Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. június 14., vasárnap

Vége a 2008-2009-es tanévnek

Lezárult egy újabb tanév. A Szemere Bertalan Általános Iskola és Gimnázium idén búcsúztatta első 13. / A osztályát. A mi osztályunk ezzel együtt tehát 9. / A-ról 10. / A-ra változott, úgyhogy mától fogva én is tizedikes vagyok! :)

A mai hajnalban nem mindennapit álmodtam (már az is csoda, h tudom, hogy mit), igazi rám illő volt. Eddigi igazgatónk, Ahmadné Elek Margit - ki tudja hogyan - egyszer csak a mi otthonunkba került egy óriási papírszatyorral, amit azonban elmenetelekor nálunk hagyott, minden bizonnyal véletlenül. Megnéztem tehát apuval a szatyor tartalmát, és meglepő módon egy számítógépet és kívülről csatlakoztatható kiegészítőket (billentyűzet, egér, USB-s eszközök, kábelek stb.) találtunk benne. Na, egyből úgy döntöttem, h megnézzük, van-e vmi a gépen. Kihúztam hát a Linuxos asztali gépemből a VGA-kábelt, majd kivittem a nagyszobába a monitorral együtt. Ott összeraktam a csatlakoztatásokat, majd gép bekapcs jött. Meglepetésképpen a már telepített Windows XP nagyon gyorsan betöltődött és felállt, és egyből elindult rajta a Windows Messenger 4.7 és a Skype 4.0 is, ráadásul egyből azon vettem észre magam, h valaki be is volt rajtuk automatikusan jelentkeztetve. Na, vajon ki lehetett, akinek mentve voltak bejelentkezési adatai, és automatikusan be is léptette a rendszer? Felnyitottam a Tálcán lévő ikonokkal a programokat, és majd' eltátottam a szám. Margó néni nevén volt mindkettő! Na, ez is meglepetésként ért, mert ez új volt számomra, és nem is csak 5-10 kontaktja volt egyiken sem... Na, úgy döntöttem, hogy ha már így itt tartunk, csesszünk ki vele, és mentsük ki a kontaktlistáit! XD Rá is nyomtam a mentésükre, ám ekkor hirtelen... Megfordultam az ágyamban, és felébredtem. Ébredés közben egyből azt mondtam: de jó is lenne!

4 megjegyzés:

valko2 írta...

hál' isten de nekem csak most jön a _JAVA_ - Médiatábor 2009 - őrült rohangészés VéGéAa kábel után :S :D

Slayer Gothpaladin írta...

Na ja, a VéGéA fontos alapfelszereltség lesz minden "táborlakónak", anélkül ne is jelentkezzenek, ha nincs legalább 1 nyamvadt darabjuk :D

Slayer Gothpaladin írta...

Ja, kivéve, ha QúVéGéA, azaz S60 vagy PDA...

anny írta...

Hát ez érdekes álom volt! Margó néni...:-))) Komoly szerepe van az életedben, Marci ezek szerint, ha dupla virtualitásban is üldöz téged!:-)))

SZÉP VAKÁCIÓT, lányok-fiúk!!!!