Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. november 19., szerda

Blogajánló - Blogbajok - főleg azoknak, akiknek valami nem tiszta!

Szerintem ezt a blogot mindenkinek javasolt megnézni, aki úgy gondolja, hogy valamit nem ért a blogolással kapcsolatban, főleg itteni rendszeres olvasóimnak ez bizony nagyon nagy segítség lehet, de mindenki másnak is, még szerintem annak is jó, aki a Blogger-szakértelem mestere, mint én, mert mi meg taníthatunk másokat, vagy kisegíthetünk, és szerintem ez nagyon hasznos dolog! A blogot ITT találjátok.

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez tényleg jó blog! Át fogom tanulmányozni.

Névtelen írta...

Marci ez tényleg nagyon jó ötlet volt, már nézegettem is a "Blogbajok"-ot és amit elolvastam azt meg is értettem. Ez kell ide, remélem kevesebbszer kell majd okítani bennünket:-)

Névtelen írta...

Azta! és most már kicsi ikon is van a neved mellett Ildi, le a kalappal!:-) Ezt hogy csináltad?
Hogy is hívják ezt, segíts Marci!

Névtelen írta...

És milyen nehéz volt olyan képet találni, ahol kevésbé látszom :-D

Névtelen írta...

Nem tudom, mire gondolsz Anny... Egyébként ti is kérhettek oda meghívót, én kb. másfél órával a kérvény beadása után már benn is voltam, tehát érdemes lesz belépni is, és a rendszeres olvasók közé is! Ilike: neked bizony EZ tényleg nagy segítség lehet!

Névtelen írta...

:-D ez e Marci megjegyzésére a véleményem

Névtelen írta...

Sikerült úgy belépnem, ahogy GPS követeli rajtam! Heuréka!!!:-)
Úgy látszik az állandó ostorozás még a vén szamarakon is lendít valamit.:-)

Ildi télleg jó a kép. Nem baj, a legnagyobbak a legszerényebbek!:-)
Ilike, szerinted minekünk is sikerülne ilyen kis ikonos izét kirakni, ha nagyon belehúznánk?

Névtelen írta...

Hoppá, hiszen nekem ott van, most látom, mivel szabálosan léptem be!
Na Ilike, most már csak rajtad a világ (GPS) szeme!:-)

Névtelen írta...

Ilike, ahogy Anny kérte: lépj egyszer úgy be Bloggerre, hogy a főoldalon (blogger.com/home) bejelölöd a "Jelszó megjegyzése" ikont egy bepipálással, és következő alkalommal már ezzel Neked sem lesz bajod! Ezt ajánlottam Anny-ank is, és láss csodát! :)

Névtelen írta...

Jaj de unom a tanulást :-)) Ez nem ide való tudom, de hát meg akartam osztani veletek. És azt is, hogy jövő szerdáig már nem segít rajtam semmi, mert nem marad meg a fejemben. Úgyhogy köszi az összes dicséretet, amit eddig kaptam :-D

Névtelen írta...

Szerdán vizsgázol? Jaj te szegény! Nagyon drukkolok! Nyugi, menni fog, küldöm az erőt!:-)
Na ugye, máris elárasztott, friss vagy és üde, hajnalig abba se tudod hagyni a tanulást, a vizsgáztatót ledumálod majd a székéből...:-)Már gyártom is neked a babérkoszorút!

Névtelen írta...

Anny: hogyhogy nem vagy bejelentkezve?!