Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. november 16., vasárnap

Ilikének jár most a köszönet


Képzeljétek, mit küldött nekem Ilike...egy képet, íme ;-)

Hát, reméltem, hogy illetni fog valami ehhez hasonló jutalomféle a Blogger-véremért, köszi Ilike :-D

Itt látható, amit írt: Ételek és Italok

19 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is gratulálok Ilikének, mert nagyon ügyes.

Névtelen írta...

Mindkettőtöknek - Ilike, Marci - hip-hip-hurrá!!!

Névtelen írta...

Köszönöm a passzív Ilike nevében is! =)

Névtelen írta...

Passzív ilike. :D (Vajon mikor lesznek velem elégedettek? :D )
Ildi köszi, de nem vagyok azért annyira ügyes. :)

Névtelen írta...

Akkor leszünk, ha látni fogunk a rendszeres olvasók listáján! Addig nem. XD

Névtelen írta...

GPS nem enyhül :-)) De ha valamit számít én elégedett vagyok veled
:-))

Névtelen írta...

Nem bizony. XD

Névtelen írta...

És mivel lehetne kiengesztelni?

Névtelen írta...

Azzal, ha megtanítanátok Ilikét arra, hogyan kell a Rendszeres Olvasók listájára felkerülni, mert én nem tudom helyette megcsinálni!

Névtelen írta...

olvasók, bocs

Névtelen írta...

De én feltettem magam!!! Ha újra próbálom, kiírja, hogy már a rendszeres olvasok között vagyok. Várom az ötleteket hogy mit tegyek ebben az esetben.

Névtelen írta...

Ennek ellenére nem látlak a listán. Mindegy, felőlem lehetsz rendszeres hallgató is :D

Névtelen írta...

Bírom Marciban ezt a királyi többest!:-D
Ilike, ördöge van a számítógépednek..:-)

Névtelen írta...

Bizony :-)))

Névtelen írta...

megpróbálom újra. :)

Névtelen írta...

Sikerült! :D

Névtelen írta...

Ez nehéz meccs volt!
Ilike, legalább lehet ettől fogyni?? :-D

Névtelen írta...

Fú, ha lehet fogyni akkor én is benne vagyok.

Névtelen írta...

Ugye?
mer amúgy veszélyes a fogyókúra, pl aki reggel éhomra csak gyümiket eszik, az bizony pár év múlva rokkantnyugdíjas lesz a legújabbb kutatások szerint...
De azér még meggondolom, nem olyen rossz az, távlatilag!