Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. június 20., szombat

2-es vasútvonal 0.26-0.27

Még tegnap este fél 10 tájt feltettem a 2-es vasútvonal gyorsjavítását, amiben ahol eddig hiányzott, oda is kiraktam mindenhol a megállás helyét jelző táblát, illetve Újpestnél és Aquincum felsőnél a megállás helyét is korrigáltam. Új verzió száma: 0.26.

Szerk. 2009.06.20-án 12:15-kor: Ismét frissült a 2-es vasútvonal, néhány sínhibát és az óbudai felvételi épületnél lévő elírás következtében "lebegő", el nem forgatott épületet javítottam. Új verziószám: 0.27.

4 megjegyzés:

anny írta...

jav-jav, mennyi jav!:-)

palildi írta...

ez lehetne egy rock szám refrénje is :-))

Slayer Gothpaladin írta...

Ez nem jött be! :-I

anny írta...

Nem kritikaként írtam, javítani tudni kell!:-)
El is énekelhetjük Ildivel!:-D