Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. június 15., hétfő

Sárga submarine (Yellow tengeralattjáró) :D

Biztos mindenki hallot már a Beatles-ről. És a méhekről? Marci deezer-es lejátszóján is hallható pár méhek dal, de ez az igazán poén (szerintem)



Mi mind egy sárga...jajj rosszt nyelvre van állítva a billentyűzet :D:D - We all live in yellow submar... Na ok, itt van az amit mutatni akartam:



Mi mind egy sárga...lálálá

7 megjegyzés:

palildi írta...

Máténak hála már láttam, de tényleg poén :-))

Slayer Gothpaladin írta...

Hihi, igen, én ugyan látni még nem láttam, de a szám már régi ismerősünk, igaz a Méhek-féle feldolgozás csak néhány hete ismert számomra...de nem véletlenül ;-)))

anny írta...

Nagyon szeretem az eredetit!

anny írta...

Aranyosak a Méhek ebben a számban, télleg!:-)

Slayer Gothpaladin írta...

Nekem a Héhek előadása az eredeti :)

Slayer Gothpaladin írta...

Opsz, Méhek*

anny írta...

Na igen... Éppen ezért jó lenne ha megnéznéd a régi Beatles filmet, mert a paródia akkor üt igazán, ha ismerjük pontosan mit és hol figuráznak ki! Apádnak lehet, hogy meg is van a film.