Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. november 24., hétfő

Túl az ötszáz profilmegtekintésen...

Hűha...tegnapelőtt a profilomra való kattintások száma felülmúlta az 500-as "álomhatárt"! WOW! Na, akkor mindenki: kattints (kattints) kattints rám! Érjük el mihamarább az 1250-et, majd a 2500-at is!

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Persze hogy nem akarok rosszaban lenni, de ténylg 3 napja nem írtam??? Ennek rögtön utána nézek. :) Most voltam fenn a rádiódon de nem találtam a tune in-t amire rá kell kattintani, pedig most hallgattam volna.

Névtelen írta...

ööö 16:15..

Névtelen írta...

Megvan a tune in, de nincs adás pedig még nincs 15:15 :D

Névtelen írta...

17:30 és van adás :P Itt kell meglelni az adást

Névtelen írta...

18:56 van és most hogy ideültem a géphez, nincs adás! :P

Névtelen írta...

19:43 és ismét van! 18:56-kor Nonó ült itt, és nem nyomott be újabb számokat, így nem volt akkor adás.

Névtelen írta...

Hajjaj, nehéz ügy...
Ilike minden tiszteletem!
könyörgöm, most már tarts ki, nagyon izgat, télleg hallható-e az éterben ivadékom rádijója!

Névtelen írta...

NINCS ADÁS!!! :P 12:31

Névtelen írta...

Ó szent violinkulcs!:-D
Na majd most én! (elment a főnöknőm...:-)))

Névtelen írta...

Ilike te nem tudom, hogy honnét veszed, hogy amikor még mindenki suliban van, akkor miért lenne adás! Gyere föl 15:15 körül!

Névtelen írta...

(Mint amennyi most a pontos idő! Most is nagyban megy az adás, éppen most a Cotton Club Singers - Négy Gengszter megy! Most ITT megy az adás)

Névtelen írta...

"Ilike te nem tudom, hogy honnét veszed, hogy amikor még mindenki suliban van, akkor miért lenne adás! Gyere föl 15:15 körül!"

Marci te nem tudom, hogy honnét veszed, hogy amikor még mindenki dolgozik, akkor tudunk rádiót hallgatni! Legyen adás 12:00 körül!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Névtelen írta...

Miért? Tudomásom szerint a 12:00 az ugyanúgy munkaidő, mint a 15:15! Ha nem hiszed el, Anny bebizonyítja neked!

Névtelen írta...

ööö... én 3-ig húzom az igát, 7-től. Nekem addig tart. Jó esetben. De legjobb esetben néha ellógok egy "félórácskát". Legrosszabb esetben, ami nemrég volt, péntek reggel mentem és vasárnap este jöttem haza, ki tudja ezt überelni??? :)

Névtelen írta...

Isten mentsen, hogy überoljunk!
Enyhén szólva rugalmas a munkaidőd Ilike, nyúlik minta gatyamadzag! Osztán hogy bírod?

Névtelen írta...

Nem rossz ám, évente csak egyszer van ilyen. :)

Névtelen írta...

A Valami Amerikában volt jó dóga a házvezetőnőnek, azt láttátok?
Ilike, neked is hasonló?
Mer akkor én is szakmát váltok.
Főznöd is kell? Házimelóba mennyire mélyen kell a lecsóba csapni?