Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. június 29., hétfő

2-es vonal 0.3 RC1

Ismét új verziónál tart a 2-es vonal; 0.3 RC1-nél, fejlesztői számán 0.28-nál, mostanra már utastájékoztatás is szerepel a pályában az egyes megállók előtt, illetve a peronokból is immár mindenhol a felújított változat szerepel. A peronok helyzetén viszont még kell javítanom, illetve a Light változatból az eddig nem használt objektumokat végleg kivonom, hogy ezentúl jóval gyorsabban töltődjön be a pálya a gyengébb gépeken is. A frissítés elérhetősége estére várható, az már 0.3 RC2 állapot lesz, fejlesztői számán 0.29, utána viszont már tényleg 0.3 fog következni, mint ígértem, még hétvége előtt megjelenik!

6 megjegyzés:

palildi írta...

A hét vége előtt már kész is?
Ügyes vagy

Slayer Gothpaladin írta...

Ha a 0.3-ra érted, igen. Ha az 1.0-ra, akkor nem. Ennyi.

anny írta...

Értjük (?)!:-)
Sztem is ügyes vagy!

palildi írta...

Jajj!!!!! Én nem tudom mire értettem :-)))

anny írta...

Értem, értem!:-)

Névtelen írta...

Excuse, that I interrupt you.