Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. május 12., kedd

Google Topic

Ha van valami, amit szeretnél megosztani a nyilvánossággal Google témában (pl. Google Kereső, Google Fordítás, Blogger, YouTube, Google Térképek, Google Föld, Google Hold, Google Videos, Google Friend Connect, stb.), vagy valamit szeretnél kérdezni ezen alkategóriák bármelyikében, ide írj!
// If you wanna tell something about Google with the public (e. g. Google Search, Google Translate, Blogger, YouTube, Google Maps, Google Earth, Google Moon, Google Videos, Google Friend Connect etc.), or if you wanna ask something about these sub-categories, then write here!

7 megjegyzés:

Slayer Gothpaladin írta...

Elsőként természetesen jönne a kérdés: ez meg hogy került ide? Nos, válaszként azt mondom (írom), hogy ezt annak következtében indítottam el, hogy aki eddig nem ismerte, az is ismerje meg mostantól kezdve a Google Friend Connect szolgáltatást, ezt pedig azért így vezettem fel, mert nem tudom, feltűnt-e valakinek, hogy mi került a böngésző aljára, amikor fellépett a blogomra. Nos, ez az ún. Social Bar, ahol a Google Friend Connect ezen bloghoz tartozó információit, újdonságait jeleníti meg, sőt lehet ott is kommentezni, azt viszont nem csak Google, hanem bármilyen témakörben lehet használni, én úgy gondoltam, hogy a korábban feleslegesen kipróbált FreeShoutBox helyett jönne most ez egy általános beszélgetésre való csevegőablakként, abban majd lehet OFF-olni is, de azért csak mértékkel.

palildi írta...

Ezt a kérdést fel lehet tenni nekem is, de remélem nem moderál ki a GPS. Szóval nekem semmi bajom nincs a szabályokkal, de az elsőt lesz a legnehezebb betartanom. Most is egy csomó ideig kerestem ahova írhatok, meg ahol látszik is azonnal, ha írtam bele (hogy a többiek is elolvassák) és nem találtam. Tudom, tudom nem vagyok ügyes (vagyis béna vagyok.:-)) de hát az én koromban már ez van. Szóval Marci. Lenne egy javaslatom. Valahol a lapon látható és fő helyen (és a helyén maradva) legyen egy olyan bejegyzés, amit a magamfajta is hamar megtalál és ott lehetne mindenféléről írni. És a blogba meg csak az odaillőket. Mert egyébként félek súrün ki leszek moderálva :-))...

palildi írta...

És a szabályokhoz nem tudok megjegyzést fűzni, pedig ez oda való lett volna :-))

palildi írta...

Jajj szegény fejemnek. Most látom már hogy a lap alján van valami ilyesmi, de ehhez vaksi vagyok. Nem lehetne valahol láthatóbb helyen... (ha nem túl nagy kérés, nem tudom a többiek hogy vannak ezzel).

anny írta...

Ildi :-D
Jaj szegény fejünknek.
Én is kapkodom a fejem, mit, hova, merre, meddig?
Alul láttam vmi sávot az biztos, de nem merészkedtem odáig, hogy rákattanjak.:-)

palildi írta...

Hát rákattanni jobbra is tudunk
:-)) GPS? Ötlet?

Slayer Gothpaladin írta...

Hát Ildi, sajnos ezt a Social Bar-t csak fejlécbe vagy láblécbe lehetett rakni; ha a fejlécbe rakom, a blog fejlécét takarja el, amit nem tudtam "tolerálni", így jött a lábléc.
Ötlet? OFF Topic használata!