Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. június 5., péntek

Megvolt az infó, de mi történt még ma 7 órával későbbig?

Lássuk csak. Anny azt mondta reggel, hogy hazamenet előtt menjek egy kicsit kirándulni, és csak azután jöjjek haza, hogy a gépezési időt csökkentse. Azt tettem, hogy órák után hazaugrottam, letettem a sulitáskám, és átraktam a hátizsákomba (vagy inkább hátitáska) a műanyag vizespalackot, és elindultam a Deák Ferenc tér felé, gondoltam, kimennék a XVII. kerületbe, Rákoscsabára, úgysem nagyom voltam még arrafelé, gondoltam, megnézem a környéket, és fotózok jó sokat. Aztán persze nem tizenhét ker lett belőle tervezetemmel szemben...

Kezdjük ott, hogyan is jártam (el). Először is az Örs Vezér terét tűztem ki első célpontként, így elmentem egy 81-717-essel a Deák térig, aztán egy EvA-val az Örs Vezér térig, majd átfutottam az aluljárón - feleslegesen, mert az MX/A épp előttem csapta be ajtajait a HÉV peronjára érve. Kedves BKV Zrt, szerintem nyugodtan összevonhatnátok a metró menetrendjét a HÉV-ével, hogy ne az orrunk előtt menjen el a HÉV, mire odaérek - futva! Mindegy, ugorjunk, lássuk, hogyan meséltem el a történetet Vasutasadamnak:

"Eredetileg 17 kert gondoltam célbavenni, mert ott úgysem voltam még, max 2szer, akkor is már vagy 10 éve, de aztán Örs Vezér terére érve mivel pont előttem csapta be ajtajait az MX/A, úgy döntöttem, inkább Kőbánya Alsó felé veszem utam, aztán megyek Ferihegyre :D
Ádám
Hangos? ::D
Marcell
Nem, fotózás céljából, kell majd a SE-hez :D
Aztán onnét 200E busz -> Ferihegy 2 Airport :D
Ott azonban nem szálltam ki
Visszamentem Vecsés-Nyugatig, aztán irány a Lidl :D
Vettem ott két jégkrémet 190-ért, miközben az Algidánál meg máshol egyet kapok csak ennyiért, ott meg kettőt szereztem, egy pálcikásat, meg egy tölcséreset :P
Ádám
:)
Sent at 7:13 PM on Friday
Marcell
Menj legközelebb te is Lidl-be jégkrémért, megéri a nagyszerű ár/érték arányért ;)
Ráadásul 14-én Vasárnap "jégkrém szezon" lesz náluk, a Sandwich "ostyaszendvics" jégkrém 79 helyett 39 forintba fog csak kerülni ;D
Magyarul egyet fizet, kettőt kap :D"

A vége a reklám helye, ugye kiderült? ;D A képek és a videók feltöltése nem fog megtörténni, aki szeretné megnézni, dobjon mailt, én meg dobom a képeket / a videókat / mindkettőt választása szerint.

4 megjegyzés:

palildi írta...

Ez jó gépidőcsökkentés lehetett. Most nem leszek két napig, mert Balatonon füvet nyírok. Várom a képeket :-))

Slayer Gothpaladin írta...

Mármint ogy úgy érted, h "aki szeretné megnézni, dobjon mailt, én meg dobom a képeket / a videókat / mindkettőt választása szerint"?

anny írta...

Hehe, ajégkrémek tényleg finomak, bár én nem ettem belőlük, csak az egyikük csomagolásáról nyaltam le a csoki-vaníliás álmot!

Slayer Gothpaladin írta...

És az nem számít evésnek? :)))