Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. június 2., kedd

"Újra itt a nyár, hint a napsugár..."

Köszöntök mindenkit! Megnyitottam új BVE weboldalamat az ATW szerverén, és most indult csak be igazán az új fórum, Ilike és Vasutasadam is már szinte csak arra ír, úgyhogy már csak miattuk is megéri ott írni, regisztrálni, fórumozni, stb...
Na és térjünk át a teljesen 0-ról induló alkotásomra, a BVE weboldalra. A honlap a Gothpaladinus.ATW.hu oldalon érhető el, és azért igyekeztem egy normális dizájnt gyártani neki - hogy bejön-e, vagy sem, döntése el mindenki maga - ezért is volt hasznos a már fél hónapja bemutatott Microsoft FrontPage '97 Express weboldaltervező alkalmazás használata, mert mindent azzal készítettem a honlapon belül. Letöltések egyelőre nincsenek az oldalon, de a screenshotokat érdemes addig is átnyálazni, mert az azért már van néhány, igaz, nem teljes (1024*768) felbontásúak, inkább csak miniatűrök, de azért már látszik rajtuk valami. Ehhez kapcsolódik az is, hogy Június 12-éig (tanévzárásig) kiadásra fog kerülni az egyik legkomolyabb és legfontosabb projektem, a 2-es (Budapest - Piliscsaba) vasútvonal 0.3-mas bétája, utána pedig a 70-es (Budapest - Vác / Vác - Budapest) vasútvonal szintén 0.3-mas bétája (ez szintén Június közepére várható, 3 hét múlva pedig már garantált lesz a megjelenése).

Remélem, megtetszik az új oldal és a fórum, és sokan regisztráltok is az utóbbin, és lesz sok hozzászólás mindenhez, és nem lesz olyan topik, amibe két hétig ne kerülne semmi!

Jó fórumozást és böngészést, illetve (open-)BVE-zést kíván mindenkinek az oldal és a fórum készítője: Gothpaladinus

9 megjegyzés:

palildi írta...

És én is már írtam oda és nagyon tetszik :-))

anny írta...

De azér itt is maradjatok, mert én még nem regisztráltam oda, majd egyszer fogok, de nem most...

anny írta...

Izé, mégis regisztráltam, nem is volt olyan bonyolult...

Slayer Gothpaladin írta...

Na látod, egyszerű; Ildi, már csak Neked kell, meg ha még ebben a tanévben felbukkan(na) Szebi, akkor Neki is! Ja és persze Zuzmo és Valko2 megjelenése is örömteli lenne :)

palildi írta...

Már regisztrálok is :-))

palildi írta...

Izé--- nem tudok :-((

Szebi írta...

Hol kell regisztrálni?

anny írta...

Ajjaj, lányok, meg kell várnotok GPS utasításait, én megcsináltam, de még 1x nem biztos, hogy tudnám, pláne elmagyarázni...:-(

Slayer Gothpaladin írta...

Jajj nekem, leírtam OTT a fórumon, méghozzá az általános beszélgetés topikban ennek módszerét, de szemeteket nem mozdítanátok oda... Na akkor ideidézem:

"1.: A fejléckép alatt van a fórum főoldalán a blogomra utaló link, és alatta van egy olyan menüpont, hogy regisztráció. Kattints erre.
2.: Add meg a felhasználóneved és az e-mail címedet, majd igazold.
3.: Pár percen belül megérkezik az e-mail címedre az ideiglenes jelszó, amit egy napon belül meg kell változtatni a regisztráció aktiválásához. Hogy ezt hogy tudod aktiválni?
4.: A regisztráció menüpont melletti jelszó módosítás menüpontra kattintva bemásolod a régi jelszavad, és a felhasználóneved, majd beírod az újat, és azt megerősíted.
5.: A regisztrációd innentől kezdve aktív!
6. (extra): Ha kapsz moderálási jogokat, akkor azt a fórum főoldalán a moderálás menüpontra kattintással tudod felvenni, onnantól kezdve mod is vagy. "