Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. november 14., péntek

És a többi nem is olvas?

Pál Ildi és Ilike! Ti nem vagytok rendszeres olvasói a blogomnak? Ha mégis, akkor miért nem raktátok be magatokat a rendszeres olvasók listájába magatokat? Mert ha egyszer azok vagytok, akkor legyetek is azok! Másrészt pedig arra is felelhetnétek, hogy miért csak a 2 legújabb bejegyzéshez írtok kommentet, nem a legújabb 5-re...

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Marci, légyszi tegyél be oda engem, mert én nem tudom hogyan kell!!! :/

Igyekszem írni, azért nem panaszkodhatsz, sőt, te nem válaszoltál arra amit küldtem neked, a kreatív blogger embléma ügyében, ugye-ugye??? :)

Megyek megnézem a többi bejegyzésed. ;)

Névtelen írta...

Dehát írtam, most néztem meg, mire gondolsz??? Én csak ezt a blogodat olvasom, ha másikra célzol. Na most jöhet a fejmosás. :D

Névtelen írta...

Ilike: csak és kizárólag te magad tudod magadat berakni! Ott van az "Ezen blog rendszeres olvasása" gomb, arra kéne kattintanod! Szörnyű, hogy erre sem tudsz rájönni! IQ NuQ? Milyen Blogger emblémára célzol? Nem válaszoltál pl arra, hogy "poén, de éppen TI szavaztátok meg, [...] és most TI néztek, hogy mi ez!" És a korábbi bejegyzésekkel mi is van?

Névtelen írta...

Ha meg nem fogtad föl a módját a rendszeres olvasásnak, akkor majd Anny kiigazít, hiszen ő ért a ti nyelveteken, és mégis be tudott lépni...

Névtelen írta...

Ez az IQ kissé erős volt. ;)
És a "Ti nyelveteken" is. :-D
A blogger emblémát a blogom egyik bejegyzésében olvashatod. ;-)
Mit szavaztam meg??????? :-/

Névtelen írta...

Azt, hogy oké, hogy jöhetnek a reklámok, emlékező tehettség!

Névtelen írta...

Na igen, ha rólam van szó tényleg IQ negatív a dolog, mert semmit sem értek a párbeszédetekből. Valahova kattintani kéne, hát most azért sem adom fel. És hát persze hogy rendszeres olvasó vagyok:-))
Ildi

Névtelen írta...

Marci, sztem az hogy jöhetnek a reklámok, csak egy vicces megjegyzés akart lenni, én legalábbis nem szeretem a reklámokat!
És Ilikét nem értem miért gúnyolod, nagyon jó fej minden értelemben, és attól, hogy nem tanulhatott angolul, vagy nem számítógép zseni, klassz ember, intelligens, tök jó humora van meg minden, és melegszívű is...
Tessék őtet jobban megbecsülni Marczi fiam!
Nna, azér...

Névtelen írta...

És ha túl gyakran mosod meg a fejünket, mer bénázunk itt egy kicsit, akkor megfázunk itt a nagy téleleji hidegben, aztán akkor mi lesz?:-)

Névtelen írta...

Fürdök a dicsfényben Anny :), remélem a fele igaz legalább. :D!

Emlékező tehettség :D :D
Tudatlan kolléga :D

Lassan listát készítek ezekből. :D

Névtelen írta...

Ideje, ha nem lépsz be a rendszeresen olvasók közé :P

Névtelen írta...

Glória, glória, alleluja - kijár neked, Ilike!

Marci te egy nyelv tehettség vagy!:-D
Nekünk meg tényleg külön nyelvünk van? Aszta! Azonnal kérek róla írásos igazolást, hátha beszámítják nyelvpótlékba!:-)


Ildi, Ilike a saját blogján adományozott többek között Marcinak is egy "kreatív blogger " címkét, ami megtiszteltetés annak, aki kapja!

Névtelen írta...

Hát, AZ NEM LÉTEZIK, hogy ugyanazon nyelven beszélnénk, mert akkor Ilike értené is, hogyan kell belépni...ezért kell, hogy TI mondjátok (írjátok) meg neki!

Névtelen írta...

Ilike megértette!:-)
akkor most már okleveles bloggerontlógus?