Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. május 19., kedd

0,5 KOMMENT / NAP EGY EGÉSZ HÉTEN ÁT?!

AZT A LEROHADT SZIVARVÉGIT, MÁR MEGINT NEM ÍR SENKI ANÉLKÜL, HOGY ELŐRE JELEZNÉ, HOGY NEM TUD ÍRNI, MERT EZ MEG AZ TÖRTÉNIK?! MÉG HÁNYSZOR KELL ELMONDANOM, HOGY JELEZZÉTEK, HA NEM TUDTOK ÍRNI?! OKÉ, LEGKÖZELEBB KIZÁROK A BLOGBÓL MINDENKIT, HA MÉG EGY ILYEN HETET HAGYUNK MAGUNK UTÁN, ÉS EGYEDÜL ILIKE FOG BENNMARADNI, MERT Ő AZ EGYETLEN, AKI JELEZTE, HOGY NEM TUD OTTHONRÓL ÍRNI, MERT HAMISAN JÖN BE AZ OLDAL NEKI AZ OTTHONI GÉPÉRŐL.

SZÉGYEN ÉS GYALÁZAT!

OFF: Van néhány újonnan feltöltött Sony Ericsson Demo Tour videóm YouTube-on (P1i, T700i, W300i), ITT tekinthetőek meg (zártkörú blog csak tagok és meghívottak számára). A nyilvános megtekintés ITT történhet meg. ON.

19 megjegyzés:

Anny írta...

Dehát én írtam tegnap is! nem?

ilike írta...

Most örülök mint majom a farkának, hogy én nem lettem lehordva :D , de remélem nem közösítetek ki többi "nem kommentelő". :D :D :D

Azóta sem tudok otthonról feljönni egyébként, most is kevés időm van itt a melóhelyemen, így csak átfutottam a bejegyzéseket. Talán végre-valahára drága férj újrahúzza a gépemet amint sok ideje lesz, addig innen fogok írni ha tudok.

ilike írta...

Ja és üdvözlök mindenkit!!! :)

Bár ez innen el lesz távolítva, mert valami 40-50%-ok röpködtek a szabályzatban. :D (mint valami táborban :D )Bocs Marci ezt nem hagyhattam ki. :D

palildi írta...

Én meg vizsgátam ezerrel (háromból is). GPS az a baj (egy kicsit), hogy ami eszembe jut azt nem írhatom (félve a kimoderálástól), más meg nem jut az eszembe mert a Banküzemtan meg az Adózás kiszorít belőle minden értelmet. De igyekszem :-))

Szebi írta...

Nekem meg lövésem se volt, hogy miről szól az előző két téma, így inkább bölcsen hallgattam.

Slayer Gothpaladin írta...

@Anny: De nem a friss posztokhoz!
@Ilike: Szerintem kérd meg a férjedet, hogy hadd használd az Ő gépén a Bloggert! Amúgy milyen "mindenkit" üdvözölsz, mert ezt nem értem?
@PálIldi: Tudod, OFF topikba azt írsz amit akarsz, ami nem trágár vagy anyázó vagy ilyesmi, csak pl magánvélemény, de ott se bukkantak fel a témáid, pedig ez így hallgatás...
@Szebi: Hallgatás = Eltűnés...inkább írd azt, hogy "jajj Marci, ezt nem értem", de ne maradj csöndben! Ez egyébként mindenkire vonatkozik!

ilike írta...

Marci úgy értem, hogy mindenkit aki erre jár.

Ide válaszolok az emailodra, ne írj ezért külön bejegyzést! Pár napig szünetelek csak mert nagyon el vagyok havazva, és nem tudom gondozgatni a blogot, ezért.

Olyan rossz hogy csak az aktuális témában lehet hozzászólni ezen a blogon. Nem akarod eltörölni ezt a.... rendelkezést? :)

palildi írta...

Támogatom Ilikét!!

palildi írta...

És az, hogy az OFF topicban van új bekezdés lehet látni? Mert egyébként szerintem csak ritkán derül ki, hogy ha valaki írt oda is (pl. én....)

