Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. június 16., kedd

Heti metrós videók - 1. hét

Ezen a napon úgy döntöttem, hogy mától kezdve minden héten felrakok egy-két általam, pontosabban az E51-em által rögzített metrós videofelvételt, amik egy-egy eltérő helyszínt és szerelvényt mutatnak be.

Az első hét videói: Kő-Ki kihúzó - Kőbánya-Kispest / Ev3AVR; Deák Ferenc tér - Kossuth Lajos tér 81-7172M.



15 megjegyzés:

anny írta...

Sajna én nem vagyok egy kifejezett metró rajongó; mivel mindennap vele járok dolgozni, le tudnám játszani magamban is bármikor egy-egy két állomás közti utazás történetét, ezért most ugyan megnéztem a 2. videót, de nem igazán tudtam értékelni...

palildi írta...

De az jó, hogy ilyen kevesen vannak rajta. Amin én jövök-megyek azon általában mindenki hering.

palildi írta...

Szóval csak a kép mutat üres metrót. A kettes film igenis heringes. Bocs.

valko2 írta...

metró,vonat,busz,ikarusz,több oldalas bejegyzések...ez nekem már sok( k )

anny írta...

Marci, nem lehetne egy külön topikba rakni a metrós videjókat?
Mert látod van akinek sokkot okoz...:-)))

Slayer Gothpaladin írta...

Valkóról már régóta tudjuk, hogy ő nem a metrókat, hanem a traktorokat szereti meghajtani nagyon, és azt vezetni...

valko2 írta...

nem szeretem a traktorokat emghajtani, rühellem őket, a suliban az összes parasztgyerek a szimtraktorral játszik, és folyamatosan dudál, és ez is sok (k)ot okoz :@

anny írta...

Akkor valld be, melyik járművet szereted igazából?
Én legjobban a lábbuszt...:-)

valko2 írta...

lábbuszt, és a kétkerekűt :D

Slayer Gothpaladin írta...

Én a négykerekű motorvonatokat, név szerint a 81-717AVR-t, a BDVmot-ot, na meg a Stadler FLIRT-öt ;-)

Szebi írta...

Én már utaztam a vezető mellett (ismerős) Blaha-Pillangó között.
Elég monoton meló lehet több órán keresztül ezt csinálni.

Slayer Gothpaladin írta...

Monotonnak monoton, de legalább nem túl nehéz meló, egyszerűen ha ébren tudsz lenni napi 6-8 órán át legnagyobbrészt a vezetőállás előtt ülve, és mondjuk autót is tudsz vezetni, vagy van szakértelmed, onnantól kezdve könnyű dolgod van. Szerintem korrekt fizetés ezért a 90-110 ezer forint havonta - persze, mára ez már kevés, de hát mindenki tudja, hogy "nem, nem, nem, NEM, NEM, nem, nem, nem, nem, nem csináltunk semmit 4 évig..." - idézet a lemondott miniszterelnök Gyurcsány Ferenc őszödi beszédéből.

anny írta...

Túl sokáig biztos nem lehet csinálni. Családot fönntartani nem lehet belőle. Egy embernek rövid távon megfelelő lehet sztem...

Slayer Gothpaladin írta...

Ja, de én úgy tűnök, mint egy családépítőnek készülő srác? Sztem nem, nem célom saját család kiépítése...
Így pedig egyedülálló személyként 100 ezer forint havonta elegendőnek bizonyulna, ha az lennék pár év múlva!

anny írta...

Egyelőre nem tűnsz úgy...:-)
De a föld alatt, egy vonalon járni oda-vissza, huh, hát ebbe a helyzetbe is nehezen képzellek el...