Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. június 9., kedd

Íme, az óriási osztályképek




Mára jutottam el Anny munkahelyére, hogy végre bedigizzem az osztályképeket, és az ottani szkenner csodákra képes, csak nézzétek meg a képek méretét, sztem elég részletes és helyigényes is egyben ;-) Negyed óra volt feltölteni ezt a három fotót, és nem túlzok az időtartammal...lám-lám, ha meghagyom BMP-nek, 3 óra is lehetett volna ez az idő...persze, ANNYIT KI LENNE KÉPES KIVÁRNI?! XDXD Ezért jó a JPEG-tömörítés :-)))

Kiegészítés 2009.06.12-én 10:55-kor: Feltöltöttem NonóManóék ugyanott digitalizált osztályképét is a bejegyzéshez, de ne legyetek meglepve, h abból csak egy darab van, mert nem is készült róluk több, velünk ellenben ők csak egyszer lettek az idén lekapva közösen.

11 megjegyzés:

ilike írta...

Nahát, jók a képek! :)

anny írta...

Nagyon first klassak (ha már osztály)!
Ki az a BMP? (na most biztos jön e letolás, hogy már megjegyezhettem volna...):-)

palildi írta...

Nagyon klassz osztályod van, az látszik a képeken (és hát csak nem te vagy a legmagasabb ??) Szerintem megérte azt az időt amit a képek feltöltése okozott, hogy látjuk az osztályod.

Slayer Gothpaladin írta...

@Ilike: nahát, megint írsz ide :)
@Anny: mi az, hogy "ki"??? A BMP a tömörítetlen digitális bitképek kiterjesztése, ennek egy tömörítési módszere a JPEG. Ja, és nem vagyok elsős, az 9 éve voltam.
@PálIldi: köszi. Nem, nem én vagyok a legmagasabb, csak azok közül vagyok a "toppon", akik a padon álltak.

palildi írta...

Anny remélem most már mindent értesz:-))) Marci légy türelmes anyáddal, kevesen értenek annyire az ilyen dolgokhoz mint te (csodálkozom is néha, hogy tudod mindezt a sok információt a fejedbe tartani).

anny írta...

Azér gimnazistaként ez az első osztályodnak számít, nem?

Marci, ki magasabb nálad az osztályban?

BMP -
tudtam én, hogy ismerős valahonnan...:-)))

Slayer Gothpaladin írta...

@PálIldi: most mire gondoltál?
@Anny: De tanévet tekintve a 9., azaz KILENCEDIK, nem pedig első! És én tanév alapján számolom, nem pedig a ti értelmetlen számolásotok alapján, hiszen ti is azt mondjátok, h a gimi is suli, ehhez képest külön számoljátok a gimis éveket...ugyan miért? Most meg nem tudnám mondani, ki magasabb nálam...könnyebb kérdést lehetne?

palildi írta...

Tényleg kár, hogy nincs rajta a Nono.

Slayer Gothpaladin írta...

Na ja, Nonó éppen azon a napon lógott meg, amikor a fotózás volt XD

anny írta...

Emlékeim szerint heveny gégegyulladásban szenvedett éppen szegény, nem szívesen maradt le a fotózásról.
Mindenestre középen a legjobb barátnője látható, Karolina, akivel sülve-főve együtt vagynak egész évben, suli után is...

anny írta...

Tudod Marci, a nyelv csak azt képezi le, amilyen az életünk is: időnként összazavarodnak a szabályok, és illogikátlanná válik az egész...