Ami a pár napon belül elkészülő 0.3-mas frissítésben várható:
- Budapest-Üröm megállóhely valósabb külsőt fog kapni, egy fehér színű ház fog a felvételi épület helyett belekerülni.
- Bele fog kerülni még több járműojektum, főleg Desirok és egy BDVmot a körvasúti elágazáshoz.
- Többféle felvételi épület fog szerepelni a pályában, Rákosrendezőn, Pázmáneumon és Koltildligetnél fognak ezek főleg látszódni.
- Az állomásokon padok, hangszórók, ütközőbakok és fénysorompók is szerepelni fognak egyes helyeken.
- Solymár állomás külseje, ami alapján valósabbá tehetném azt az állomást is.
- Emelkedők és lejtők elhelyezkedése és magassága a pilisi hegyvonulatokban a Szabadságliget-Piliscsaba illetve Budapest-Nyugati pályaudvar - Budapest-Üröm közti szakaszokat kivéve.
- Állomások közti részek kiobjektumozása házakkal, fákkal, stb-vel.
- Budapest-Nyugati pályaudvar - Rákosrendező közti rész sínhálózatának nagyobb részének kiépítése, illetve a Ferdinánd híd - Dózsa György út közti rész járműobjektumokkal kiegészítése.
- Úgy általánosságban az egész vonal valóságosabbá tétele.
Ezek a tervek a pálya jövőjével kapcsolatban, aki az általam nem ismert rész megismertetésében vagy nekem küldött fotókkal kisegít, annak nevét is bele fogom foglalni a pálya ismertető kommentjébe, és azoknak köszönetet fogok nyilvánítani, illetve ha lesz rá lehetőségem, még meg fogom hálálni!
De, visszatérve a jelenhez, a pálya 0.25-ös béta változata A Honlapomról tölthető le, alapszerelvénye pedig természetesen a német Martin Finken által BVE-hez is elkészített Siemens Desiro BR642 motorvonat, ami pedig a BVE Klub főoldaláról tölthető le.
3 megjegyzés:
Solymárra szívesen kimegyek veled a héten valamelyik este!
Áhhh...én Ilikével akarok :)
Ő tud róla?
Ilike, HOL VAGY?????
Megjegyzés küldése