Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. június 17., szerda

Játéktesztelés, és hangosítás elektromos kábelel ;) :D

Az előző héten két játékot is tudtam tesztelni, az egyik a BORSÓFEJTÉS 2009 PRO nevű játék volt (teccikérteni), a másik meg a szintén 2009-es CSERESZNYESZEDÉS 2009 PRO volt(namostmátéllegteccikérteni?!?!).

Szóval már nem volt más dolgom, ezért írtam meg ezt a posztot, aminek igazából semmi értelme nincs, de jobb nem jutott eszembe.

Még talán annyi, hogy hamarosan egy táborban veszek részt, amiben én leszek a hangosító. A hangfalak kábelei elég rövidek voltak, ezért fogtam, kihúztam a falból pár ELEKTORMOSKÁBEEEELT, mondván úgysem kell. Ilyen alumínium kábelt asszem. Nah összeforrasztom meg minden, tök jól szól szal örültem hogy jó lett.

Itt szeretném megragadni az alkalmat hogy Szilágyi Árpád (továbbá RP), a Netidők c. rádióműsor műsorvezetője 8 nap múlva érkezik a médiatáborba előadást tartani :P

Ui.:Ma a CSERESZNYEMAGOZÁS 2009 PRO nevű játékot tesztelem ;) :S

14 megjegyzés:

Slayer Gothpaladin írta...

Éjjen Száxend Mééédiatábora!!! Ja és persze áRPi utazása is! :D

Slayer Gothpaladin írta...

1ébként / pillanat gépe[l/z]és közben én is a Cseresznyemagozás 2009 Trial-t tolom ;-)

anny írta...

Én élőben szokok cseresnyét vagy meggyet magozni...:-)
Mit tetszene értenem rajtok, ha érteném???

palildi írta...

ÉN meg megsszire ki tudom lőni (a magot).

valko2 írta...

én is élőben csinálom éss ezért van a mondat végén -> :S

anny írta...

De lüke vagyok! Hát persze, Marcinak is mostanában minden reggel oda készítek a gép mellé egy jókora köcsög cseresznyét vagy meggyet!:-)))

Ildi ez az! Szalonnázás után veresenyezhetünk, ki tudja messzebb kilőni!:-D

valko2 írta...

nekem a rekordom eddig 5 méter volt :P xD

anny írta...

Szép!:-)))

Szebi írta...

Nálunk meg ez úgy működik, hogy a gyerekek versenyeznek, hogy ki tudja többször leköpni a másikat a cseresznyemaggal. (közben persze kergetőznek)

Slayer Gothpaladin írta...

@Szebi: XD

anny írta...

Na akkor mondjátok gyorsan egymás után: cseresznyemag meg meggymag!:-)
Szebi de jó új atavárod van!!!

Szebi írta...

Most nyaraláson készült, egy kis fehér vonat előtt pózolunk, ami a turistákat hordta körbe a faluban.

anny írta...

Fel is ültetek rá?

Szebi írta...

Persze, felültünk, sőt Marci a "mozdonyvezető" mellett ült. (Az én közbenjárásomra :-))