :D Inkább malacsült. :D :D

Kedves GPS, nem megbántani akarlak a távolmaradásommal, csak nem érzem magam elég jól ahhoz mostanában, hogy elhagyjam a bástyámat. :D Bízom benne hogy megértesz, szerintem igen, rendes "gyerek" vagy Te. XD

Névtelen írta...

Igen, megértem, HA HAJLANDÓ LESZEL EGY VÁROSNYI TÁVOLSÁGOT MEGTENNI A BÁSTYÁDTÓL MIATTUNK! "A malacsült nem jó, a malacsült nem finom, a malacsült nem tökéletes..." Miért, erre, hogy én ezt írtam, felment a lázad, hogy nem érzed jól magad vagy becsináltál? XD

Névtelen írta...

Marci, állj meg egy pillanatra!
Van az úgy, hogy valaki nem akar egy ideig emberek közé menni! Nyilván oka van rá, ha nem így lenne, és jólesne neki az együttlét, boldogan jönne!
Ilike még időt kért, és ezt meg kell neki adni, másképp esélye sincs annak, hogy jó szívvel jöjjön el majd közénk! Ha most nem vagy toleráns vele, hogy bízhatna meg benned távlatilag?
Te is kerülhetsz ilyen helyzetbe, és akkor a Te távollétedet kell ugyanígy elfogadnia másoknak! Nem vagyunk tökéletesek, sőt! Ne csak a magad döntését, a másokét is tiszteld, így fognak téged is tisztelni a többiek!!!
Hegyibeszéd vége.

Ilike továbbra is szeretünk!!!:-)
(legalábbis részemről)

Névtelen írta...

Kedves(ek) vagytok. :)

Jólesik hogy helyettem ilyen jó leírtad, köszi Anny. hónapokkal ezelőtt sem gondoltam volna, hogy ilyen leszek, mikor állandóan programom volt, és alig tudtam otthon ülni. Nyilván kissé túlreagélom most, a férjem szerint legalábbis, de z ellen sem tudok mit tenni.

Névtelen írta...

Én is teljesen megértelek, és majd ha úgy gondolod, hogy most már megy a jövés menés majd szólj, addig meg nem zaklatunk vele (ugye GPS?). És nekem is nagyon szimpatikus vagy és örülök, hogy beszélgethetünk veled.

Névtelen írta...

Na akkor ezt megbeszéltük, csak most GPS-nek kellene ide visszaugrania egy kicsit, majd szólok neki!:-)