Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. november 15., szombat

Újabb érdekesség: Internetes Rádióműsort általunk!

Ma megint egy érdekes dolgot akartunk kipróbálni: azon gondolkoztunk én, ÁkosSka és a bátyja, Gergő; hogy közös szervezésünk, az Ingyenkorrep ezentúl virtuálisan is szerepelne, élő Internetes Rádióműsor formájában, amit mi szerkesztenénk, mi alakítanánk ki, és minden Szombaton elérhető lenne!

A Nullsoft SHOUTCast nevű programmal kísérleteztünk az eheti találkozón, az ötlet pedig abból jött, hogy miközben Dáviddal beszélgettünk Skype-on, egyszer csak bedobta valamelyikünk azt az ötletet, hogy ezt egyszerre többen is hallhatnák, így először konferenciabeszélgetés ötlete jött, de egy perc múlva már a rádióműsor készítése jött, és akkor gyorsan kerestem a Google-lel egy Internetes rádióműsornak való helyet, s az elsők között jött be a SHOUTcast Radio oldala, így fölnéztem oda, aztán a Winampos kodeket meg a szervert leszedtük, és felraktuk a gépemre. Azután jó negyedórát kísérleteztünk vele, közben jött valaki, aki aztán egy másik jelenlévő taggal - Szabolccsal - együtt elhúzott, de addig is folyamatosan kísérleteztünk azzal, hogy miként tudjuk a Winamp-plugint beindítani, de már tudom, hogy ha egyszer saját szervert akarunk létrehozni, akkor nem azzal kellett volna kísérletezni. Mindenesetre ITT el lehet olvasni ennek létrehozásának módszereit, igaz, egy kevés angoltudás nem árt hozzá!

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ami nekem nincs. :-/ (angol)

Névtelen írta...

Na jól van, sikerült, már én is rendszeres olvasó lettem, LÁTOD MARCI? ;)

Névtelen írta...

NEM LÁTOM ILIKE! >:-/

Névtelen írta...

Most ezt nem értem, mit kellene látni, Ilike?
Hirtelen megtanultál angolul, mert akkor abból én is kérek!:-D

Névtelen írta...

Nem, Anny, te vagy Pál Ildi; magyarázd meg Ilikének, hogyan kell belépni a rendszeres olvasók listájára, mert ő ehhez túl "szőke"!

Névtelen írta...

He-he Ilike, ezt kapd ki!:-D
Az a baj, hogy fogalmam sincs, hogy keveredtem föl a rdszeres olvasók közé, vak tyúk is talál szemet alapon csináltam, de még 1x nm biztos, hogy menne, hát még elmagyarázni, mit is tettem!

Névtelen írta...

Na ne :D

Névtelen írta...

De-de!