Szebi írta...

Rendben

Slayer Gothpaladin írta...

@Ilike: Akkor én meg azt írom, hogy olyan rossz, hogy nem lehet a blogodba belépni...szal te majd csak ha azt eltörölted, utána fanyalogj, vagy törlés. :P
@PálIldi: Most nem azért, de melyik klub/fórumszerű kialakítású blognak nincs ilyen szabályzata??? Én csak azt kérek, amit más fórumok is, legfeljebb kissé másképp megfogalmazva. Fórumokon is az szokott lenne, hogy aki nem megfelelő topikba ír, azt kimoderálják / törlik a hsz-ét. Ez nagyjából ugyanígy működik itt is.
@Szebi: Ámen.

Slayer Gothpaladin írta...

Ja, @PálIldi: elfelejtettem a másik hsz-edre is reagálni, akkor most megteszem: hál' istennek a kommentekhez is lehet Atom/RSS-alapú feedet rendelni, így azt találom erre legjobb megoldásnak, hogy ezen feed kerüljön a bejegyzések fölé, ami azt mutatja, hogy mik a legfrissebb kommentek azon az oldalon (OFF topik). A hsz megírását követő pár perc múlva már ott lesz!

palildi írta...

Na azt hiszem megfelelő kompromisszum született :-))
GPS elmehetnél politikusnak :-)), nagyon jó, hogy mindent meg tudsz oldani :-))

Slayer Gothpaladin írta...

:)))

Anny írta...

Na, megvót a kiosztás.:-)
De Marci ha kimoderálsz, ha nem, csak megmondom, utálom a szabályzatokat!
Sztem emberi dolog átlépni rajtuk, és lázadni ellenük!
Nincs elég rendszabály amúgy is az életünkben?

Ildi erőt-egésséget a sok tanuláshó, bírjad még egy kicsit, aztán kitör a nyár, és megyünk jegeskávézgatnyi!
Szebi téged is megkérünk hogy csatlakozz, és persze mindenkit, aki feljár ide, mert Ildit sztem meg kell ünnepelni, ha túllesz a vizsgáin!
Olvassátok el, mielőtt kimoderál Marci, bár remélem, az ünneplésben ő is benne van!:-D

ilike írta...

Elolvastam! :)

Muszáj volt szüneteltetnem a blogom, mert akkor mindig fel akarok nézni hogy kaptam-e kommentet ;) , arra igazán nincs most időm,

Anny, totál igazad van, lázadjunk!!! :D

palildi írta...

Csatlakozom a lázadókhoz. És várom a jegeskávézást :-))

Slayer Gothpaladin írta...

@PálIldi: Így van, készítsétek be a több napnyi gyorsfagyasztott kaját és az ice coffeet, mert itt aztán a szabálysértőknek lesz nemulass! :)
@Ilike: És a többiek mit fognak ahhoz szólni, hogy egyik nap még elérhető, másik nap már csak üzenet fogadja őket? Nem fog pl Dédike, Kata vagy Ildikó61 besértődni rád emiatt, hogy nem tud blogon elérni, mert ha ideiglenesen is, de bejelentés nélkül bezártad?
@Anny: Ezek csak olyan szabályok, amik a valós életben is érvényesek mindenkire, tudjátok, hogy aki ezeket a valóságban is megszegi, azok ellen indulhatnak a feljelentések, az összes bulvárlap címlapján az szerepel, és az ellen aztán valós tömegfelkelés indul(hat). Meg hát azért ez tényleg csak annyi, amennyi az illedelmességhez tartozik, bármennyire is nem erre gondoltok, ez mindenütt így van... Akarjátok, hogy pl a BVE Klub fórumszabályzatát ismertessem itt, hogy lássátok, hogy a lényeg nagyjából ugyanaz itt is? Emberek vagyunk, viselkedjünk emberhez méltó módon mindenhol!

anny írta...

Nna,erre varrjunk gombot lányok!:-D